Új hozzászólás Aktív témák
-
Arni9010
aktív tag
válasz Mr President #4629 üzenetére
Szia!
JTD és JTDm között a befecskendező rendszer a különbség, az m-es az újabb rendszer.
Ha elég a kevesebb erő, a 120 lovas még 8 szelepes verzió, az egyszerűbb konstrukció.
A 16 szelepeseknél a vezérlés módosítóra kell figyelni, az viszonylag nagyobb összeg ha cserélni kell.
Ezen kívül annak sem hallottam más hibájáról, megbízható mindegyik verzió[ Szerkesztve ]
-
roseane2004
csendes tag
válasz Mr President #4629 üzenetére
Olyan az 1.9 jtd-jtdm kozti kulonbseg mint a vw tdi-pdtdi kukonbseg(porlasztok teren,tdi tudom adagolos) PD nyomatekosabb tobb loero finomabb furatok,nagyobb nyomas, de erzekenyebb.
Modernebb az m,jobb a kornyezeti besorolasa, viszont nem penztarca barat.
De ha nem ragaszkodsz az ujabbhoz akkor en is a 8v 120le ajanlom.Olcsobb fent tartani.Am ha mar alfat veszel ,120le nem valami eromu.. Tehat 150-170le kozottit vasarolnam ha elofordulo hibakra felre tudok tenni, vezethetoseg teren visszajon a raforditott osszeg, 200le verzio tulsagosan kivan hegyezve, hamar csapagyas lesz ha hajtod..Es meg a kettostomegure is illik sporolni elofog jonni 170-250e km kozott. Igaz, utana ismet jo lesz par szaz ezer km-ig.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Mr President #4629 üzenetére
2.0 JTDm motorosat vegyél. Abban már át van építve a részecskeszűrő és nem olyan problémás, mint az 1.9 meg a 2.4
(#4630) Arni9010
A benzinesekben van vezérlésmódosító, nem a dízelekben.[ Szerkesztve ]