Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz This_is_Ice #22967 üzenetére

    Az RBR-n és annak különböző modjain nőttem fel, tudom miről beszélek! :) A Dirt Rally egyetlen gyengébb pontja az aszfalt fizika, (FFB) ezen kívül simán felveszi a versenyt az RBR bármelyik modjával! Azt állítani, hogy teljesen árkád és a közelébe sem ér az RBR-nek vagy bármelyik modjának, illetve hogy hiteltelenebb mint a fent nevezettek, egyszerűen nem felel meg a valóságnak. Ha ezeket a Dirt3-ra mondanád, még egyet is értenék...

    Ki kell kapcsolni minden segítséget, belső nézetből kell tolni, használni kell a H váltót és a kuplungot, ha olyan autóban ülsz és máris helyben vagyunk. A legkisebb hibát is bünteti, főleg a szűk, murvás szakaszokon. Egy pillanat alatt el lehet dobni ha valóban gyorsan mész! Igencsak ember próbáló úgy végig menni egy-egy szakaszon, hogy ne árok legyen a vége és az idő is rendben legyen.

    Az RBR után a Dirt Rally az első játék, amit max 30 percet tudok egyhuzamban játszani pihenés nélkül, mert olyan koncentrációt igényel (főleg H váltó + kuplung esetén), hogy egyszerűen elfáradok 4-5 szakasz után.

    Ezzel a részemről lezártnak tekintem ezt, mert annyira eltér a véleményünk, hogy közös nevező ebből nem nagyon lesz! ;)

    [ Szerkesztve ]

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák