Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz Integrale #11208 üzenetére

    Belül elférni kényelmesen bárkinek. 5 átlagos felnôtt is simán. Belső anyagok nem vészesek, inkább jók, mint nem. Kapcsolókról a gumírozott bevonat lekopik, sérülékeny.

    Klíma és a fűtés hatékony, gyorsan meleg van benne, de a szellőzőrendszer elemei pattannak a hőtágulás miatt egyet-egyet amikor hidegben maxon fűtesz, vagy melegben hűtesz.

    Rozsdavédelem jó a kasznin, futóműelemeken bölcsőn, csavarfejeken azért elég hamar meglátszik a sós lé hatása.

    Könnyen extrázható, legtöbb csatlakozó benne van, sötétedős tükrök, navi, ülésfűtés, tükörbehajtás adott.
    Szerintem extrák terén a kor szinvonalát hozza, de alap felszereltségben alulmúlja. Egy Stilo évekkel korábban sokkal felszereltebb tudott lenni (távolságtartó tempomat, kulcsnélküli nyitás és indítás, 7"-os navigáció, színes konfigurálható képernyő az óracsoportban, tologatható hátsó üléssor stb. stb.)

    Külső és belső kilincsek szeretnek eltörni, manuális dízelek M32-es GM váltóval vannak szerelve, vagy már felújították, vagy még nem. Féltengelyekkel is adódhat gond.
    Kipufogórendszer elég jól bírja, dízelek esetében Vectráé egy az egyben jó alá, benzinesé egy korcs, hátsó dob a 2.2-es Vectráé középső dob a hátsóval összekötő csővel az 1.8-é, de a csőcsatlakozás a nagyobbé, szóval vagy egy az egyben cseréled és jó, vagy veheted olaszországból a gyárit.
    Minden futómű, fék alkatrész Vectra/Signum/BLS/93, ülések váza, hűtés és fűtés rendszer szintén, kaszni és belső elemek Fiat, bontás egész jól áll, de színazonoshoz kicsi az esély.
    FL után első lámpák Bravo 2-ből jók (színben lesz eltérés, vagy a lámpa háttere vagy az index búrája tér el, évjárattól függően).

    Automataváltó klasszik Aisin, nem kell félni tőle.

    Ebben az autóban sokkal több lehetőség lett volna anno. Ez Lancia márkanévvel jött volna ki, igényesebb belsővel, de megegyező formákkal, tologatható és különálló hátsó ülésekkel, asztalkákkal stb stb.

    DE! A GM akkoriban hozta be Europába a Cadillacet a BLS modellel, ami Prémium irányba lett eltolva, ott volt a Signum, ami szintén, így ez a modell végül kicsit butítva, a platformtársakat nem veszélyeztető módon lett kiadva "kommersz" márkanévvel.
    Így nagyon sok dolog érthető.

    Mint autó, utazóautó jó, ajánlható, ha kicsit nagyobbak az igényeid, vagy igényesebb autóból ülsz át, akkor nem.

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák