-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
válasz Melorin #45799 üzenetére
Ilyet csináltass egy elektronikához kicsit értő emberrel: https://4utem.blogspot.com/2021/01/erosito-loadcell-hez.html
Olcsóbb és jobb mint a Leobodnar féle...
Ja bocs most olvasom, hogy USB-s kell, ez csak erősítő, a fékpedál poti helyére lehet bekötni...[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz krisz.kocs #45809 üzenetére
Nem teljesen tiszta, hogy hogyan kötötted be, de a leírásod alapján se tűnik "szabályosnak".
A loadcellt a loadcell erősítőre kell kötni.
Loadcell piros megy az erősítő plusz tápra, fekete az erösítő minusz tápra, fehér az erősítő minusz bemenetre, zöld az erősítő plusz bemenetre.
Az erősítőt meg a fékpedál potijának helyére.
Erősítő plusz táp megy a poti annak a végének a helyére ahol jön a plusz, erősítő negatív táp a poti másik végének a helyére és az erősítő kimenet a poti csúszkájának a helyére.
"Pirosat a piroshoz, kéket a kékhez. Pepe tudja..."
Ha ez segít, a saját erősítőm bekötése T3PA-hoz:
https://4utem.blogspot.com/2021/01/erosito-loadcell-hez.html -
JulesTS
őstag
válasz krisz.kocs #45815 üzenetére
Az erősítőt a fékpedál poti helyére kötötted?
Azt biztos, hogy jó polaritással kötötted az erősítőre? A T3PA vezetékezésénél a fekete volt a plusz táp és a piros volt a minusz... -
JulesTS
őstag
válasz krisz.kocs #45824 üzenetére
Atesz féle wheelstand plusz váltótartó. Van súlya...
-
JulesTS
őstag
válasz JulesTS #45820 üzenetére
Összeraktam. Háááát...
A WSP-vel is meg voltam elégedve, de az Atesz féle állvány sokkal stabilabb, sokkal nehezebb, jobban is állítható. Ha a kormányt próbálom eltolni magamtól, az ikeás fotel előbb hajlik mint az állvány. Egy baja azért van, a WSP elfért mellettem, Atesz féle állványt máshova kell elraknom, valami kompromisszumos megoldást kell erre keresnem... -
JulesTS
őstag
válasz krisz.kocs #45840 üzenetére
A loadcell kimeneteit cseréld fel és próbáld ki úgy.
-
JulesTS
őstag
válasz kzolee216 #45843 üzenetére
A csapágyakról itt találtam leírást:
https://www.facebook.com/groups/715191821996762/permalink/1611783522337583/ -
JulesTS
őstag
válasz JulesTS #45848 üzenetére
A fém fogaskereket nem találtam, de úgy emlékszem Aliexpress-ről lehetett rendelni.
Még egy csapágyas link:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2546742839 -
JulesTS
őstag
válasz krisz.kocs #45850 üzenetére
A két jelet, zöld és a fehér.
-
JulesTS
őstag
válasz krisz.kocs #45888 üzenetére
Milyen pedál, milyen kormány?
-
JulesTS
őstag
válasz Csavez™ #45894 üzenetére
Vízbefecsi, már vagy 20 éve ez a mániám...
WMI, csak metanol nélkül, mert az kicsit mérgező és nem is könnyű hozzájutni.
Úgy állítottam be, hogy 1.8bar töltőlevegőnyomásnál kapcsol be. Teljesítménymérőpadon le lett mérve, 14,5Le és 25,3Nm pluszt ad az 1.6HDI motoros C30-amnak.
Leírás itt van róla:
https://4utem.blogspot.com/search/label/WMI -
JulesTS
őstag
válasz krisz.kocs #45903 üzenetére
akkor, pedlált a base-be kell csatlakoztatni, mint rendesen, csak a fékpedál potija helyére kell kötni az erősítőt...
-
JulesTS
őstag
válasz jozefgucci1 #45904 üzenetére
szerintem, csak azért van annyi GT perec, mert sokaknak nem tetszik, viszont a PS kompatibilitás miatt a GT DD bundle-t vettek...
-
JulesTS
őstag
válasz Csavez™ #45919 üzenetére
Köszi! Autószerelés, meg tuning a másik hobbim, de mostanában már kevesebb idő jut rá. Régi szép idők amikor 54Le-ből 70Le-t faragtam:
http://users.atw.hu/rwdtuning/index.php?option=com_easygallery&task=category&cid=67&Itemid=27&limit=20&limitstart=0 -
JulesTS
őstag
válasz krisz.kocs #45927 üzenetére
Ha jó az erősítő (itt nem csak arra gondolok, hogy működik), akkor a fékpedál potiját simán ki tudja váltani. Amit a T3PA-hoz építettem, az is olyan, hogy az erősítőn az egyik potival be tudod állítani a null pontot, a másikkal meg azt, hogy mekkora fékpedál nyomásra legyen a 100%-os kitérés a driverben. Ha jól tudom, akkor a Leo Bodnar féle erősítőn nincs állítási lehetőség, szóval annál driverben kellene megoldani a beállítást...
-
JulesTS
őstag
válasz f3rdzs0 #45976 üzenetére
A keménység egy dolog, az LC féknél állíthatod, hogy mekkora nyomásnál érje el a maximumot. A pedálérzet keménységén meg utólagos barkáccsal/elasztomer vásárlással lehet javítani.
Egyébként az LC nélküli új CSL pedál fékje is meglepetés volt, hogy egész használható, de persze ahelyett inkább a CSL Elite+LC pedált használja a fiam. -
JulesTS
őstag
Köszi.
Gáborvezérnek hála a CSP V3 kapott még egy damper kit-et a gázpedálra. Kicsit javítani kellett rajta, plusz O gyűrű került bele, két kis csavart kellett hosszabra cserélni, meg olaj lett lecserélve. Először ATF, de azzal még nem volt elég kemény, aztán 10W40 motorolajat amivel jó lett már. -
JulesTS
őstag
válasz f3rdzs0 #45991 üzenetére
Igen két külön dolog van LC féknél. Az egyik az, hogy a Loadcell által érzékelt nyomás mekkora értékénél legyen a maximum. A másik a pedál érzetet adja, hogy fokozatosan erősödő nyomásra mennyire nyomódik be a pedál. Ezt lehet állítani az elasztomerekkel, vagy a T-LCM-nél a különböző rugókkal. Na ez az állítási lehetőség hiányzik gyárilag az új CSL LC-ből, de már lehet kapni más gyártótól...
Mondjuk a CSP V3-hoz is külön csomagban rendelhető a BPK... -
JulesTS
őstag
válasz spiderjoe111 #46014 üzenetére
Hány éves?
-
JulesTS
őstag
válasz jozefgucci1 #46027 üzenetére
Nehogy azt hidd, hogy ez Logitech betegség. Az összes potis pedál csinálja. Nekem a kevesebb mint egy éves CSL Elite gázpedálja lett kontaktos. Átalakítottam hallelemesre, mire megküldték a pót potit...
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #46052 üzenetére
Hidd el a WSP az RGS-sel se nehéz.
Atesz féle wheelstand-et a párom alig bírta 20cm-rel arrébtolni... -
JulesTS
őstag
Előző driver verziónál nekem is folyamatosan elfelejtette a BRF-et a pedál (CSL Elite LC és a CSP V3 is).
A formula perecen van külön tekerő amivel az APM analóg karjait lehet állítani hogy mi legyen (kuplung fogáspont, kuplung/kézifék, fék/gáz, szabadon programozható).
Megnéztem a doksit: a középső tekerővel tudod állítani a McLaren perecen is ugyanezeket a módokat. -
JulesTS
őstag
Megcsináltam a kéziféktartót is az Atesz wheelstand-re:
https://4utem.blogspot.com/2022/04/kezifektarto-atesz-fele-wheelstandre.html
42kg lett így a komplexum... -
JulesTS
őstag
válasz GalaHU #46077 üzenetére
Enyém is Alis USB-s hallelemes működős, de meg van hozzá már a külön hallelemes erősítő meg az RJ12 aljzat és be lesz kötve a CSP V3-ba a Fana kézifék helyére. Loadcellesre akartam alakítani, de eddig nem találtam rá jó mechanikai megoldást (a loadcell és az erősítőhöz minden alkatrész megvan)...
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz gaborvezer18 #46082 üzenetére
Nem akartam fél évig visszaülni T300 mögé, pedig az se volt rossz, így egy kicsit tovább megtartottam a CSW-t. A CSL DD bejelentés után meg azért nem akartam eladni, mert akkor volt két hetes...
A CSL DD-nek van egy-két kisebb nyűgje, de ezzel szerintem együtt lehet élni. A CSW V2.5 meg tényleg nagyon közel áll hozzá. Szerintem vak teszten nem biztos hogy meg lehetne különböztetni...
Új hozzászólás Aktív témák
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest