Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz daneel_hu #15066 üzenetére
Kiragadtál egy pontot ebből a beszélgetésből. Itt nem (csak) a csúcskivitelekről van szó, és hobizoli sem azokra vágyakozva írta.
Bravo 1.8 T-Jet az nem egyenlő a Giuliettával, főleg úgy nem, hogy még csak nem is testvérmodellek, és teljesen másképp néznek ki. Ha nekem tetszik a Bravo de a Giulietta nem, akkor igenis legyen ott a 200 lovas 1.8 T Bravo. Hiszen a lehetőség adott, motorkínálat adott, és bele is lehet rakni.
A gyártó, úgy akar pénzt keresni, hogy kifejleszt egy futóművet és belerakja egy autóba, amiből készült 18e db (Thesis) vagy másik esetben 160e db (Lybra)?
Marea 4x4 tökéletes példa erre, Temprában ott volt a hajtás, ugyanaz a két autó. Még a Dedrához módosítottak a hátsó futúművön, hogy fogadja a hajtást ott is, bekerült a Temprába és a 155-be...
Bravo/Brava/Marea/145/146 miért nem?
Ugyanaz a futómű és a motorkínálat egy része is kompatibilis az összkerékhajtást kiszolgáló váltóval."Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz daneel_hu #15066 üzenetére
de a gyartonak konkurenciahoz igazodo, piackepes(!) kinalatot kell felmutatnia, nem kenyszer valasztasok ele tenni a juzert, hogy ez csak ezzel van, az meg csak azzal
foleg ha piacot akar (vissza)szerezni
ehhez jol atgondolt termekportfoliot kell nyujtania
ami amugy lathatoan nem igazan sikerult azzal, ahogy vegulis csinaltak, hiszen az eladasok nem fordultak tartos novekedesi palyara, sot, csak zuhantaktöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest