The Witcher 3: Nem lesz olyan könnyű a harc, mint a bemutatón

Az elmúlt napokban ti is láthattatok pár friss játékmenet felvételt a készülő The Witcher 3: Wild Hunt című játékról, melyet az E3 2014 rendezvényen mutattak be a készítők. Először mindenki teljesen odavolt a lenyűgöző grafika, illetve a töltések nélküli, folyamatos játékmenet okán, ám később akadtak páran, akik kifogásolták, hogy a bemutatókon túl könnyen győzik le a fejlesztők az ellenfeleket.

A játék producere, John Mamais egy Eurogamer oldalnak adott interjújában elmondta, hogy valóban könnyűre volt állítva a játék, hiszen mindössze öt perc állt rendelkezésükre a Microsoft által rendezett bemutatón a saját prezentációjukhoz, és ezalatt igyekeztek minél tovább eljutni benne. Ám a rajongóknak nem kell aggódniuk, ugyanis a végleges játékban ennél nehezebb lesz legyőznünk a rusnyaságokat.

Azt is elmondta, hogy a The Witcher 3 esetén még inkább megkönnyítik azoknak a játékosoknak a dolgát, akik még nem játszottak a korábbi részekkel, mint azelőtt. A kezdetekkor újra bemutatják a karaktereket, a történetet, valamint a harci és egyéb játékmechanikai tudnivalókat, így elősegítik, hogy azok is könnyen beletanuljanak a kezelésbe, akik még nem próbálták a Witcher szériát.

John Mamis megerősítette, hogy a Microsoft bemutatóján látott változat valóban egy XBOX One konzolon futott, mégpedig 900p felbontásban és 30 FPS sebességgel. Elmondása szerint a korábbi híresztelések ellenére mindkét konzolon 900p lesz a felbontás, a CD Projekt ezt tekinti a minimumnak. Emellett szeretnék, ha XBOX One-on is FullHD felbontásban fusson a program, ők ezt tekintik céljuknak.

Hozzátette, hogy a Sony és a Microsoft is egyaránt azon a véleményen vannak, hogy a 900p felbontás elég, hiszen nem látható jelentős különbség a 900p és az 1080p között. Mindenesetre a CD Projekt RED csapata igyekszik a maximumot kipréselni az XBOX One grafikus processzorából, hiszen most, hogy a Kinect mozgásérzékelő által lefoglalt kapacitás is felhasználhatóvá vált, erre megvan az esély.

PlayStation 4 esetén már szinte biztos, hogy meg fog birkózni a FullHD felbontással, ám John Mamis szerint pusztán csak idő kérdése, hogy ezt az XBOX One is fel tudja mutatni, ugyanis némileg bonyolultabb arra fejleszteni, mint a Sony konzoljára. Ám meg van győződve, hogy a végén a nagyobb kihívás ellenére meg fogják tudni oldani, hogy mindkét konzol képes legyen 1080p felbontásban futtatni a játékot.

Végezetül annyit még elárult, hogy természetesen a PC verzió lesz a legszebb, a konzolokon látható részletesség nagyjából "High" beállításnak fog megfelelni PC-n. Persze ahhoz, hogy számítógépen maximális részletesség mellett játszhassunk FullHD felbontásban, elég erős hardverre lesz szükségünk.

A The Witcher 3: Wild Hunt című játék megjelenése 2015. február 24-én várható, PC-re, XBOX One-ra, illetve PS4-re, méghozzá teljes magyar felirattal ellátva.

Azóta történt

Előzmények