Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gipsztigris
addikt
válasz
erik365 #13182 üzenetére
Nem tudom milyen kocsihoz keresel, de alternatív márkaként tudom javasolni a Birth alkatrészeket. Olasz gyártó (nem csomagoló) jó minőségű tartós alkatrészeket gyárt. Lengőkarból szinte csak olyat építünk be.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
csongi #13186 üzenetére
Időben vagy pénzben?
Kell egy tempomatos kapcsoló és egy kormányburkolat. Ha be van kábelezve, akkor plug&play + MES-ben lehet, hogy be kell kapcsolni, ha nincs kábelezés akkor néhány vezetéket be kell húzni az ECU-tól. Ha vezetékezni is kell, akkor érdemes felkeresni egy olyan villamossági szakembert aki már csinált ilyet."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
VMatteo #13188 üzenetére
Kerestem de nem találtam külön csatlakozót. Egyszerűen megoldottam. Minden érintkezőre ráforrasztottam egy-egy 15cm-es vezetéket és úgy kötöttem be a ledes lámpát. Biztos, hogy nem lesz kontakthibás!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
VMatteo #13192 üzenetére
20 ezerért pont nem érdekel, hogy mikor megy tönkre.
Egyébként ha OLSA márkára keresel rá -az az egyik gyári beszállító-, nem gyári csomagolásban lényegesen olcsóbb.
#13193csongi
Hatos váltót csak akkor érdemes, ha nem kell hozzá kulisszát és váltótartó bakokat cserélni. Mert akkor már elég költséges mutatvány. Vagy, ha bontva meg tudod venni kompletten.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
-
gipsztigris
addikt
válasz
LógaGéza #13201 üzenetére
Nem a vita kedvéért -csak kíváncsiságból-, kérdezem, hogy mi az amire nem elég a cca. 200 paci, amit játszva ki lehet hozni különösebb hardveres beavatkozás nélkül is egy 1.9 16V motorból?
Mármit napi használatban. Mert ha egyéb terveid is vannak, gyorsulási, pályanap, stb. akkor a 250 lóval te leszel a tápláléklánc alján, de már egy szabad szemmel messziről is jól látható összeget költöttél arra, hogy elmondhasd 250 lovas gépsárkányod van, de bajnok nem leszel. Nem beszélve arról, hogy egy véletlen NKH ellenőrzés során ketőt pislogsz és se rendszám, se forgalmi.
Persze, ettől még mindenki úgy csinálja ahogy akarja, csak szokott érdekelni a motiváció is. Ha egy ügyfél valami olyat kér tőlünk ami nem szokványos, ott is meg szoktam kérdezni, hogy miért akarja ?"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
zefran #13306 üzenetére
"Mennyire jellemző ezeknél a motoroknál az olajfogyasztás? "
Bőven jellemző, de a leírt fogyasztás a "nem kell foglalkozni vele" kategória. Majd ha motorfék után belenézel a tükörbe és nem látsz a füsttől, akkor kezdj el spórolni a gyűrűzésre és a hengerfej felújtásra!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
hobizoli #13310 üzenetére
Igen-igen! Én arról beszélek amit nem old meg egy PCV szelep csere!
És hidd el, van bőven! Annyira kilágyult gyűrűk, hogy kiegyenesítem mint egy drótdarabot, betonkemény szimmeringek. És mind T-Jeten!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
hobizoli #13322 üzenetére
Ok, van ilyen is, de nem kell elbagatelizálni a füstölést mert lesz meglepetés.
Mostanában ez volt kb. az ötödik T-Jet motor ami ilyen állapotban volt. És mondta az ügyfél mikor meghozta a kocsit (mert olvasta valahol), hogy elég lesz csak egy olajleválasztót cserélni.
[VIDEÓ]"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
akooos #13395 üzenetére
Ismerem az érzést! Mindkettőt. 23 éve még kizárólag Volkswagent javítottam és egy kicsit VW b.ziként éltem az életem.
Azóta be kellett látnom, hogy a fritzek autóiból egy valami hiányzik. Az a csipetnyi fűszer, ami szinte az összes olaszban meg van! Igen, a fűszerhez hozzá tartoznak a picit idegesítő "olaszos" apróságok is, de ezzel együtt is százszor jobban érzem magam egy olaszban mint egy németben. A Deltámra (pedig meg van öt éve) még mindig mosolyogva nézek vissza a parkolóban.
