Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz SPeti1984 #4939 üzenetére
Punto2-nel csak a rozsda es a city szervo nyugje amirol tudok, nem tudom a 2B valtozott-e ilyen teren. Amugy 800-1M kozott egesz ertelmes tjet grandekat talalni mar, lehet megeri ezt a felarat, ha hosszabb idore tervezitek a kocsit.
147-et tobb szemontbol sem ajanlom. Sokat eszik, nagy a fordulokore, tud rozsdasodni, dragabb a futomuve. Nyilvan jobb a belter meg a vezetesi elmeny, de erezhetoen dragabb a fenntartasa egy puntohoz kepest es ha ezek nem szempontok, akkor csak felesleges penzkidobas.
Stilo helyett meg grandet vennek inkabb. -
Arni9010
aktív tag
válasz SPeti1984 #4945 üzenetére
Az 1,2 16V motor elég jól megy, az volt a családban 2db is
A 8V-vel sajnos nincs tapasztalatom, de ha hasonlóan megy mint a Linea 1,4 8V, akkor én eret vágnék
(Mindig dízeleim voltak, most Stilo 1,9 JTD 8V 115HP van, és ahhoz képest a Lineát vezetni összehasonlíthatatlan Nagypapámnak megfelel az 1,4 8V )Az 1,3 JTD egy konstukciós hibahegy Egy bontós ismerősöm azt mondta, hogy nem tud annyi blokkot hozni, hogy mindig legyen nála. Oldal közepén felsorolnak pár hibát.
Amikről hallottam: Szakad a lánc, csökken a kompresszió, a szívócsőben egyes típusoknál télen lecsapódik a pára és a megfagyott jéggolyók széttörik a turbót indításkor, ha sebességben marad, állás közben elugorhat a vezérlés és indításkor görbülnek a szelepek, a Pandákban olyan a légszűrő, hogy ha elvetemedik a háza belefolyik az esővíz, emiatt görbülnek a hajtókarok, stb[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz SPeti1984 #4945 üzenetére
@SPeti1984
Punto 2/B-m volt, 1.2 8v.
Tény és való. hogy nem egy spuri gép, de nem lomha. Városban elkaristól 6 liter környékén (nem 6-7, hanem 6 körül tetőzik), a konstrukció pedig a minden Punto generáción átívelő FIRE éppen aktuális ráncfelvarrása. Az érdemi utazója 100-110 km/h.
Nálam hozzáértőbbek biztos korrigálnak, ha tévednék, de a 8v variációk nem igazán eszik az olajat, ha csak az előző tulajok nem akarták mind a 60 táltost folyamatosan kipörgetni belőle. A 16v már inkább lutri a valószínűsíthetően lezserebb használat miatt. Egyébként egy marék babból lehet szervizeltetni, illetve karbantartani őket, amennyiben nincs valami akut hibája.
@csabi94
+1 Integrale levezetésére.
A listádról a GP kivételével mindegyik egy külön bejáratú kulcs Pandóra szelencéjéhez.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SPeti1984 #8198 üzenetére
Ez a 2010 utána téma érdekelne, pár éves 1.3D flottában ugyanúgy hamar csörögni kezdett a lánc (100-120k futásra gondolok nagyságrendileg). Persze ha csökkenti az ember az olajcsere intervallumot, akkor meg elmegy több százezret akár.
Problémák szerintem: 6-os váltó aránylag nyűgös (M32 rokon, csak kevesebb a nyomaték, így ritkább a probléma), én maradnék 5 sebességes verziónál. DPF hiánya miatt egyszerűbb volna euro 4-es motorral keresni (75 vagy 90 LE), a gyengébbik egyszerűbb, az erősebb esetén változó geometria. Jellemző nyűgök: csomagtartó beázás, kábel megtörik átvezetőben, toronycsapágy keveset bír, rugók törnek, hátsó lámpa csatlakozó test hiba szokott lenni, szervó illetve kormányszög jeladó probléma akad, testkábelekkel is lehet gond, lengőkar és bölcső rozsda. -
hroberto
veterán
válasz SPeti1984 #8200 üzenetére
2009 szeptembertől kötelező a DPF (EURO 5), de előfordulhat, hogy önszorgalomból hamarabb is beletették, úgyhogy meg kell nézni vásárlás előtt.
Nekem pl. az EURO 4-es (90LE) MiTo-ban is volt, ami természetesen el is dugult.
Plusz a hatos váltóval volt szerelve, aminek szép nyígós hangja volt mikor eladtam. Gondolom a Puntokban is ugyanez van.
Előtte egy sima 75 lovas Grandeém volt, azzal komolyabb bajom nem volt.
Első rugótörésekre emlékszem, de nagyobb hibát nem volt.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SPeti1984 #8200 üzenetére
Nálam magyar piacos Euro 4 90 LE szűrő nélküli, ilyen szempontból egyszerűbb a Grande, mint az Evo. Fb csoportot ajánlom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Futás, futópályák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Milyen egeret válasszak?
- iPad topik
- Xbox Series X|S
- RC modell földön, vízen, levegőben
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs