Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz hülyegyerek #1111 üzenetére
Álló helyzetben hogy a francba szivárog az olaj a szelepfedélnél?
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz hülyegyerek #1116 üzenetére
Leállított motornál* az olaj a motor aljában, a karterben gyűlik össze, a szelepfedél pedig a motor tetején van, ahol álló motornál nincs olaj. Ergo elképzelhetetlen, hogy ott legyen egy deci olaj, ami kiszivárog.
Ez az egy decis érték honnan jön? 1-1 decit szoktál rátölteni?*legalábbis erre következtetek, mert az írod, hogy egy éjszaka alatt folyik ki
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz hülyegyerek #1118 üzenetére
Igen, menet közben van esélye, álló motornál nem tudom elképzelni.
Tipp: válts szerelőt. Egy szelepfedél-tömítés cseréje nem valami komplikált dolog, ennek elsőre sikerülnie kellene.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz hülyegyerek #1120 üzenetére
Jópár helyről szivároghat. És ha ennyi kijön belőle, azt simán észre lehet venni, mert csupa olaj a motor oldala valahol, nem lesz nehéz észrevenni.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Üdv.
Szerintem legfőképp arra, hogy nehogy az 1.2-es motorral vedd meg.
Olyan túl sok típushibáját nem ismerem, de pl. a digitklímának a terelőmotorjai szeretnek eltörni, ez jó alkualap.
A bőrkormány gyakran málik, ezért a kopott kormány nem feltétlenül jelent csillió km-t. A felhasznált "bőr" minősége változó, az egyik bírja, a másik nem.
Tegnap volt egy cikk a totalcar-on a Grandéról, fusd végig.Jah igen, az Index fórumon van topik, ott is érdemes szétnézni
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Én tuti nem ültetném, de hát ízlések és pofonok...
Pár képet tölthetnél még fel róla, mert szép vasApropó, mai rémtettem:
Friss tárcsa + betét előre. A franc beléje, mert a betét még bírta volna úgy 2 évig, de a tárcsa már a minimumon volt. Még jó, hogy nemrég megmértemrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Háát, nálam sokáig bírja egy fék, az új betét (Textar) tuti kibírja vagy 4 évig, de inkább még tovább. Amíg megvan a kocsi, ezzel már nem lesz gondom. A kopásjelző miatt a régi betéttel pedig 1-2 éven belül megszólalt volna a kocsi, hogy baj van
Júliusban voltam egy elég nagy kört az Alpokban, még a kopott tárcsákat sem sikerült megsütni. Jó nekem a sima tárcsa isrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
szilent
vagy szilentblokk, ua.ami azt illeti, jópár szilent van a futóműben, elöl 2*4, hátul 2*6 szilent csak a lengőkaroknak. Ezen felül a toronyszilentek, a stabilizátorrúd szilentjei, és talán az első gátlók alján is van...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz LaptopSystem #1257 üzenetére
Üdv.
Mi lesz helyette? Már ha publikus...rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Szintén 120 lovas T-Jet, Dynamic + Soprt csomag, bordó.
LPG nélkül[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz alázógyík #1286 üzenetére
Elvileg 114.000 van benne. Szóval egy ideje már minden km ajándék.
aphra2
nagyjából ugyanaz: küszöbspoiler, pinduri hátsó spoiler, 17-es bicolor felni, króm csomag, más nem nagyon jut eszembe.Ilyen spéci kárpit van benne, de ez nem része a sport csomagnak. Külön extra, akárcsak a sötétítés.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Az olaj- és gázolajszűrőn tuti nem spórolnék. A Vasco-t nem ismerem, eddig Mann-t használtam, nem volt vele semmi gondom. Mondjuk laboros vizsgálat nélkül nem igazán lehet megalapozott kijelentéseket tenni egy szűrőre, legyen az pro vagy kontra, max. a mérethelyesség ellenőrizhető.
A Kaufferben, Zs+U-ban, alkatreszek.hu-n is szétnézhetsz, egész jó kedvezményt adnak kiskerbe.Az újabb FIAT, AR motorok a 9.55535-S2 olaj minősítést szokták kérni, szerintem az az olaj ezt nem tudja. Ellenőrizned kellene, mit ír a kézikönyv.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #1318 üzenetére
Eddig 4x öntöttem Castrolt a Bravoba. 2x Edge-t, 2x Magnatec C3-ast. A motor csendesen járt, semmi fura zajt nem adott, csak volt kb. 1 dl/1000 km fix olajfogyasztás. Áttértem BP Visco 5000C-re, és az olajfogyasztás a felére csökkent. Az utóbbi két csere alkalmával ment bele BP, és legközelebb is ez megy majd bele.
Egyébként, ha nem a saját szememmel látom, nem hiszem el...Jut eszembe, Seléniát használ valaki?
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #1324 üzenetére
Jó lesz a Castrol is
A Xado tuti nem tudja a 9.55535 S2-t, amit a kézikönyv előír. Sőt, elég kevés olaj tudja ezt.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Ma elkezdtem feldolgozni az index fórumos lemaradásomat. Kár volt: repedő leömlő, nyikorgó féltengely kosár, és még hol van a vége...
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #1425 üzenetére
Ez a járgány, egy 150 lovas T-Jet motorral...
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz szőröscica #1438 üzenetére
Kárpitból nekem olyan kellene, amilyen ebben van. Az előző vasban a motor a lényeg.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Nespresso Krups Inissia XN100510 kapszulás kávéfőző
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen