Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Ha csak nincs baja a kocsidnak, szerintem nem eri meg cserelni. Punto se egy utazolimuzin, meg az olasz autokbanis inkabb a gubbaszto majom pozra optimalizaltak a kornyezetet, ami sportolni jo, utazni kevesbe. Persze vannak faszagyerekek, akik szoges fadeszkan torokulesben fejen allva is levezetnek 800km-t szusszanas nelkul, de en meg Volvon kivul nem ultem olyan autoban, ami nem tor ossze hosszu tavon. A kulonbseg az volt, hogy mid es mennyi ido utan kezd fajni. Es ezek ilyen Passat, Avensis, Accord, 5er E60, S80, Alfa156 viszonylatban, mert pl a fapados gasztraban egy ora utan meg vagyok halva, sehogyse lehet ertelmesen beallitani (rovid, kemeny, rossz szogben allo ulolap, dereknal semmit se tamaszto, ellenben lapockat nyomo hattamla). Ezzel szemben beulsz egy husz eves, lefingott volvo ulesebe es mindennemu allitas nelkul olyan, mint az anyameh.
Na de lenyeg a lenyeg: egy-ket orat barmiben le lehet vezetni, egesz napos tura meg szinte mindenben meggyotor. Ha magas vagy, akkor kulonosen. -
Sheld
senior tag
Sziasztok!
Kiderült az olajfogyás oka: Főtengely szimering, vagy valami hasonló. Szerelő megnézte, alkatrészt megvettem, csak sajnos nem tudom vele beszereltetni, mert nem ér rá.
Mennyibe szokott kerülni egy ilyen szimering csere?
Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen