Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tixem

    addikt

    válasz rbalint88 #3917 üzenetére

    A fentieket azért írtam, mert én még egyszer nem vittem kocsit 130 fölé pályán. Na jó biztos volt már, hogy kamionelőzéskor beleszaladt a mutató a 135-140-be de amúgy egyáltalán nem. Meg aztán ahányszor én pályán járok... Évente ha négyszer akkor sokat mondok. Országút 40%, város 60. Évente pár hosszabb út, annak is a felében ha pályára felmászok. Részben azért mert a mostani is pörög 4 ezeret 130-nál, részben azért mert nem fizetek érte ha nem muszáj.
    A pörgésből adódóan meg nem spórolnék benzint kb semmit az egyenletes tempó ellenére sem. Marad az országút, ott viszont 100-110nél fogyasztok a legjobban. A 90-et nem szeressük.

    Sok város miatt ódzkodok az ilyen biszembaszom totálisan felesleges extra oda nem való, hadd fizessen csak az autós tervezett időközönként költséges, pénzhajhász megoldásoktól, mint a kettőstömegű. Megtanultam már vezetni, nem szokásom leégetni a kuplungot de a sok városi üzem nem hinném, hogy jót tesz neki megfelelő használat mellett sem.

    Turbó még hagyján, időm lenne rá hogy melegedjen meg hűljön, olajcserét évente (tavalyi év volt az első amikor 10 ezer km feölé ment az éves futás, amúgy 8-10k) tartunk a kocsin a Samara óta, ezzel sem lenne baj...

    De a fene tudja. Ha tényleg ilyen olcsó a kettős akkor még lehet el is csábulok. Csak ugye azt kompletten szokás cserélni kuplunggal, legalábbis ezt olvastam, javítsatok ki ha hülyeséget beszélek.

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

Új hozzászólás Aktív témák