Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
Igen, mostmar beugrott, tenyleg 88C-on kell nyitnia. Itt a kerdes az, hogy tenyleg ott nyit-e.
A vizhofok jelzon a 88 fok az kb a kozepalas alatt 1mm-el. Szinte eszre se lehet venni 3-4C valtozast mert 1mm-t ha mozdul kozepallasban, ugy van kalibralva.
Ha tenyleg 1/4-re megy le, az kb 70-75C. Regebben diaggal vegigneztem a skalazast, hogy melyik vonas mekkora homersekletnek felel meg.Amugy klimas az autod? Mert a nem klimas 1.6-ost a legnagyobb szopi lelegteleniteni, magatol meg soha a budos eletbe nem dolgozza ki.
A klimasra is igaz. Ha legebuborek van benne, akkor nagyon ritka az amikor magatol kitudja dolgozni.En ugy csinaltam mindig, hogy a termosztat "moge" engedtem egy kis vizet legtelenites elott. A folytoszelephazrol megy egy veknyabb cso a termosztatra. Na az pont a termosztat moge vezet.
Tolcserrel oda kell onteni egy kis vizet.
Utana lehet szepen melegiteni az autot amig a termo nem nyit, es akkor a tuzfal feloli legtelenitonel szepen engedni a vizet, majd 3-4 ezres fordulaton megporgetni, hatha "boffen" egyet a kiegyenlitobe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- OLED TV topic
- Medence topik
- Androidos tablet topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...