Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Mekkora faszságot mondott ez az olajdoki. Kurvára nem nem ajánlott még az azonos viszkozitású olajokat sem. Vagy ugyanolyat tölts rá vagy cseréld az egészet olajcserekor. Ha eszi az olajat a kocsi, akkor egy sűrűbb olaj csak elfedi a tüneteket, de a problémát még lehet, hogy súlyosbítja is.
-
addikt
Ahhh, kiábrándultam az új Giuliákból... Tiszta szerelmi bánat ez
Az új benzinesekben már részecskeszűrő van. Egyelőre úgy érzem ,hogy nekem így felejtős... Pedig már annyira beleéltem magam... -
addikt
válasz Integrale #6565 üzenetére
Rohodi Misi az Olasz Autók Házából azt mondta, hogy a 6B-ben még nincs, de a 6D-ben már van. És ugye rendelni újonnan már a 6D-t tudod...
Meg ha megnézed a legújabb Giulia kézikönyveket már benne van a GPF (gondolom Gasoline particle filter?) leírása a benzineseknél... -
addikt
válasz Integrale #6568 üzenetére
Van a 159-emben is, persze, ebbe traktorbenzint kell tankolni.
Amikor ezt vettem, még nem volt ennyire egzakt, hogy mit is akarok pontosan. Nincs is nagy bajom a DPF-fel, de ha most új autót akarok venni, ami egy benzines, vérbeli sportkocsiból származtatott kistestvér, megtartva a nagy rengeteg sportos tulajdonságát, abban ne legyen részecskeszűrő. Ezzel tesz egy nagy lépést visszafelé a modell. Nem véletlenül nem lesz a 6D QV-ben sem. Pedig az sokkal többet pöfög ki. Csak mivel flotta szinten kell tartani a kibocsátást, ezért, gondolom a 2.0T-t már be kellett áldozni. Én nem munkára használom a kocsit most sem, még csak munkába járásra sem. Hétköznap nálam áll a kocsi. Hétvégén viszont bele szoktam tekerni minimum 200 km-t, de inkább többet. Nekem ez félig hobbi. És ez tetszett benne, hogy itt egy kvázi sportautó, relatíve elérhető áron. De részecskeszűrővel ez egy nagyon nagy visszalépés... -
addikt
-
addikt
Na, megvolt a téli kerekekre váltás az felújított felnikkel.
Egyébként ma is büszke lehettem a kis drágára, körbenyalták a gumisnál is. Egy másik várakozó kuncsaft, egy kisöreg jól körbe nézegette, amíg csinálták a kocsijainkat. Még belülről is meg kellett mutogatnom neki. Mondta, hogy ez nagyon szépen ápolva van.
Bent meg, mikor fizettem, az irodai munkát kezelő csaj (csaj... egy 35 körüli, dekoratív, csinos nő) megjegyezte, hogy milyen szép az alfám és hogy a lakótelepen is szokott benne gyönyörködni. Még arra is emlékezett, hogy februárban meg volt húzva az oldala
Szeretem ezt az autót. Benne van a mágnes -
addikt
Hétvégén voltam a Kelet-Pestnél meg az Olasz Autók Házában. Megérdeklődtem, hogy mennyiért adnák a benzines Giuliát. A lényeg, hogy van most egy nagyobb készlet nyári gyártású autó, amit kiszórtak ide eladásra. Ezek még E6B-sek és nincs részecskeszűrő a benzinesekben. Ráadásul ezekre 20% kedvezményt adnak listaárból. 13,1 millás kocsira 10,5-ös ajánlatot kaptam. Szóval, ha valaki akar még új, de nem részecskeszűrős benzines Julist, az most rohanjon!
-
addikt
Az Alfa nagyon beleállt a németekbe mostanában
-
addikt
Engem az idegesít ebben, hogy így valószínűleg megszüntetik a 2.0 200 lovasat. Nehezen tudom elképzelni, hogy lesz egy 180 meg egy 200 lovas egymás mellett. Először részecskeszűrőt tesznek bele, aztán el is tűnik. Ahogy jönnek az egyre újabb hírek, úgy érzem úgy kerülök egyre távolabb a Giuliától. 22-es csapdája. Telik az idő, elvileg egyre közelebb kéne lennem, de lövik ki az értelmes opciókat. Találnom kéne egy jobban fizető állást és rámenni a QV-re...
-
addikt
Nyilván olyan anyagi helyzettel kell megvenni, ahol nem számít. 200 nettóval, de még 500-al se nagyon fog senki új QV-t venni. Ha keresnék 1.5-öt, akkor már valószínűleg nem gondolkoznék rajta, hanem csinálnám.
Az viszont elképzelhető, hogy felokosítják 220-230 lóra a 2.0-t. Gondolom az 1.3 érkezése egyben a facelift érkezése is lesz. Felhívnám a figyelmed, hogy a 250-300 lovas kategóriában már ott a benzines Veloce 280 lóval. Nem is mondtam, hogy a 2.0 motor megszűnne, hanem hogy a belépő modellnek lenne vége. A Veloce nyilván maradna és abban is a 2.0 motor van. Lehet az is meg lesz még tolva 20-30 pacival.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Integrale #6748 üzenetére
Az USA-ban van 200-asból is összkerekes meg 280-asból is csak hátsó kerekes. Itt nem tudsz 280-asat venni RWD-vel.
(#6747) 426os
Nettó 1,5-el már simán bevállalnám. Egy fullra extrázott QV-t kedvezményekkel megkapsz másfél éves fizetésedért, lerakod mondjuk 1 évnyi fizetésed, a maradékot meg 3 év alatt részletekben és még marad is egy csomó pénzed. Nagy az árvesztése? Az annak az ára, hogy egy 510 lovas csodában ülsz, ami ma a legjobb sportszedán a világon. Nekem megérné. Havi 5-10 millával már Ferrarit nézegetnék, nem Alfát. -
addikt
válasz TheProb #6753 üzenetére
Mindenhol így van.
Ha kiírnák a rendes munkadíjat, akkor senki nem menne oda, ezért beleteszik az alkatrész árba. Ha viszed az alkatrészt, akkor nyilván ezt a módszert nem tudják alkalmazni, így jön a plusz kétjegyű %.
Mindenki olcsón akar autót szereltetni, de irreális árakat várnak az emberek. Nézd meg, hogy nyugaton milyen árakkal dolgoznak a szervizek. Nem hiába hordják haza a kocsikat szervizelni az Ausztriában meg Németországban élők is. Ezért mennek az autószerelők is nyugatra, mert ott meg lehet élni belőle. Itt meg elvárják, hogy gyorsan, precízen és lóf.sz pénzért kínlódjanak a kuncsaftok lerúgott kocsijaival.
Én számlás helyre szoktam hordani szervizelni a kocsimat, ahol értenek is hozzá. Évente egyszer szoktam olajcserére vinni, meg ami addig gyűlik apróságokat még megcsináltatok. De nem is szokott 6 számjegy alatt megállni a szervizdíj soha. Cserében pontos a meló, nem kell visszajárkálnom, hogy szarul csinálták meg, mert nem találomra alkatrész cserélgetés megy, hanem tényleges szerelés szakértelemmel. Nem is kell heteket sem várnom, hogy na vajon mikor lesz belőle valami, hanem amit megbeszélünk, azt tartja.
Összességében véve megéri, nincs stressz, meg időrablás. Mert bizony összességében az olcsó szokott a legtöbbe kerülni...[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz TheProb #6755 üzenetére
Szerintem csak azért ért ez téged váratlanul, mert nem tudtad, hogy ez így megy. De sétálj oda bárhova a teleszkóppal, hogy te ezt szeretnéd velük kicseréltetni. Mindenhol olyan árat fogsz kapni, hogy a szívedhez kapsz tőle. Ha esetleg találnál valahol olyan helyet, ahol tényleg azon az olcsó áron dolgoznak hozott alkatrész mellett is, akkor írd le, hogy mi is tudjuk hol élnek az unikornisok
Vagy ha úgysem olyan bonyolult, akkor: szereldmagad.hu
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz CharlieDrop #6813 üzenetére
Hogy hogy a fenébe tud így széttörni egy felni? Mitől? Durva minőségbíztosítási probléma? Vagy durván odaverte valamihez? Mennyit ment még így vele? Hogy hogy csak az 2 küllő tört le a 3ból? Stb.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Vismajor01 #6923 üzenetére
Sztem 1.5-nél kezdődnek a lelakottak, az alatt meg a motorhibásak vannak. Patika az meg valahol 2millától kezdődően.
-
addikt
válasz hobizoli #6925 üzenetére
Mondjuk az 5 henger duruzsolása azért nem hasonlítható az 1.9 dízelkerregéséhez, meg az a 200 kó egy lightosabb progival is 230 lesz, ha meg valaki nagyon hegyezni akarja, talál még ott többet is. Szedi az rendesen a lábát. Csak ez az autó nem 1.2-1.3 millás kategória.
-
addikt
válasz Vismajor01 #6931 üzenetére
hogy ne kelljen utana rakolteni
Sztem felejtsd el ezt a kategóriát, ha így gondolkozol. Majd térj vissza rá, ha már több pénzed lesz. A 2 millásra is kell majd bőven költeni, csak az nem egy foshalmaz lesz. De attól még befigyelhet egy kuplung/kettőstömegű vagy egy turbó csere.
Ne csak az árban gondolkozz, azt fogd fel egy kauciónak, amit leraksz és nagy részét visszakapod, amikor eladod. A fenntartási költség a lényeg. 2-300ezret simán bekérhet évente a kocsi simán csak szervizre/kopó alkatrészekre. Erre a gumi is drága méretekben van, hogy mást ne említsek. Nem a 225/45R17 meg a 235/40R18 csóró méretek, hanem a /50 meg /45, ami helyből 30%-al drágább, hogy mást ne is említsek. -
addikt
válasz Patrick #6942 üzenetére
Az a pasztell piros még újonnan sem szép. Olyan hatást ad, mint ha valami gagyi fröccsentett műanyag lenne a kocsi. Talán a fehér, a pasztellek közül, ami nem nagyon gagyi, de pasztellben a fekete is elrontja a kocsit. Inkább valami metál fényezést nézz. Persze pirosban csak a Monza van ott, az meg kb bordó.
-
addikt
Na, a múltkor volt itt szó arról, hogy mennyiért lehet venni jó 159-est. Egy srác az amore-n épp most futott bele egy elég csúnya bukóba. Tanulságos történt azoknak, akik azt hiszik, hogy 2 milla alatt jó kocsit kapnak. Ez a kocsi, asszem 1,7 milla volt. Bemásolom az összefoglaló kommentjét, de el kell olvasni az utána következő kommenteket is, nagyon jól összefoglalja az aktuális használtautópiaci helyzetet, a vevők irreális elképzeléseit, stb. Akinek van ideje, az még visszafelé is olvasgasson. (Hint: az amore-n felül vannak az újabb kommentek, nem úgy, mint itt):
Balu1990 2019-01-26 17:37:57 // 114280
Kedves Cartársak.
Folytatnám történetem, valamint megosztanám az autóm vásárlását, mindenki tanuljon az én hibámból.
Nos az utolsó infótok az az autómról, hogy 95 % hogy hengefejes az autó. Azóta egy métert se ment a kocsi.
Kezdek mindent az elejéről, hogy még tisztább legyen a kép.
Nos egy ideje terveztük az autóvásárlást, mindenféleképpen 159-est akartunk dízelbe. Egy novemberi napon megjelent egy hírdetés a hahun. Pont amilyet keresünk, még a költségkereten belül. Másfél hónapnyi örlődés után megszületett a döntés, irány a bank. Megvan a pénz, elmentünk megtekinteni a kiszemeltet 2018.12.21.-én, a képek nem hazudtak, olyan állapotban volt amilyenben leírták. Próbaút, minden rendben, fékek gyengék, gumik rosszak. Oké vállalható plusz költség, ez minden használt autónál megvan. Megalkudtunk, lefoglalóztuk, kaptunk egy papírt a foglalóról (később ennek még szerepe lesz), megkértem őket, hogy téligumit szerezzenek a kocsira és hogy átutalással fizetnék, rendben mindent a vevőért. Sajnos közölték, hogy ebből csak januárban lesz autó mivelhogy holland a kocsi és a honosítás sok idő, oké elfogadtam. Január 11. csörög a telefonom, január 13.-án (vasárnap) mehetek a kocsiért, itt közölték, hogy készpénzzel kellene fizetni (állítólag a könyvelő keveri a dolgokat) és téli gumi nem lesz a kocsihoz. Nagyszerű, elmormoltam egy pár fohászt, hogy ne essen a hó. Mázlim volt nem esett.
Vasárnap megjelentünk a kocsiért, adás-vételit megkaptam (később ennek is jelentősége lesz), kifizettem a kocsit, megkötöttük a garanciát. Elindultunk haza, semmi gond a kocsi egy álom, jól megy kényelmes, olyan amilyennek kell lennie.
Január 14. hétfő, elindultam a dokihoz kb 30 kilométerre, mert elég beteg voltam. Az út felénél az autó szól, hogy állj meg mert túl meleg a hűtővíz. Nagy nehezen elküzdöttem a kocsit még egy pár kilométeren, de nem erőltettem tovább. Oké, a garancia magában foglalja a mentést az elmondottak szerint, hÍvom a számot, nos ez a garancia nem foglalja magában a mentést és a kifizetés se úgy van, ahogy azt a kereskedésben elmondták. Rendben, a maradék 3 kilométert lépésben megtettem meg megállva.
Hibafeltárás, nincs a kocsiba víz, mi a fene. Termosztát hibára gyanakodtunk vagy vízpumpa hibára, meg is rendeltem a termosztátot, de úgy voltam vele, hogy akkor a vezérlés és olajcserét is megcsináltatom a szerelővel. Oké, rendszer feltölt, légtelenít és irány a szerelő. Január 16.-án szerdán megkapta a szerelő az alkatrészeket (innen is köszönet az Elaforg Kft.-nek a nagyon rugalmas szállításért). Január 19.-ei történéseket ismeritek, biztossá vált a hengerfej hiba.Innentől veszitek fel újra a történet fonalát. Nos Január 20. hívom a kereskedést, hogy mi a helyzet, egy nagy hűha volt a reakció és megkaptam a tulaj számát, akit január 21.-én hívjak mert külföldön van. Oké, hétfőn hívom a "főnököt", nos elmondom a bajom, hogy eladtak nekem egy hibás terméket és innentől válik érdekessé a sztori. A válasza nemes egyszerűséggel annyi volt, hogy egy pár tömítés csere megoldja a gondot és ez amúgy se az ő baja, mert NEM TŐLE VETTEM A KOCSIT. Mondom mi a fene, állítása szerint én papíron és szóban is tájékoztatva lettem arról, hogy bizományi értékesítés történt. Nos sehol se lettem tájékoztatva, állítása szerint a foglalós papíron rajta van (nincs rajta). Nos semmi baj, adja meg a tényleges eladó elérhetőségeit, nem kaptam semmit. Mikor a fogyasztóvédelemmel kezdtem fenyegetőzni, akkor küldött egy személyigazolvány és lakcímkártya másolatot, egy cégbélyegzővel és egy dátummal, hogy ez a cég aki leadta nekik az autót értékesítésre 2018.12.20.-án (mégegyszer megjegyzem a hírdetés novemberben került fel). Elérhetőség továbbra sincs, most úgy áll a dolog, hogy legyen nyoma a megkeresésnek ez ügyben kaptak egy e-mailt, jogász által megfogalmazva (érezzék a törődést). Ha erre se reagálnak, rendőrségi feljelentés, fogyasztóvédelmi bejelentés és egy pár kedves cikk a vezess.hun és totalcar.hun.
Időközben úgy döntöttem, hogy felhasználva a garanciát megcsináltatom a kocsit. Szakszervizet keresek akik mindent írásba foglalnak (a későbbi jogi eljárás érdekében), sajnos a pénzügyi és időbeni lehetőségek miatt felújítatom a hengerfejet (tudom lutri de megkockáztatom). Találtam itt a környéken egy céget akik már javítottak nem egy 2.4-es hengerfejet (eddig nem mentek vissza hozzájuk, hogy nem jó), úgyhogy teszek egy próbát, plusz így még egy pár dolgot megcsináltatok a gépen.
Január 25. szomorúan kellett konstatálnom, hogy a kocsi amivel majd egy hete nem mozdultam összelett törve a parkolóban (nem nagy a hiba de kell egy horpadás eltávolítás, egy karc eltávolítás és egy teljes polír). Oké rendőr kihív, felvették a jegyzőkönyvet de nem bíztattak semmi jóval.
Úgyhogy kedves Cartársak, aki kocsivásárlásra adja a fejét, kerülje el a kereskedőket. Ha mégis kereskedőtől vesztek autót, mostmár ne csak szerelőt vigyetek magatokkal, hanem jogászt is, mert átvernek, ahol csak tudnak. Háromszor nézzétek át az adás-vételit, mindenre kérdezzetek rá.
A kereskedés nevét és címét egyenlőre nem teszem közzé, de ha nem halad az ügy megosztom veletek ezt az információt is.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
addikt
válasz hobizoli #7034 üzenetére
Egy olyan autóról akár el is hihető. Kisautókat nem feltétlenül azért vesznek az emberek, hogy hatalmas távokat tegyenek meg velük. Bár lehet inkább vennék 200 ezret futott, pályán használt autót, mint kevés kilométerest, amit folyton hideg motorral, városban nyektettek.
De azért egy 10+ millás autót 200 lóerős motorral nem azért vesz meg valaki, hogy néha ide-oda el tudjon vele ugrani, meg tudja a gyereket oviba vinni.
-
addikt
válasz sesztakbence #7041 üzenetére
Egy lényeges kérdés. Mennyi pénzed van rá?
És aztán mennyi fenntartásra? -
addikt
Ez tuti nem végleges az Alfának, csak kb. egy álca festés. Én legalábbis nagyon meglepődnék, ha ez maradna.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen