Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz dellfanboy #10869 üzenetére
Elektromos probléma nálunk nincs, mondjuk egyik olasszal sem volt eddig semmi.
Vegyes fogyasztasa 7,-7,3 kozott mozog az elmult 60e km alatt.
Turbo es a leomlo repedhet, M32-es GM váltó csapágyas lesz, klíma terelômotorok mehetnek tönkre, féltengelyeket érdemes ellenôrizni, zsírral tölteni ha még nem lógnak.
Inkabb 2010 utáni modellt vegyen!"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Triathlete #10896 üzenetére
Szia!
Inkább szétcsúszott valami, vagy el van zárva a rostély, eltört/szétugrott a rostélyt mozgató mechanika, ezért elzárt állapotban ragadt.
Vagy, ha 3 zónás a klímája, akkor a terelőmotor állt meg."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz mekker #11049 üzenetére
Nekem ezek a muszerfalra szurhatoak nem tetszenek, olyan mint nagyapamnak 20 éve volt. Giuliettabol van az, ami a muszerfalbol felhajlik, Instant nav, muszerfalban levo, elso FL utani Instant nav, es a masodik FL utáni Uconnect.
Ezek illenek bele igazan, foleg a felhajtható.
!szerintem!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #11069 üzenetére
Elkezdtem írni, de gondoltam hsz-be nem írom ki.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #11088 üzenetére
Dehogy csak annyit bír. A vízkörben mindent meg kell csinalni, es nem lesz elvileg baja. Van nem egy, ami mar sok szazezret elment megbontas nelkul, vagy felujitas utan.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #11094 üzenetére
Nem, az nagyon más, asszem a fôtengely is, szivorendszer, kipufogorendszer, elektronika stb.
136 lovas 10v raadasul még kiegyeítôtengelyes, a 150 már nem."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #11102 üzenetére
Basszus. Az fele, mint a tudjukkinél.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz z0d1@Ku$ #11115 üzenetére
Engem abban a csoportban az csinálja ki az idegeimet, hogy minden szembejövő Bravot lefotóznak, hogy:
Úristen, itt vagy a csoportban?
Reggel 9:00 bordo Bravo innen is pacsi.
"LWV-817 piros Bravo,déli pályaudvar felé haladt,ma 9után.Üdv."
Alfa csoportból is az ilyen nyáladzás miatt léptem ki, főleg azután, hogy egy srác beírta az 1.6 ECO TS-sel lenyomta a V6 TDi A6-ot, esélye sem volt. Aztán mögéálltak bégetni, hát igen, az nem megy úgy...."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #11148 üzenetére
Láttam a hirdetésed, de Croma lámpája sötét hátteres, mint az FL Bravo, de sarga indexes, mint az FL elotti.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz FerNandor #11206 üzenetére
Vectra GTS/szedán alapú a Croma, azoknak a tengelytávjával, Signum és a Vectra kombi +10 cm, de igen, ez a platform.
FL elotti modellek bizonyos szempontbol igenyesebbek, FL utániak összességében szebbek (szerintem).Nekem 2009-es a Croma, hanyatt nem estem tôle, igazából ha újra vennék autót ismét Lybra lenne, az sok területen messze jobb autó, mint ez az Opel cucc.
Elôször is, ez egy nagy tank, külsô méretei nagyok, ehhez képest belül rengeteg a kihagyott ziccer, szerintem rosszul vannak kihasználva a lehetôségek (de ennek a GM az oka), Csomagtartó nagy, ülést ledöntve ha nem csodapadlós az autó, akkor lesz egy nagy padka, háttámla az ülôlapra dôl, balfasz megoldás, rengeteg helyet elvesz. Signum es Vectra kombi nem ilyen pl, ott a háttámla leengedi kicsit az ülôlapot is, nem beszélve a háttámla döntögetésérôl és a hátsó pad tologathatóságáról.
Futómûvét tartom a legrosszabbnak, feleslegesen kemény, hullámokon remek, de amint hegyesebb szögû az egyenetlenség kemény, zötyögôs nem ilyen autóhoz való, Saab 93 ugyanez, szoval ez a remek GM alap ezt tudja. Fék lehetne határozottabb, de ez az én fàjásom, jobban szeretem a hirtelen harapós féket, de beszédes az azonos tömegû Lybrához képest a +2 m fékút.
Zajszigetelés jó, szélzaj szintén, de a kerekek felôl lehetne sokkal jobb is.
Belül elférni kényelmesen bárkinek. 5 átlagos felnôtt is simánq
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Integrale #11208 üzenetére
Belül elférni kényelmesen bárkinek. 5 átlagos felnôtt is simán. Belső anyagok nem vészesek, inkább jók, mint nem. Kapcsolókról a gumírozott bevonat lekopik, sérülékeny.
Klíma és a fűtés hatékony, gyorsan meleg van benne, de a szellőzőrendszer elemei pattannak a hőtágulás miatt egyet-egyet amikor hidegben maxon fűtesz, vagy melegben hűtesz.
Rozsdavédelem jó a kasznin, futóműelemeken bölcsőn, csavarfejeken azért elég hamar meglátszik a sós lé hatása.
Könnyen extrázható, legtöbb csatlakozó benne van, sötétedős tükrök, navi, ülésfűtés, tükörbehajtás adott.
Szerintem extrák terén a kor szinvonalát hozza, de alap felszereltségben alulmúlja. Egy Stilo évekkel korábban sokkal felszereltebb tudott lenni (távolságtartó tempomat, kulcsnélküli nyitás és indítás, 7"-os navigáció, színes konfigurálható képernyő az óracsoportban, tologatható hátsó üléssor stb. stb.)Külső és belső kilincsek szeretnek eltörni, manuális dízelek M32-es GM váltóval vannak szerelve, vagy már felújították, vagy még nem. Féltengelyekkel is adódhat gond.
Kipufogórendszer elég jól bírja, dízelek esetében Vectráé egy az egyben jó alá, benzinesé egy korcs, hátsó dob a 2.2-es Vectráé középső dob a hátsóval összekötő csővel az 1.8-é, de a csőcsatlakozás a nagyobbé, szóval vagy egy az egyben cseréled és jó, vagy veheted olaszországból a gyárit.
Minden futómű, fék alkatrész Vectra/Signum/BLS/93, ülések váza, hűtés és fűtés rendszer szintén, kaszni és belső elemek Fiat, bontás egész jól áll, de színazonoshoz kicsi az esély.
FL után első lámpák Bravo 2-ből jók (színben lesz eltérés, vagy a lámpa háttere vagy az index búrája tér el, évjárattól függően).
Automataváltó klasszik Aisin, nem kell félni tőle.Ebben az autóban sokkal több lehetőség lett volna anno. Ez Lancia márkanévvel jött volna ki, igényesebb belsővel, de megegyező formákkal, tologatható és különálló hátsó ülésekkel, asztalkákkal stb stb.
DE! A GM akkoriban hozta be Europába a Cadillacet a BLS modellel, ami Prémium irányba lett eltolva, ott volt a Signum, ami szintén, így ez a modell végül kicsit butítva, a platformtársakat nem veszélyeztető módon lett kiadva "kommersz" márkanévvel.
Így nagyon sok dolog érthető.Mint autó, utazóautó jó, ajánlható, ha kicsit nagyobbak az igényeid, vagy igényesebb autóból ülsz át, akkor nem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz FerNandor #11212 üzenetére
Van olyan, aminek dönthető az anyósülése. A "csodapadlós" az emelhető, süllyeszthető padló. Igazából az ahhoz kell, hogy szintben legyen a ledöntött háttámlával. Megane II-vel sokat mentem, annál összességében (főleg ennyi idősen) jobb a belseje, de az is egy kimagasló autó volt akkoriban. Futóműve sosem tetszett a Magenanak, csatolt lengőkar nekem többnyire nem jön be az akkori felhozatalból.
Annál tágasabb, komolyabb autó. Amit kihagytam, hogy magasan ülsz, az elég jó dolog, olyan magas, mint egy Nissan Qashqai, kívülről is, és belül is hasonló az üléspozició, váltó is jó helyen van. Kilátás is remek, nagyok az üvegfelületek, szellős az egész.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #11230 üzenetére
Nem rossz a futomuve, csak szerintem németesen kemény, ami ehhez az autóhoz nem illik.
2.2-es benzinessel sincs gond, nem közvetlen befecskendezéses az sem (van egy ilyen tévinformáció, valoszínûleg a 159-es 2.2 JTS-e miatt), azt a lánc miatt nem szokták ajánlani, mert drága a csere, de az 1.8 sem olcsóbb, két okoskerék, szolenoidok, vezerles szett és munkadíj miatt.
1.8-ast azert lehet alig kapni, mert alig van, eladások 3/4 része dízel volt, maradékon osztozik a két benzines.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz FerNandor #11242 üzenetére
15 cm-rel rövidebb, alacsonyabb, de szélesebb, hátsó sor tologatható, dönthető így a csomagtartó is variálhatóbb. 70 liter van a két csomagtartó között.
Delta igényesebb a részleteit tekintve (kilincsvilágítás, csillapított kapaszkodók stb), viszont az anyagok (könyöklőtől lefele) rosszabbak. Deltában van pár olyan extra ami a Cromába nem is volt rendelhető. Automata parkoló asziszten pl.
Szerintem egy Delta is elegendő méretű lehet, tengelytáv akkora mint a Cromáé."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #11247 üzenetére
GL4+ van, Tutela termékei között keress.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #11273 üzenetére
Ha már szabadonfutó. Szerinted felrakhatok nem szabadonfutósra ilyen csapágyat? A csapágy már megvan, de még nem vettem erőt magamon a cseréhez, illetve infót gyűjtök.
Szerelték ezt a generátort szabadonfutóssal is, de csak automataváltóshoz rakták."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen