Új hozzászólás Aktív témák
-
Holnap viszem a Fiat-ot honosíttatni, tegnap majdnem le is zúztam. Gondoltam meghajtom egy kicsit, mert mostanában csak 1-2 km-eket ment. Gyorsítok ki épp egy erdőszéli úton, erre egy őz rohan át az úton mint az állat. Na mondom, eljött az igazság pillanata.
Szerencsére elég gyorsan mentem és nem tudott elém kerülni, fejjel rohant neki a kocsi oldalának. Egy picit meg is nyomta a lemezt, bár csak nagyon közelről nézve, meg simogatva érződik. Lehet valami vákumos horpadásjavítóhoz elviszem, hogy kihúzzák, de nem biztos, hogy érdemes vele foglalkozni.
Ritka buta állat az őz, jön a zajos gépsárkány, de nemhogy a másik irányba rohanna, felé szalad... -
Amióta meghalt Marchionne, azóta kb. beleszarnak az Alfába. Letettek az asztalra valami tutit, aztán magára hagyták. Nem tudom mi lesz. Ez a Giorgio platform drága volt és nagy durranás is, szóval lehetne használni, de tán a Maserati fogja, meg talán majd ha összekaparják kicsit a válság után az autógyártók, majd a PSA-FCA fúzióban érvényesülhet.
Szerintem az USA-ba akartak berobbanni, azért nem csináltak kombit, csak aztán ott nem jött össze és két szék közül a földre.Egyébként van már német árlista Q-ra (25. oldaltól). Ami info ebből levonható ránk nézve, kb, hogy az Akrapovic kipuff lépett elő a 2. legdrágább extrának, de még mindig magasan a karbonfék a legdrágább. Az új zöld és a kolbászzsír, akarom mondani arany pedig a gyöngyházfényű színekkel van egy árban.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
hobizoli #8884 üzenetére
E6D és a rákövetkező egyre több technika, amit a valóságtól egyre inkább elrugaszkodó EU-s szabályzások pár éven belül megkövetelnek és valahonnan pénzt kell rá szerezni. Pl. úgy, hogy nem költik el többféle modell kifejlesztésére. Ami persze ördögi kör, az lesz a vége, hogy az EU autógyártók eljelentéktelenednek/tönkremennek. Az EU-ból ki kéne rúgni a németeket, aztán egész jó kis hely lenne ez. Talán még az eurót is megérné utána bevezetnünk. Meg lehet, hogy a UK is visszatérne
[ Szerkesztve ]
-
Más márkából is építhetnek autót erre a platformra, max az egy kisebb modell lesz
A kínaiakat, meg nem az emissziós szabályok tartják távol, hanem a biztonsági előírások (főként). Ide nem hozhatnak papírkocsit. USA sincs tele kínai kocsikkal, pedig nincsenek eszement emissziós szabályok.
-
Hú de felpörgött a topik. Közben én meg bakra állítottam a Bravo-t és elvittem lefényezni a felnijeit. Ez csak olyan második kocsi lesz, szóval nagy csinosítgatások nincsenek tervbe véve, de ezt az egyet meg akartam csinálni az elején, aztán remélhetőleg a kötelezőkön felül csak tankolni kell majd egy darabig. Most készültek el a felnik. Majd rakok fel képet akkor is, ha már a kocsin vannak a kerekek.
Ja, közben kicsit leakcióztam az 59-et, ha valakit érdekel:
159 2.0 - HaHu -
Köszi!
Szerintem is jól fog mutatni ez a sötét antracit a fehér autó alatt. Majd dobok be képet, ha feltettem rá.
-
Közben kaptam az info-t, hogy 29.2M lesz az új Stelvio Q ára. A régi az 28.75M volt. Ez nagyon jó hír. Akkor valószínűleg a Giulia Q sem fog 3-4M-t drágulni, ahogy jósolták. Ez alapján arra is 500k drágulás lehet a reális. Ez így eddig nagyon jó
[ Szerkesztve ]
-
válasz
gipsztigris #8939 üzenetére
Nagyon ott van ez is. Még egy-két árnylattal sötétebbet is elbírt volna a felni
-
-
Én nem is értem ezt. A 159 után ennek a hasmagassága olyan, mint ha SUV-val mennék
-
Ha halottaskocsi kombi, akkor nekem egyből a 7. gen Honda Accord Tourer jut eszembe. Az egy az egyben halottaskocsi. Amúgy nem ismerem, csak így beugrott erről.
(#8979) LZs?!
Csak az Alfát néztem: Vedd ki azt a szófordulatot, hogy mappányi számla, azt az érzetet kelti, hogy folyton szerelőnél volt (még ha így is volt, ezt nem kell emlegetni). Meg vedd ki azt a részt is, hogy a külseje foglalkozós lesz. Nem néztem mostanában a GT árakat, de gondolom ezt inkább felfele pozícionáltad. Aki drága GT-t akar venni, az nem külsőleg foglalkozósat fog nézni. Ha érdekli, felhív, max elmondod neki. Vagy nem, hanem eljön és megnézi, max nem viszi el.[ Szerkesztve ]
-
Annyira nem. 1 hónapig hirdettem először, akkor 1 hónap után kaptam egy telefont rá, de rájöttem, hogy most nem adhatom el, mert kocsi nélkül nem maradhatok (ez volt április eleje, a vírus szezon csúcsa és hiába foglalóztam a Bravo-t március elején, mivel szlovák kocsi volt, a határzárak miatt beragadt a dolog és nem tudtam átvenni). Ez után egy hónapra levettem. Május elején hirdettem meg újra. Senki nem keresett egy bő hónapig, aztán múlt hét csütörtökön levittem az árát 2,4-ről 2,2-re. Akkor jött egy telefon szombaton és el is vitték. De még azért alkudtak belőle, csak már nem volt kedvem tovább tartogatni és odaadtam.
Jól jártak vele, minden volt hozzá, nem úgy, mint a kavicsos telepi kocsikhoz. Csak sok volt benne a méter, arra meg Mo.-on nagyon érzékenyek, hiába van 1000x jobb állapotban, hiába lekövethető, hiába volt karbantartva. Legyen egy fostalicska, de ha vissza van tekerva, akkor az az Isten.
Most is vett amore-n egy srác egy 2.0 59-et. Gondolom pár százezerrel olcsóbban, mint amennyiért jót vehetett volna, biztos 120-ezer km-rel 10 év körül.
Ajánlottam anno az enyémet is neki, de nem érdeklődött. Aztán most folyton kérdezgeti, hogy javítsa ezt meg azt, van-e bontott alkatrész, ez szart be, az szart be. Vicc, de nem akarom kiröhögni.[ Szerkesztve ]
-
Ha nem jutott volna eszembe, hogy már eladtam, én is azt hittem volna, hogy én vagyok
Nem derül ki nekem a videóból, hogy ez 1.9 JTD lenne. Szerintem azért előzte ilyen neccesen, mert jóhiszeműen várta, hogy a barom kisorol. Aztán mikor látta, hogy nem fog, és még van azért hely, akkor visszaváltott és elhúzott jobbról.
-
-
Én annyira nem értek ehhez, de itt nem is csak a szín a lényeg, hanem hogy ez egy háromrétegű gyöngyházfény festés. Az olyasmi elég sokba kerül, nem véletlen van ennek a fényezésnek egy 2800 € felára. Egyébként nem tudom, hogy az alapszínnek van-e valami univerzális kódja, amiből a fényező ki tudja keverni... De az a többi réteg nélkül nem úgy fog kinézni úgy sem.
-
válasz
molnarpeter #9062 üzenetére
Az enyémnek vétel előtt kb. egy héttel mentek bele a jobb hátsó résznél a csomagtartónál. Az sem feltűnő messziről, meg ott is rugalmas volt a műanyag lökhárító (minimális torzulás azért látható, lehet alatta picit azért elment valami). Nem vettem még az erőt, hogy foglalkozzak vele, őszintén szólva nem is akarok ez után sem. Akkor látszik csak, ha direkt ezt figyeli rajta az ember. De azért érdemes tudni ha van.
Szóval arra akrtam kilyukadni, hogy az általad a képen bejelölt rész nekem is olyannak tűnik, mint ha elérte volna a hátsó autó azt a részt.[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #9068 üzenetére
Jó, hát ezen mondjuk nem nagyítóval kell keresni a hibát
-
válasz
kisza25 #9083 üzenetére
Le fog menni, csak benzinest nem cégek vesznek lízinggel flottába, aki meg magánemberként vesz ilyet, nem feltétlenül cseréli 3-4 évesen féláron. De lassan eljutunk szerintem arra a pontra, hogy kezdenek tömegével a piacra kerülni a benzinesek is, nem csak mutatóba, hanem tényleg el akarják majd adni és akkor lemegy az ára is.
-
-
válasz
Integrale #9106 üzenetére
De te az előbb 200 lóról beszéltél, nem a dízelről. Dízelről én is el tudom képzelni, hogy a lerúgottabbak/sok kilométeresek 3 év múlva már ott járnak. A benzinesnél nem biztos. Az utóbbi idők dízelbotránya megtette a hatását. Túl sok dízelautó van most a vásárlói kedvhez a piacon. És már használtban is inkább benzinben gondolkoznak az emberek. Jó, nem csak a botrány, de eléggé tudatosítva lett az emberekben, hogy dízel nem való városba és kezd beérni a dolog. Miközben ugye egyre nő a városi lakosság részaránya. A Tbi is részben ennek köszönheti a gap-et. És ez a gap szerintem nem fog elmúlni. Legalábbis nem a közeljövőben. 3-5 éves időtávon velünk marad, talán még nő is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Integrale #9109 üzenetére
2-3 év és lesz 3 milláért alap, ami nekem bőségesen elegendő. 200 love, nagyképernyő pár csingiling és kész.
Akkor lehet én értem félre, de nekem ebből az jön le, hogy 2-3 év mulva 200 lovas benzinest vársz 3 millióért, 8,8"-as kijelzővel meg miegyébbel.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
zoo8800 #9112 üzenetére
Persze, az új autóknál, mert ezek 95%-ban céges, lízingelt executive autók. Ott nem az ilyen hülyeségek döntenek, hanem a pénz.
De most a használtautó piacról beszéltünk. Ahol a szereplők többsége 10 évente vesz "új" autót, igazi új autót meg nem is látnak soha. És kb. iylen intervallumonként jutnak egy kis új információhoz. Ezért tartja még magát úgy ahogy ez a hülyeség is, hogy az olasz szar. Mert hallanak valamit, amivel a gyakorlatban sosem találkoznak, viszont megmarad bennük és sokáig berögzül. És én úgy látom, hogy a dízellel most ez történik. Most egyre többekben az marad meg, hogy a dízel szar. Nem csak a botrány miatt, az csak katalizáltaa folyamatot. Régóta megy az óvás pl. a DPF miatt is, meg a városozás miatt is. Nem alaptalanul. De mivel a második vásárlók már általában családi autónak veszik az ilyet, nem fontos, hogy dízel legyen, sőt, lehet ezek miatt kerülni is fogják. Plusz ugye ezek a céges lízingelt autók rendelkeznek egy maradványértékkel, ami felett ha eladják, akkor profit. A benzineseket ritkábban veszik cégbe, kevesebb kifutott lízinges lesz belőle, amit meg lehet olcsón szerezni.
Szóval csak arra akartam kilyukadni, hogy sok faktor szerepet játszik itt, de nekem az a benyomásom, hogy ez az árrés megmarad a dízel meg a benzines között középtávon.[ Szerkesztve ]
-
Ti amúgy tudjátok, hogy van egy pedál a jobb oldalon is, amit gázpedálnak hívnak, és ha nyomogatjátok, akkor nő a fun-factor?
-
-
válasz
Ganz-[HUN] #9250 üzenetére
Az 1.9 facelift-je a 2.0, azokat nézegesd. Ennyi pénzből már simán jót tudsz venni abból is.
-
válasz
Ganz-[HUN] #9252 üzenetére
Azokat nem szokták herélni, mert áttervezték benne a DPF-et és nem problémás. EGR-t is felesleges vakoltatni benne. Fogyasztásra nem hiszem, hogy lényeges különbség lenne. Csippeltetni viszont érdemes hozzáértővel. Ég és föld a különbség, ha jól meg van írva, a gyárihoz képest.
-
válasz
Integrale #9269 üzenetére
Ezt addig mondod, amíg nem tapasztaltad meg, hogy milyen az erősebb
Amúgy nem is csak az erő a lényeg, hanem a gázpedál reakció. Nekem a 159-nél az volt az igazi különbség, hogy a 1,5 mp-es gázpedál reakció mondjuk fél mp-re csökkent.(#9271) Triathlete
Én nem oltásnak szántam, csupán úgy gondolom, hogy ha ugyanakkora erőfeszítésből lehet 200+ lovas, akkor miért lenne csak 150? Nem kell kihasználni, de a lehetősége adott lesz. És nem autópályára kell a sok ló amúgy sem, hanem országutakra. Sok lóval lehet biztonságosan előzni. Az Alfát csak lepadlóztam és kikerültem az előttem lévőt. A Fiattal azért gondolkozni kell rendesen, vissza kell váltani, stb.
Autópályán tök8, bármiylen autóval tudsz 140-el menni, nem kell kerülgetni senkit.[ Szerkesztve ]
-
válasz
CharlieDrop #9277 üzenetére
2021-ben kéne, de ahogy ismerem az FCA-t, legkorábban 2021 H2-re lesz belőle valami. Aztán ne legyen igazam. A Q esetében sztem legkorábban 2022.
-
válasz
CharlieDrop #9279 üzenetére
Nincs. Nagy hiány ez egy olyan árkategóriában, amiben céges, vezetői autókat vesznek...
-
-
Sziasztok!
Most hoztam el a szervizből a kocsit és ahogy nézegetem a számlát, látom, hogy egy olyan tétel van rajta, hogy "olajszűrő 1.3 dizel". A cikkszáma 1457429256.
Fel kéne hívnom őket, hogy hiba van, mert ez egy 1.4 t-jet, benzin, vagy amúgy ugyanaz a szűrő megy ebbe is?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xbox Series X|S
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Házimozi belépő szinten
- SSD kibeszélő
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- LG LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő