Új hozzászólás Aktív témák

  • Danecay

    őstag

    válasz Joshi #25847 üzenetére

    "Mondjuk a G25-nek bőr kormánya volt, a G920-nak nem tudom milyen"
    Mivel a G29 bőr, így a G920 is szinte egészen biztosan (99.9%) szintén bőr.

    A többi dologhoz hozzászólva pedig. Nem mindegy, hogy miként van megoldva a kormány rögzítése sem. Esetemben pl. tök mindegy, hogy szíjas vagy fogaskerekes kormányt használok, maga a felület (számítógépasztal billentyűzettartója) kelt zajt a rázkódásra, amit igazából már tökmindegy, hogy milyen hajtású kormány generál, továbbá a számítógépen beinduló ventilátorok hangján már egy fikarcnyit sem ront a kormánykeltette zaj hangja, miközben a szíjas önmagában véve elvileg csendesebb, viszont itt pedig pluszban számolni kell a beinduló vagy az álandó ventilátor zajra ami pl. a fogaskerekes kormányoknál egyáltalán nem jellemző, mivel ventilátorral sem nagyon rendelkeznek. Na most akkor melyikkel vagyunk előrébb?
    Számomra érdekes ez az FFB lyuk kérdés is. Tudom, hogy létezik, és el is fogadom de azért nem értem mivel egy elvileg végtelenített fogazott körpályáról van elvileg szó, akkor miért csak középállásban van, lyuk, miért nem minden állásban, hiszen a fogaskerekek elvileg mindenhol ugyanúgy illeszkednek egymáshoz? Nem tudom melyik kormánytípusoknál domborodott ki ez igazán, én kb. 10 év DFP használata után váltottam G29-re, de én egyiknél sem érzem drasztikusnak a dolgot. A DFP esetében amikor olvastam a jelenségről az újabb kormányokkal kapcsolatban azzal magyaráztam magamnak a dolgot, hogy én a DFP-vel biztosan azért nem érzem a jelenséget, legalábbis nem feltűnően zavaró mert a kormánynak alapból is volt egy nagyobb mechanikai ellenállása, így esetleg FFB híján ezzel kellett birkózni, a G29-nél pedig ismét csak nem érzem annyira életveszélyesnek a dolgot, de itt lehet már a ferdefogazásra való váltás és + a hall szenzor is segített. Na meg hát különbözőek vagyunk, gondolom van aki érzékenyebb rá, van aki kevésbé, így ezért is nehéz megmondani bárkinek is, hogy mi a tuti, főleg, hogy sokszor árbéli és megbízhatósági szempontokat sem árt szem előtt tartani.

Új hozzászólás Aktív témák