Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
gipsztigris
addikt
Alfa 159 2,2 JTS teljes vezérműlánc szett+ vízpumpa cseréhez mennyire vegyük fel a xopóálrcot?
Még nem csináltunk ilyet és kilátásban van egy. Jól gondolom, hogy azzal járok a legjobban, ha kivesszük a motort?"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
-
gipsztigris
addikt
válasz Stylewars_kp #9148 üzenetére
Vagy az "A" klasse mercin egy izzítógyertya csere miatt motor ki.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
Ha már fogyasztás.....
31.000 kilométerre 6,34 l/100km az átlagfogyasztásom az 1.6 MJet Deltával. Kicsit több mint a gyári adat, de egyrészről szeretek dinamikusan vezetni, másrészről pedig van egy kis erősítés szoftveresen."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz hroberto #9166 üzenetére
Ez is javarészt város és rövid 40-50 kilométeres távolságok. Mióta átadták az M4-es Cegléd-Üllő szakaszát, azóta egy kicsit jobb a helyzet ha Pestre kell mennem, mert 140-145 tempomattal takarékosabban tudok közlekedni.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
-
gipsztigris
addikt
-
gipsztigris
addikt
válasz CharlieDrop #9279 üzenetére
Csak kérdezem, ki látott már hatékony ülésszellőztetést?
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #9285 üzenetére
Mondeom nekem is volt. Hallani lehetett, ahogy zúg a ventilátor.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz Integrale #9290 üzenetére
Nem kellett volna szétszedned! Láttam már ilyet eleget. Én ezeknek a hatásfokával vagyok elégedetlen. Nem érzem a szükségességét, sokkal inkább hiányzik pl. a Deltámból az ülésfűtés. Mert Rómában gondolom nem volt nagy igény rá.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz Integrale #9328 üzenetére
Főtengely szíjtárcsa is tud ilyen morgós hangot adni, valamint ha a generátor szabadonfutó be van állva mint a szög, akkor is ilyen nyomorult hangja van.
Én leugrasztanám az ékszíjat és úgy is meghallgatnám.
(#9326) TheProb
Ízlések......
Számomra pedig ez a legszebb felni amit Delta III.-ra készítettek."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #9359 üzenetére
Ezért vettem egy 16PIN-es hosszabbítót, hogy ne kelljen görcsölni az OBD csatlakozóval és végre nem kell mindig lecsavarozni azt a nyomorult fedelet sem.
Nekem ilyen kábel van, és ezzel megy a MES és az AlfaOBD minden modulja."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz Remekelek28 #9382 üzenetére
Rendes srác ez a márkaszervizes! Ha az EGR hibát dob annak oka van. Vagy el van tömődve mocsokkal és egy takarítás kell neki (de lehet, hogy a szívócsőnek is) vagy bexart és cserélni kell. Az eltérés mi volt? Korrekciós értékek voltak nagyok, vagy volt egyéb vizsgálat is?
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz Remekelek28 #9388 üzenetére
A korrekciós érték nem feltétlenül utal hibás porlasztóra. Attól már egy poharazás sokkal többet mond a befecskendezők állapotáról.
Azt szoktam csinálni, ha pl. 2-es hengerben kiugró a korrekciós érték, akkor azt a befecskendezőt (ha ki bírom szedni ) felcserélem mondjuk a hármassal . Ha a korrekciós érték követi a porlasztót akkor már érdemes bevizsgáltatni, de ha a magas korrekció marad a kettes hengernél , akkor egyéb motor probléma lehet a hiba forrása."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz Remekelek28 #9482 üzenetére
Nem is bonyolult! Minden ami befújós, szétszerelés nélküli megoldás, ott az égéstérben fog kikötni a feloldott szennyeződés egy jelentős része.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #9561 üzenetére
A szerelőd kiórázta a tárcsákat? Ha kerékagyra rá van fixálva a féktárcsa és kívül-belül mérőórával megmérve 0,1 mm-nél nem nagyobb az ütése akkor máshol keressétek a hibát. Ha üt, akkor szabályozás vagy csere. De ha üt, akkor érdemes féktárcsa nélkül is megmérni a kerékagy felfekvő felületét, nehogy az üssön és feleslegesen vegyél új féktárcsát.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz dudu5130 #9654 üzenetére
Ha nem ragaszkodsz a nagy motorhoz és elég az 1.6 Mjet 120 lovas, akkor szerintem annyiért lesz használható példány. Amelyikben van gyári nagy navigáció az csak szemfényvesztés, ne dőlj be neki! Használhatatlan.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz HussarF #9681 üzenetére
Pontosan!
Múltkor azt hiszem szépen összefoglaltam mitől más egy olasz jármű.
Szerintem attól más egy Olasz autó, mint egy "nemolasz" jármű, hogy talán olyan mérnökök és dizájnerek tervezték ezeket a kocsikat, akik életvidámak, derűsek, jók az ágyban, jól táncolnak, tudnak élvezni egy jó ételt és sírnak, ha megnézik a Rigolettót. Szemben a gyomorbajos Jürgennel, aki ötös volt matematikából, kiváló mechanikából, de semmi humora és annyi szépérzéke sincs mint egy kijáró malacnak. Épp ezért egy Német autónak sohasem lesz lelke, nem lesz stílusa. A szememben csupán egy "tisztes iparosmunka" és semmi több."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #9686 üzenetére
Ok, a szerkezeti elemek fullban, a beltér majdnem megegyeznek, de a külső az abszolút eredeti lett.
Nincs hozzá fogható forma. Igaz, hogy megosztó mert vagy imádja az ember vagy utálja, de így vagy úgy, valamilyen érzelmet mindenképp kivált az emberből. Olyan nincs, hogy nem lehet észre venni egy Deltát!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz baloghbalint #9697 üzenetére
Az a baj, hogy ez az árkategória pont a legrosszabb! Igazából mindig az a legrosszabb amennyiért akarunk venni, de ezt most hagyjuk.
A lényeg, elvileg kaphatsz ennyiért olyat ami az öregebbek közül való és éppen most költöttek rá egy valag pénzt de beleuntak. Akkor már csak néhány apróság rendbe rakásával lesz egy használható autód, de a tapasztalat az, hogy ennyi pénzért inkább olyat adnak amire egy kis odafigyeléssel majdnem a vételárát rá lehet költeni.
Ha én akarnék 159-est venni másfél miska alatt, akkor keresnék egy jó kasztnis 2007-2008-as példányt 6-800 eFt-ért, és én költeném rá a maradék pénzemet. Akkor van a legnagyobb esélyed arra, hogy legyen egy használható autód árban az alsó polcról.......szerintem."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #9722 üzenetére
Észre lehet venni még akkor is ha nagyobb sebességgel megyek. Szerintem felesleges bármit cifrázni rajta! Ha megállok és még tart a regenerálás, akkor is olyan hangja van mint egy helikopternek. Megvárom míg kikapcsol a ventilátor és leállítom. Semmi gond nincs vele.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #9770 üzenetére
Nehéz dolog ez így! Szerintem vagy válts szerelőt, vagy állj mellé és instruáld a fickót, hiszen már annyi tanácsot, ötltet kaptál, hogy képzettebb leszel mint a szerelőd.
Én azt mondom, csodák márpedig nincsenek! Ha valami ráz, üt, akkor annak oka van. Alapos átvizsgálás a forgó alkatrészek háza táján. Mérőórázni a kerékagyat tárcsa nélkül, majd tárcsával, féltengelyek szét-össze. Ha nagyon nagy a rejtély, -és lehet fordítani- akkor én fel szoktam cserélni a külső csuklókat, mert megváltozik a forgásirány, másként viselkedik a csukló. Axiál, kormánymű fogasléc, és még kismillió dolog okozhatja a rázást. Tudom, hogy a legxarabb hiba, de kellő alapossággal felderíthető."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #9776 üzenetére
Én azt mondom -közel 30 év tapasztalattal a hátam mögött-, hogy az még nem ártott meg semminek, ha egy lehelletnyi rézpaszta, vagy hőálló zsír, esetleg kerámia paszta kerül a felfekvő felületre. Ha túlzásba viszik, persze, hogy elviheti a futást. Ahogy a motortömítő paszta is lehet áldás ha ésszel használják és lehet átok, ha tönkremegy tőle a motor, mert valaki azt hitte, hogy akkor jó ha kartecsnivel viszi fel a felületre a pasztát.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #9778 üzenetére
Gondolom abból indul ki a Textar is, hogy ha ész nélkül megpasztázzák akkor abból tényleg lehet gond. De egy lehelletnyi berágódásgátló anyagtól még nem lett baja semminek. Szerintem.
Igen, szerelő vagyok de már csak a rendezői székben ülök és legtöbbször csak nézem, hogy mit csinál a fiam....aki szintén szerelő. Nem Budapest, de Bp. környéke. Pilis.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz hroberto #9883 üzenetére
A részletekbe ne menjünk bele szerintem! A kérdés az volt, hogy mennyire bírja a városozást? Alapvetően nem erre lett tervezve, de SEMMI baja sem lesz a motornak emberi léptékben mérve, 2-300 eKm-ig! Ez biztos! De persze, a dpf off is megoldás, de az már az unortodox kategória.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz Triathlete #9952 üzenetére
Szia!
Anélkül, hogy piszkálni akarnálak, ezek a posztok sok mindenre jók, de egyre biztosan nem! Nevezetesen, hogy kitaláljuk mi okozhatta, hogy egyszer-kétszer nem akart indulni. Bárki-bármit mond, ennyi információ alapján csak találgatás, azzal pedig te sem vagy előrébb.
Szerelő majd megszakérti!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
Kódkártyát bármelyik márkaszervizben tudod pótoltatni. A plasztik kártyát nem pótolják, de lekérik a gyártótól, és egy hiteles .pdf-ben elküldik a biztonsági kódot az autódhoz.
Fogják kérni a tulajdonjog igazolását és a forgalmi másolatot. Emailben le tudod bonyolítani a dolgot, díjmentes az egész. Kb. egy hete igényeltem két db Lanciához."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #9970 üzenetére
Hozzám legközelebb az Üllői Fiat kereskedés van (gondoltam személyesen is kell intézni) és nekik írtam. Gyakorlatilag egy 24 óra alatt elintéztük a dolgot. ulloiszerviz@ringautohaz.hu
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen