Új hozzászólás Aktív témák

  • koanla

    aktív tag

    válasz neilszab #23212 üzenetére

    Szabi, köszönöm a válaszokat. Épp az érdekel, hogy mivel másabb az FFB. Tudom, hogy nem csak erőben - ráadásul, ahogy írom is - az egyébként is letekerném. De mi a különbség? (Tudom, ezt nehéz megfogalmazni, meg szubjektív is, de ugye, pont ez a bökkenő. Hogy még nem próáltam és nem tudom, megéri-e a plusz pénzt.
    G27 vs. G29, csak facelift: Ahogy eggyel feljebb is írom, kényszerből el fog menni a G27-es (hacsak meg nem javítom/javíttatom, amikor végleg megadja majd magát). Szóval tudom, hogy facelift, de csereérett a mostani. Tiszta, hogy ha 29-re mennék, az nem lenne upgrade, csak megoldás a meghibásodásra.
    G27-es váltó továbbszolgálás: úgy gondoltam, hogy levenném a 27-ről a perecet és hagynám még csatlakoztatva. iR-hez - amennyire tudom - több vezérlőt is fel lehet mapelni, szóval maradna minden úgy, ahogy van, plusz kapna új kormányt,, pedált, a váltó meg maradna a régi. Nem arra gondoltam, hogy összedrótozom a 29-cel.
    PTR modon rég gondolkodom már, de egyelőre azt sem tudom, milyen lenne :)
    A többi véleményed is (1080 fok, T3PA pedál vs. logi pedáljai, T3PA-PRO, 30centis volán, venti) nagyon köszönöm, sokat segített. Viszont a 1080 vs 900-as téma miatt esetleg még az is opció, hogy vennék egy TX base-t és arra perec. Pedál meg egyelőre maradna, ahogy a váltó is a fenti megoldással. Akkor később lehetne másik váltó (a TH8A nekem is tetszik - képről megitélve :) ), illetve másik pedál. CSP-vel is szemezgettem, de az sem olcsó megoldás. Bár, ha jól értem, a PTR-es átalakításhoz jár egy Bodnár vezérlő is, onnan meg a G27 pedálja standalone-ként tudna működni, nemde?

Új hozzászólás Aktív témák