-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agyzuzo
addikt
válasz kelekyle #20907 üzenetére
DFGT ízlésesebb? Sztem a Logi cuccok nagyon játék-érzetet keltenek, ebben sokkal jobb a TM.
Engem is zavart a PS design, ezért vettem Ferrarisat, sztem teljesen jó (mármint nem a T150-ből, hanem a 300-asból).Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
Csabnett
tag
válasz kelekyle #20970 üzenetére
Szia! Még jelen vagyok a fórum és a virtuális verseny világban is Ha időm engedi akkor neki állok egy-egy pár váltófül készítéséhez!!! Bár most már nem akkora az igény iránta :s
Szóval, ha bármilyen kérdésed lenne ezzel kapcsolatban, privátban megtalálsz! További szép napot!"Minden cél útba esik!"
-
lotuska
tag
válasz kelekyle #21600 üzenetére
Szia, nekem is hasonlo a velemenyem az Assetto Corsa es Project Cars osszevetesben, En Logitech G27-et hasznalok es csak 3 napja szereltem fel a H shiftert, ami nagyon tetszik, bar meg most csak tanulo fazisban vagyok a kormannyal.
Nehany gondolat. Project Cars-al kezdtem, carrier mode, eleinte bejott, aztan meguntam, szamomra atlathatatlan volt az egesz, keveredtek a szeriak, a kart szeriak az elejen erdekesek voltak es egy kis onbizalmat adtak a nagy kanyarsebesseg es a lassulas drasztikussaga miatt, de kesobb uncsi volt, szep lassan noveltem az ellenfelek erosseget is (talan 60%-ig, igy is sokat vertem rajuk idomeron, viszont zavart, hogy sok palyat kellett megtanuljak, ez is unalmas volt, mert nem ereztem, hogy igazan fejlodok). A taktikam az volt, hogy megprobaltam koran fekezni, aztan korrol-korre melyebbeket megsem ereztem azt, hogy sikerul megtalaljam a kanyar csucspontokat es idealis sebessegeket atvinni rajtuk, mert 75%-os FFB mellett is szamomra nagyon zavaroan vibralt a kormany, egyszeruan kanyar utan razot elhagyva vegig "kacsazva" mentem az egyenesekben, ertsd ugy, mint amikor az F1 felvezeto koreben gumit melegitenek a versenyzok, szerintem ez nem realis, mert egyaltalan nem indult meg a kart hatulja, de kivancsian varom masok velemenyet.
Kozben kiprobaltam az Assetto-t szinten carrier mode-ban. Elso nekifutasra nem tetszett a Fiat 500-as alulkormanyzottsaga, pedig nem vagyok az az arcade-os hulyegyerek aki keson vagy egyaltalan nem fekez, megjegyzem 15 eve kovetem figyelemmel a forma1-et, ismerek is egy par palyat, hobby szinten erdekel a versenyzes es az idealis iv fogalma is. 2-3x is megprobaltam az Assetto-t, de mindig visszatertem a Project Cars-hoz, mig egyszer itt ragadtam. Ami nagyon tetszett a Bmw E30 M3 valtofulekkel majd kesobb H shifterrel is a Nurburgring-i palyan, tetszett a visszajelzes a kanyar iveken, hogy mennyire lehet erezni a hatarokat es finoman adagolni meg az eredeti pedalokkal is a gazt. Ezt tobbszor probaltam, nagyon ott van. Mas Bmw versenygepekkel is probaltam, a jobb aerodinamikaju versenyautok kanyarsebessege is elvezetes, de ott meg nagyon sokat hagyok benne, mert meg messze vagyok a hataroktol.
Nagyjabol ennyi, szivesen varok otleteket, kritikakat, azert irtam le hatha valakinek hasznos tud lenni .
Új hozzászólás Aktív témák
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Automata kávégépek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- ASUS routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Autós topik
- E-book olvasók
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...