Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    senior tag

    válasz Kommy #3808 üzenetére

    Igen, mostmar beugrott, tenyleg 88C-on kell nyitnia. Itt a kerdes az, hogy tenyleg ott nyit-e.
    A vizhofok jelzon a 88 fok az kb a kozepalas alatt 1mm-el. Szinte eszre se lehet venni 3-4C valtozast mert 1mm-t ha mozdul kozepallasban, ugy van kalibralva.
    Ha tenyleg 1/4-re megy le, az kb 70-75C. Regebben diaggal vegigneztem a skalazast, hogy melyik vonas mekkora homersekletnek felel meg.

    Amugy klimas az autod? Mert a nem klimas 1.6-ost a legnagyobb szopi lelegteleniteni, magatol meg soha a budos eletbe nem dolgozza ki.
    A klimasra is igaz. Ha legebuborek van benne, akkor nagyon ritka az amikor magatol kitudja dolgozni.

    En ugy csinaltam mindig, hogy a termosztat "moge" engedtem egy kis vizet legtelenites elott. A folytoszelephazrol megy egy veknyabb cso a termosztatra. Na az pont a termosztat moge vezet.
    Tolcserrel oda kell onteni egy kis vizet.
    Utana lehet szepen melegiteni az autot amig a termo nem nyit, es akkor a tuzfal feloli legtelenitonel szepen engedni a vizet, majd 3-4 ezres fordulaton megporgetni, hatha "boffen" egyet a kiegyenlitobe.

Új hozzászólás Aktív témák