Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kisza25

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz dudika10 #32307 üzenetére

    Olvastam az összefoglalót, de valamiért a (B)„ ... "(/B)-os dolog elveszi a jelentőségét és nincsen benne konkrétum, én mint laikus nem is tudtam mire vonatkozik ez a bejáratás dolog. Én inkább azt írnám : Hangfalak bejáratása: vagy hasonló, hogy egy laikus figyelmét is felhívja, mert ez semmi konkrétumot nem tartalmaz: „ ... hogy járassam be az új rendszeremet? "
    milyen rendszeremet :F Így tudnám hogy a hangfalakról szól, ismétlem laikus vagyok, gondolom az 1.hsz főleg olyanok olvassák, mint én és érdekes módon nem innen szedtem a bejáratást, hanem később egy másik oldalról, pedig elolvastam az 1.hsz-t :R
    Itt se hangfalról írsz:
    „ ... hogy járassam be az új (I)rendszeremet(/I)? "

    Ez egy eléggé megosztó témakör, megismételhető mérést végezni nem igazán lehet, nincs is értelme vitatkozni rajt, pláne nem az itt előforduló olcsó rendszerek esetén. Ami bizonyos, hogy az élmény a használat első 1-2 hetében változik, de az, hogy ez milyen mértékben köszönhető a bejáratásnak és milyen mértékben az összeszokásnak, nyitott kérdés marad. Nyugodtan használjuk az újonnan beszerzett rendszerünket már a kibontás után is, azonban a véleménynyilvánítást ne kapkodjuk el!
    Honnan kellett volna tudnom, hogy te a hangfalakról beszélsz, egy szóval sem említed :B

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

  • kisza25

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz dudika10 #32307 üzenetére

    amúgy újra olvasva az 1hszt elsőre is átjött a 90%, ez a bejáratás dolog valahogy nem, ettől függetlenül nagyon hasznos infókat nyertem belőle :R

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg