Dead Island 2: mókás zombidarabolás

Miután a Techland úgy döntött, hogy a Dead Island folytatása helyett saját címet csinál Dying Light címmel, a Deep Silver kiadónak új fejlesztőt kellett találnia a zombi darabolós szerepjáték-FPS-hez. Így került a képbe a Yager Development, az az 1999-ben alapított német székhelyű fejlesztőgárda, akiknek a Spec Ops: The Line-t köszönhetjük.

A Dead Island 2 sok szempontból más lesz, mint a nagy sikerű előd: a Techland saját bejáratú grafikus motorja helyett Unreal engine-el készül, ráadásul a helyszín egy verőfényes trópusi sziget helyett ezúttal Hollywood lesz. Az alapjátéknál jóval brutálisabb és látványosabb folytatás jövő tavasszal érkezik Windowsra, Xbox One-ra és PS4-re, alant pedig az első pár képkocka látható a tényleg meglehetősen véres játékból.

Azóta történt

Előzmények

  • Dead Island 2: játszható lesz a Gamescomon

    A mostanság igencsak aktív Deep Silver örömmel jelentette be, hogy játszható változatot visznek ki a Gamescomra a Dead Island sokak által várt folytatásáról.

  • Dead Island 2 - E3 trailer

    Érkezik a folytatás.

  • Dead Island - Teszt

    Eddig még nem próbáltam ki a játékot, de miután sokan dicsértétek a fórumon, így én is tettem vele egy próbát. Nem bántam meg.