Új hozzászólás Aktív témák

  • HaJo90

    csendes tag

    Általában az emberek hajlamosak csak a rosszat / sérelemként megélt dolgokat felhozni nyilvánosan (nem bántás), ezért én most szeretném a másik tábort erősíteni.

    Fanatec garanciáztatásáról rengeteg panaszt olvastam, nekem viszont most egy jó élményem lett velük.

    Garanciális CSL Elite bázis elkezdett tekeréskor kattogni, írtam levelet, küldtem videót, a levelezés kb. 1 hét volt, mire bevizsgálásra magukhoz rendelték a terméket.

    A levélben már kinyomtatható UPS szállítólevelet küldtek, amiben magyarul (!) voltak leírva a teendők. A UPS-t felhívva a hívástól számított 1 óra 15 perc múlva háznál átvették a csomagot, és 1 héten belül már szintén nálam volt a javított bázis.

    Ha egy mobilt viszek szervízbe gyakran 3-6 hetet kell várni, itt meg 2x2 nap szállítással együtt (+hétvége) egy héten belül megvolt, amit elég korrektnek tartok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák