Új hozzászólás Aktív témák
-
george11
senior tag
Énis FIAT-os vagyok, de nem bántam meg...
Előtte egy Civic-em volt, amit ugyan nagyon szerettem , de kb. olyan masszív, mint egy swift, és annyi kényelmet is nyújt, de cserébe rohadt a két hátsó sárvédő
Váltottam olaszra. Fiat Bravo 1,8 GT lett az ''áldozat''. Most harmadik éve van meg)amúgy ''96-os az autó).
Mikor megvettem, akkor kapott egy nagyszervízt(szíjak, görgők,szűrők, vízpumpa). Azóta csak tankolnom kell, egy árva csavarhoz nem kellett nyúlni. Télen-nyáron pöccre indul, és veszettül tud menni. Hátránya a viszonylag nagy fogyasztás (télen városban 11 liter, és akkor óvatosan járok).
Egyszó, mint száz, egy percig sem bántam meg ezt a gépet, mert olcsón kaptam egy olyan autót, amiben minden benne van, megfizethető, és megbízható is.
Ui.: azt tudtátok, hogy a Bravo/Brava-t az a Chris Bangle gyerek tervezte, mint a mostani BMW-ket? (csak akkor még volt ízlése is )"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
Akkor az enyém a kivétel
Minden elektromos kütyü Hitachi rajta/benne.
A megbízhatóságról meg annyit, hogy többinyire legenda ez is.
Dolgoztam 5 évet VW/Audi/Seat szervízben (szerelőként is), és tudnék mesélni dolgokat ...
Talán a japán gépek azok, amik megbízhatósága kiemelkedik, de azok közül sem mind.
A rohadás téma is megváltozott már rég.
Aki ezt állítja, az nézzen meg egy Opelt(nem a legújabbakat, hanem az 5-8 éve futó gépeket). Mindegyik rohad.
Aztán meg kell nézni meg egy 5-8 éves Fiatot/Alfát ... nem fog rozsdásat találni/hacsak nem volt törve és gányul javítva/"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
A koreai kocsikkal szerintem sosem volt baj, legalábbis motorikusan/elektronikában.
A többi dolgot meg gyorsan kinövik a gyártók.
A VW/merci meg no comment ... (itt nem a tömegmodellkre gondolok, mert azok viszonylag jók, de pl egy VW Tuareg, vagy Phaeton, esetleg SEL Merci, hát az vicc kategória, az új S6-al együtt... 3 hónapos S6 komplett váltó+hátsó difi csere, Touareg V10 TDI komplett(!!!) motorcsere, és még lehetne sorolni)
Nyilván az is közrejátszik, hogy ezek a modellek eléggé extémek, de az áruk is az, szóval elvárható lenne egy 30millás géptől, hogy ne hulljon darabokra.
Mondjuk, ha belegondolok, akkor az olasz csúcsmodellek is széthullanak pl.: Delta Integrale, 155 Q4, stb.
De az Opel sem kivétel az összkeres turbós Calibra/Vecra elvétve találni olyat, amin jó az összkerékhajtás.
Ahol már az extremitás határa van súrolgatva, ott a japánok verhetetlenek egyenlőre."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
Az alfákat drága szerivzelni, de nem kicsit ez tény.
Ellenben, semmivel sem jobbak a Fiat/Lancia-nál, csak kicsit spotosabb a hangvétele a dolgonak, és gyönyörűek kívül-belül
Az Opel-ek jó autók, az OPC-k különösen, de amíg olyan a belterük amilyen most, és amilyen volt, addig nálam szóba sem jöhet, mert valami hervasztó beleülni
A gyorsuláson meg nem a japán autókat kell leverni, mert ahol a civic-ek, integrák indulnak, az csak amolyan ''vicc'' kategória. Ez nem lekezelés(tényleg nem), de azért egy igazi drag az nem ott kezdődik, ahol ilyesmi autókkal labdába lehet rúgni. Arról nem is beszélve, hogy egy összkerekes autót nem kéne egy első/hátsókerekeshez hasonlítani.
Az összkerekes Calibra próbálkozzon egy S2/S4 Audival, vagy akár egy régi Lancia Delta Integrale-al, vagy egy összekerekes Golf3 VR6-al.
Ezek a magyar gyorsulái versenyek szórakoztatóak, de gyakorlatilag ennyi. Van pár ember akik komolyan veszik(és minden tiszteletem az övék), de a java része az csak a világítósablakspriccelős, műanyagtuningos-spotlégszűrős civic-astra GSi kategória ....
Nincs azokkal sem baj, csak nem tudom mi keresnivalója van egy versenyen Anno énis voltam a Civiccel a ringen gyorsulni. Hát mit nem mondjak, nem volt valami egetrengető élmény 200 méter 112Km/h, 10,8sec ... ha ez versenytempó, akkor nemszóltam, de ezt a szintet hozza egy újabb diesel merci is
Annak örülnék, ha több épített autó lenne, de ahhoz meg rengeteg pénz kell"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
Nem a sugárhajtásra gondoltam, hanem arra, hogy a ''tuningautók'' java része abból áll, hogy:
1: nagykerék(suzukira 17-es, gófnégyre 19-es)
2: főődigültet ( szigorúan csak rugócsere, mert a teljes futómű már drága lenne)
3: valami nyitott dob(lehetőleg legalább 2, de inkább 4 véggel...) hurkatöltő feeling
4: kövér zene (mindegy milyen, csak a mély nagyot szóljon, meg zörögjön tőle a rendszámtábla)
5: fólia ( fullfekete, se ki sem belátni nem lehet)
6: ''sport''légszűrő ( ettől aztán megy ám, mint az állat, takarítani mindig elfelejtik, és hazavágja a motort)
7: ledes bizbaszok (égő lenne enélkül a dico előtt nyomulni, gyökkettővel, padlóra tekert zenével. A merészebbek strobit is tesznek + ide-oda neon)
8: króm rendszámkeret(ezt gyakran kell cserélni, mert a gőzborotva lehozza róla a cuccot)
9: fél négyzetméteres szárny, spoilerek.... (minél több/nagyobb, annál jobb)
És ettől már racsing is lesz a gép
Aki gyorsulásra ''gyúr'', az ott kezdi, hogy az ilyen dolgokat kivágja a kocsiból
Erre akartam csak utalni
Nem kell félreérteni nem vagyok az optikai tuning ellen, csak nemtom mit keresnek a versenypályán"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
válasz hobizoli #405 üzenetére
Akkor jót tesz neki a turbo.
De olyan, mintha a VTI-t nem is pörgetné rendesen a gyerek. Kis fordulaton az elég döglött."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
Akkor sem értem.
Ha gyorsulgati akar ''ráérezni az ízére'' , akkor ne tegyen az autójára semmit (max kisebb átmérőjű kereket a hajtott tengelyre).
Kárpitok kidob, pótkerék kidob, rajthoz úgy odaállni, hogy csak 1-2 liter legyen a tankban.
Aztán jöhet egy kemény futómű, aztán kpufogó( teljes rendszer leömlővel együtt különben annyit ér, mint halottnak a csók), szívósor, nagyobb befecskendezők, és a végén ehhez hozzáigazítani a vezérlőegységet, benzinnyomást etc.
Na így lehetne a gyárinál jobb eredményeket elérni kicsi pénzből.
Számolj utánna, hogy ez az egész tuning megvan egy spoilerszett+felni-gumigarintúra árából.
És így igaz, hogy nem olyan villantós a gép, de a gyári gépeket alázza.
Aztán ha ez után úgy érzi/marad pénze, akkor tegyen rá vasalódeszka aluszárnyat, meg akármit"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
Apuci autója nem gyorsulgatásra való.
Vegyen egy régi Civic-et, vagy egy 1500-ös Ladát. Ezekkel is lehet ám szépeket alkotni, ha jó kezekbe kerül
(bár még lehetne tovább sorolni .... Renault 5 Turbo, Clio 1,8, Corsa/Kadett GSI, Swift Gti stb.)"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
Idefér egy UP?
Nagyon süllyed a téma"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000