Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
Szia!
A szervoval kapcsolatban: a Punto1-nek és a későbbi Puntoknak totál más a futóműve és a kormányműve is. Belerakni max. varázslattal lehet. Jobb megoldás egy másik Punto1-ből átrakni a szervos kotrmányművet, pumpát, stb. (A Punto2-nek elektromos a szervoja, nem hidraulikus, mint a réginek)
A legjobb megoldás az lenne, ha ezt eladnád, és vennél egy olyat, ami gyárilag szervos...
A másik kérdést passzolomrip and tear, until it is done
-
-
zoo8800
veterán
Akkor a széles gumit is kizárhatjuk, mint kormányzási problémát.
Úgy tudom, hogy 165/65 R13 volt az eredeti méret, ennek nem tökéletes váltómérete az, ami most rajta van, de ebből még szerintem nem lesz gond. Neten túrkálva a 165/70R13 is elég gyakori találat, de nekem az előbbi rémlik. Ennek viszont váltómérete az, ami most rajta van.Hátha jön valaki, aki jobban tudja, mint én
rip and tear, until it is done
-
aphra2
aktív tag
Most nem vagyok képbe hirtelen milyen is konkrétan egy punto váltó , de a meghajtónál váltóolaj jöhetett ki,
visszatölteni pedig általában egy 12-es imbusz csavar kitekerése után tudod , 2 db szokott lenni , egy a leeresztő alul , a másik meg a betöltő,....gondolom puntonál is így van.Probléma??Hát az meg micsoda?!!