Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • george11

    senior tag

    válasz Gismo #395 üzenetére

    A koreai kocsikkal szerintem sosem volt baj, legalábbis motorikusan/elektronikában.
    A többi dolgot meg gyorsan kinövik a gyártók.

    A VW/merci meg no comment ... (itt nem a tömegmodellkre gondolok, mert azok viszonylag jók, de pl egy VW Tuareg, vagy Phaeton, esetleg SEL Merci, hát az vicc kategória, az új S6-al együtt... 3 hónapos S6 komplett váltó+hátsó difi csere, Touareg V10 TDI komplett(!!!) motorcsere, és még lehetne sorolni)
    Nyilván az is közrejátszik, hogy ezek a modellek eléggé extémek, de az áruk is az, szóval elvárható lenne egy 30millás géptől, hogy ne hulljon darabokra.

    Mondjuk, ha belegondolok, akkor az olasz csúcsmodellek is széthullanak :DDD pl.: Delta Integrale, 155 Q4, stb.
    De az Opel sem kivétel az összkeres turbós Calibra/Vecra :( elvétve találni olyat, amin jó az összkerékhajtás.

    Ahol már az extremitás határa van súrolgatva, ott a japánok verhetetlenek egyenlőre. :R

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

Új hozzászólás Aktív témák