Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • george11

    senior tag

    válasz Gismo #397 üzenetére

    Az alfákat drága szerivzelni, de nem kicsit ez tény.
    Ellenben, semmivel sem jobbak a Fiat/Lancia-nál, csak kicsit spotosabb a hangvétele a dolgonak, és gyönyörűek kívül-belül :)

    Az Opel-ek jó autók, az OPC-k különösen, de amíg olyan a belterük amilyen most, és amilyen volt, addig nálam szóba sem jöhet, mert valami hervasztó beleülni :(

    A gyorsuláson meg nem a japán autókat kell leverni, mert ahol a civic-ek, integrák indulnak, az csak amolyan ''vicc'' kategória. Ez nem lekezelés(tényleg nem), de azért egy igazi drag az nem ott kezdődik, ahol ilyesmi autókkal labdába lehet rúgni. Arról nem is beszélve, hogy egy összkerekes autót nem kéne egy első/hátsókerekeshez hasonlítani.
    Az összkerekes Calibra próbálkozzon egy S2/S4 Audival, vagy akár egy régi Lancia Delta Integrale-al, vagy egy összekerekes Golf3 VR6-al.
    Ezek a magyar gyorsulái versenyek szórakoztatóak, de gyakorlatilag ennyi. Van pár ember akik komolyan veszik(és minden tiszteletem az övék), de a java része az csak a világítósablakspriccelős, műanyagtuningos-spotlégszűrős civic-astra GSi kategória ....
    Nincs azokkal sem baj, csak nem tudom mi keresnivalója van egy versenyen :F Anno énis voltam a Civiccel a ringen gyorsulni. Hát mit nem mondjak, nem volt valami egetrengető élmény :DDD 200 méter 112Km/h, 10,8sec ... ha ez versenytempó, akkor nemszóltam, de ezt a szintet hozza egy újabb diesel merci is :DDD

    Annak örülnék, ha több épített autó lenne, de ahhoz meg rengeteg pénz kell :(

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

Új hozzászólás Aktív témák