A német autók amolyan tisztes iparosmunka,....de semmi több!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
molnarpeter #13436 üzenetére
Fb-n Budavári Csaba. Szinte csak olasz autókat villanyál.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
Hőguta #13443 üzenetére
"tartok tőle hogy ezt telefonon nem biztos hogy megérteném,ha egyáltalán szóba állna velem így ismeretlenül."
Jó szaki, de tanácsot nagyon nem szeret adni! Főleg nem ingyen!
Több fb csoportban is tagok vagyunk egyszerre, ismer, tudja, hogy nekünk is autójavító vállakozásunk van. Egyszer írtam rá egy kérdés erejéig (villamosságban kevésbé vagyok jártas) és mondta, hogy 30 ezerért megmondja, de 30 ezerért meg is csinálja!
Akkor egy kicsit megcsúszott az ékszíj, de elfogadtam. Majd jön még az utcámba!.....[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
cappa72 #13465 üzenetére
Ha rám hallgatsz, akkor a szűrőt kiveszed belőle és egy hibaforrás megszűnik. Nem tudom milyen elgondolásból építették be azt a fémszűrőt! Vajon mit fog kiszűrni a szűrt motorolajból?
Viszont hajlamos eltömődni és akkor a turbónak reszeltek!
[kép]"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
hobizoli #13475 üzenetére
Pontosan!
Mint amikor a lakásba felteszek egy ozmózis vízszűrőt, majd a csapból kifolyó víz alá egy teaszűrőt tartok, hogy ha mégis lenne benne valami akkor majd az megfogja.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
sanzi89 #13496 üzenetére
Tiponál nem egyszerű, mert már benne van az SGM modul, ami elvileg csak gyári szoftverrel olvasható....vagy kell hozzá egy bypass elem vagy kábel.
Kell egy ELM 327 interfész., kell egy Multiecuscan szoftver (ebből a regisztrált változattal fogod tudni törölni) nem drága, egyszeri 50EUR, azt hiszem ennyit bőven megér,hogy a fejlesztőket támogassuk és kell még egy SGM gateway "megkerülő" kábel és készen is vagyunk."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
erik365 #13522 üzenetére
www.turbo-arak.hu
Van náluk új turbó is, de a felújítást is profi minőségben végzik. Angol Melett gyártmányú középrészeket építenek be, háztól-házig futár (felveszik és vissza is hozzák). Jópárat csináltattam már velük, és hiba nélkül fut mindegyik.
Hab a tornán, hogy IHI-hez van náluk melegoldali ház is.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
molnarpeter #13561 üzenetére
Kopott, vagy mi a baja?
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
molnarpeter #13563 üzenetére
Őszintén szólva én sem, de ha valamiért sérült vagy kopott, akkor nyilván cserélni kell, viszont tényleg nem jellemző a tengely kopás ezeknél a motoroknál.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
molnarpeter #13594 üzenetére
Van valami tapasztalat, hogy a tömítés amit ajánlasz, miként viselkedik pár év múlva? Mármint biztos, hogy tartósabb mint a gyári olasz (mert a opel féle az xart sem ér) ajakos tömítés? Nem kötözködés, csak a saját Deltámban nemsoká tervezem a cserét és lehet, hogy kipróbálnám.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
molnarpeter #13606 üzenetére
Köszi az infót! Nemsokára keresni foglak!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
-
gipsztigris
addikt
válasz
alázógyík #13624 üzenetére
Őszintén megmondom, nem szoktam TRW gátlókat szerelni, csak ha kifejezetten olyat kér az ügyfél.
Kayaba (KYB), Monroe, Bilstein, ezekkel nem nagyon lehet mellényúlni. Az "alsópolcról" jó még a Denckermann gátló is."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
alázógyík #13629 üzenetére
Ennyi pénzért nem tudsz hibázni nagyot!
Nem azt mondtam, hogy a TRW xar, hanem, hogy nincs vele tapasztalatom. Ha úgy érzed, szerintem nyugodtan rendeld meg, de amit molnarpeter CARtárs mondott azzal teljesen egyetértek."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz
Freddy76 #13656 üzenetére
Mi csak a fűnyíróba töltünk benzint!
#13658 tboldi
"egy Alfához jobban illik a benzinmotor"
Lehet, de pl. egy Brerat senki sem fog leszólni azért, mert egy dízel ketyeg benne![ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Formula-1
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Politika
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!