Új hozzászólás Aktív témák
-
didyman
őstag
válasz Vasinger! #82 üzenetére
Ez minden ventire jellemző, és halmozottan az alacsony áramfelvételű és eleve nehéz, nagy légellenállású lapátot mozgató megoldásokra.
Az élettartamot a fene tudja, konkrétan mi az, ami kevesebbet él így? Mert függőlegesben a persely kophat jobban, ezt sejtem, vízszintben meg a tengely teteje érhet a perselyhez, de itt egyrészt normális helyeken illik felülről rugóval, alulról gyűrűvel alátámasztani, másrészt forgás közben a mágneses tér egy kb. azonos pozícióba kényszeríti a tengelyt, így a forgórész még a zégergyűrű nélkül sem képes kiesni a helyéről."Az Antióchiai Szent Kézigránát. Mínár atya az őrizője e kegyes ereklyének"
-
didyman
őstag
válasz Vasinger! #84 üzenetére
Akor az nem volt érthető, amit én írtam Ha a zégert kiszeded, és fejreállítod a ventit, akkor sem fog kiesni a forgórész, mert a mágnese az állórész vasához máris vonzani fogja. Forgás közben ez a hatás méginkább szerephez jut.
Az első szembejövő golyóscsapágyas venti is mozogni fog, mert a golyóscsapágyban a tengely ugyanúgy ki-be mozog, nincs fixen rögzítve (ezért zajosodnak meg, a csapágy maga nagyon ritkán kezd el nyikorogni a lazuló-kiszáradó tengely által okozott zajhoz képest), míg az FDB-s megoldásokat rendszerint csak neves gyártók követik el, akik a normál csapágyat is rendesen csinálják meg, nem ilyen "kamugolyósra"."Az Antióchiai Szent Kézigránát. Mínár atya az őrizője e kegyes ereklyének"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen