2019. szeptember 17., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Egyszer ezt is kipróbáljuk. :) :C

Live-Die-Respawn

(#2) Tankos5672 válasza oriic (#1) üzenetére


Tankos5672
(tag)

Ebben coop van csakis? Vagy van player vs. player is?

Nekem dudálsz, kisautó?

(#3) gyantaszuz válasza Tankos5672 (#2) üzenetére


gyantaszuz
(tag)

cooperative sztori mód van benne

(#4) roommate


roommate
(csendes tag)

szerintem túlértékelted
legnagyobb jóindulattal is max. 5-6 pont egy tízes skálán
és a bőrlehúzás tipikus esete

(#5) TazLeacher


TazLeacher
(nagyúr)

Az előző részt vártam, azt hittem nagy durranás lesz, de a játék felétől dögunalomba fulladt az egész. Lényegében ha az első fél órát láttad, láttál mindent. Ugyan az az egész játék, ugyan az az összes küldetés, a fegyverek rohadt gyorsan romlanak (vascső X ütés után tönkre megy? :F ), aminek semmi értelme, új fegyvereket készíteni meg hatalmas ötlet volt, kár, hogy ezt is elb@szták azzal, hogy 2 sarok múlva taltál jobbat, vagy vettél 3x olyan jót, tehát kár volt erre is pénzt, időt pazarolni. Kis szerencsével pár jobb fegyverrel végig lehetett darálni az egész játékot.

Azt hittem ezeket kijavítják, mert akkor érdekelt volna. De már az első is dögunalmas volt, így nem adok pénzt ezért, nem kínzom magam. Még 5€-ért sem fogom megvenni.

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#6) Jhonny06


Jhonny06
(addikt)

Szvsz az előző rész is ugyanilyen szar volt. Más pálya, de lényegében ugyanez: mész előre és ütöd a zombikat, teljesen ingerszegény környezet, nagyon hamar meg lehet unni.

Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

(#7) Skynet258


Skynet258
(veterán)

A motorcsónakázás örömét szívesen zavarják meg a kifejezetten erre szakosodott zombik, akik előszeretettel kapaszkodnak meg ladikunkban, majd másznak fel rá. Mivel sajnálatos módon az autóval ellentétben csónakkal nem tudjuk őket legázolni, így gyakorlatilag mindegy, mekkora sebességgel száguldunk, a vége mindig ugyanaz: kénytelenek leszünk kiszállni és a vízben lecsapkodni őket.

Kis javítás:

Xbox-on van egy gomb a gyorsításra (PC-n is gondolom), amivel pár másodpercig fel lehet pörgetni a motorcsónak teljesítményét. Ilyenkor lazán elüthetjük az utunkba kerülő zombikat, illetve ha már felkapaszkodott, akkor gyorsításkor pár másodperc után leesik. De igen, alap sebességgel simán felszállnak, és az tényleg idegesítő. :(

Android telefon/tablet/okosóra tesztek, játékok, programok, hírek: http://androtech.hu

(#8) Crytek


Crytek
(veterán)

Az első részt egyedül majd haverokkal toltam végig.
Most elkezdtem megint egyedül acsik miatt.

Ezt is elkezdtük 3-an tetszik ,coopban jó móka.

Gigabyte Z170 D3H, i5 6600K@4.4ghz, 2x4GB Kingston Fury Hyper X DDR4, EVGA Supernova 650 G1, Zalman Z9, CM 212+,Zotac 1070Ti AMP! Extreme / Xbox One X

(#9) raziel01


raziel01
(veterán)

Ha valami rossz akkor 20 USD-t sem ér meg.
1 Ft-ot nem adnék érte.
Első rész még úgy ahogy elment de ez nagyon rókabőr.

Inkább költsétek olyanra a pénzt ami megérdemli. Tomb Raider például. :D

(#10) gianni85 válasza Crytek (#8) üzenetére


gianni85
(veterán)

jah, coopban haverokkal jó móka. Egyedül mindig gyorsan meguntam

Aktuális hirdetéseim: https://tinyurl.com/y5w4asuc

(#11) Ed3r_X_


Ed3r_X_
(veterán)

Köszönjük a tesztet :R , havernak ajánlgattam is, neki bejön ez a zombis világ, de elolvastatom vele a tesztet ezek után.

"The best things in life aren't things"

(#12) KAMELOT


KAMELOT
(nagyúr)

Én is hamarosan kipróbálom.

V1200 - 8CORE - SLI - 4K

(#13) szilchi


szilchi
(őstag)

Én az első részt kétszer is végigtoltam,meg még lehet a maradék karaktereket is megnézem.Nekem nem volt unalmas egyszer sem,így majd ez is terítékre kerül.

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#14) danih


danih
(addikt)

Jó lett. Most a világ kicsit élőbb, és még mindig a legjobb zombis játék (hirtelen nem emlékszem más játékra, ahol ilyen jól kidolgozottak lennének a zombik, és ennyire céltudatosan lehet végtagokat leszakítani) - a jóból meg sosem árt a sok :)
Azért nem Dead Island II mert annyi újdonságot tényleg nem hoz. Viszont aki szerette az elsőt, annak ez is be fog jönni, talán még jobban.

(#15) Ghard


Ghard
(őstag)

Ennek a játéknak már az első része is hatalmas csalódás volt, ez meg még annyit se ér.

(#16) djculture


djculture
(félisten)

A bevezető hajós rész nagyon jó szerintem, odáig elvittem de ami utána jön megint egy sziget már unom előre.

(#17) Jinxb1rd


Jinxb1rd
(őstag)

Az első rész szerintem dögunalom volt. Az elején még érdekes, de aztán megjelenik még pár zombi és utána semmi új nem történik. És ahogy látom nem változott semmi.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/uj_makulatlan_xiaomi_mi_9t_64_gb_elado_fekete/friss.html

(#18) Crytek válasza Jinxb1rd (#17) üzenetére


Crytek
(veterán)

Haverokkal kell tolni és a "folyamatos beszélgetés/ökörködés" miatt nem lesz unalmas!

[ Szerkesztve ]

Gigabyte Z170 D3H, i5 6600K@4.4ghz, 2x4GB Kingston Fury Hyper X DDR4, EVGA Supernova 650 G1, Zalman Z9, CM 212+,Zotac 1070Ti AMP! Extreme / Xbox One X

(#19) danih válasza Jinxb1rd (#17) üzenetére


danih
(addikt)

Ilyen egy zombi apokalipszis, mész és ölsz A-ból B-be, túlélsz. Sorry hogy ez neked unalmas lenne és repetitív... Ez van, nincs benne lovaglós/űrhajós/ejtőernyős/drone irányítós rész, talán a BO2-ben van.

[ Szerkesztve ]

(#20) TazLeacher válasza danih (#19) üzenetére


TazLeacher
(nagyúr)

Most komolyan bele akarunk menni abba, hogy ez a játék ezer sebből vérzik és valójában egy kis odafigyeléssel kb. 10x ilyen jóra lehetett volna csinálni? Az alapötlet jó volt, csináltak hozzá egy jó trailert, azán kb. itt el is fogytak az ötletek.

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#21) Sonja


Sonja
(veterán)

Ennyit mondjuk megérne a játék nekem is. :K

Senki sem valódi, csak páran kevesebbet hazudnak. - Linux User

(#22) oriic válasza Sonja (#21) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Gyanús, nagyon gyanús.

Live-Die-Respawn

(#23) Sonja válasza oriic (#22) üzenetére


Sonja
(veterán)

Teljesen hivatalos a hely egyébként, viszont sajna csak svédek vásárolhatnak. Ellenben, ha valakinek van Svéd ismerőse, az jól járhat. :D

Senki sem valódi, csak páran kevesebbet hazudnak. - Linux User

(#24) danih válasza TazLeacher (#20) üzenetére


danih
(addikt)

Lehet hogy számodra így van, ettől függetlenül ez egy jó zombis játék, nem is jut eszembe hasonló. Nem is folytatásként lett hirdetve, és pont ezért mindenki tudhatja mire is számíthat - helyén kell kezelni. Annyiban egyetértek a cikkel, hogy mindezt nem teljes áron. De persze elhiszem hogy te 10x jobbra csinálnád :)

[ Szerkesztve ]

(#25) Anubiss


Anubiss
(tag)

...pusztán csak új pályákat készítettek a régi motorra és beletették ezt a multis bázisvédelmet. Ez pedig a mai világban gáz, pláne, hogy teljes árat kérnek érte...

Ez olyan ismerősen hangzik nekem valahonnan...

(#26) djculture válasza TazLeacher (#20) üzenetére


djculture
(félisten)

Tegnap már voltak kemény hülyeségek..
Pl hajón a fő boss, lövik szúrják éjt nappallá téve míg én körülnéztem a hajón mert meguntam. Visszamegyek valami 15 perc múlva még mindig ott tartanak beleszúrok kettőt elterült örökre. Másik fő bossnál ha nem engeded be a csávót reggeltől estig lehet bármit csinálni. Halálra van szkriptelve az egész játék.
De legalább élvezhető volt újdonság volt még így is, de most jött a sziget hát nem nagyon hiányzik.

[ Szerkesztve ]

(#27) szilchi válasza danih (#19) üzenetére


szilchi
(őstag)

Akikkel beszéltem emberekkel,sokaknak azért nem jött be mert nem találták fel magukat baseball ütővel a kezükben mikor 4-5 zombi jött feléjük.Megszokták a Left4Dead-ben,hogy lőfegyverekkel mindent és mindenkit lelőnek 10-15 méterről.Meg ugye a COD-ban is ugyan azok a katonák jönnek ellened mindig.Talán más az egyenruhájuk,vagy még az sem.Soknak mégsem unalmas az meg repetitív.Egyszóval nagyon jó a Dead Island,csak nem mindenkinek.Van akinek bejön ez a túlélő-horror,valakinek meg inkább a zombi-shooter.

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#28) TazLeacher válasza szilchi (#27) üzenetére


TazLeacher
(nagyúr)

Az egész játék alatt asszem összesen 10 golyót, ha kilőttem...

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#29) danih válasza TazLeacher (#28) üzenetére


danih
(addikt)

Számomra például pont ettől jó, hogy nem heverészik minden sarkon/bokorban egy Beretta.

(#30) TazLeacher válasza danih (#24) üzenetére


TazLeacher
(nagyúr)

De persze elhiszem hogy te 10x jobbra csinálnád

Nem hiszem, hogy nekem kellene jobbra csinálni, hogy el tudjam dönteni, hogy mik a hibái. Nem vagyok mérnök, de az én is látom, ha egy fal ferde, ahogy ahhoz sem kell mesterszakácsnak lenni, hogy el tudd dönteni, hogy el lett-e sózva az étel.

És megint csak téged tudlak idézni:

Lehet hogy számodra így van, de ez semmi több, mint egy nagy pályára kiterjesztett aréna mód.

(#29) danih:
Ki állította, hogy ez gond? :F

[ Szerkesztve ]

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#31) Jhonny06 válasza TazLeacher (#30) üzenetére


Jhonny06
(addikt)

hagyd, neki erre lelki igénye van :)

Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

(#32) TazLeacher válasza Jhonny06 (#31) üzenetére


TazLeacher
(nagyúr)

Linkesítve jobb lett volna... ;]

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#33) danih válasza TazLeacher (#30) üzenetére


danih
(addikt)

Vannak hibái, le lettek írva. Egy dolog azt állítani ellenben, hogy el lett sózva valami illetve hogy hogyan lehetne a fogást 10x jobbra csinálni, van különbség :)
Aréna módot nem játszottam sosem, tehát azzal nincs összehasonlítási alapom (bár nem hinném hogy lenne benne plot). Fenntartom hogy nettó a legjobb zombis-túlélős játék a piacon. (Ennél már csak egy valóban open-world játék lenne jobb, de még egyik "Z" versenyző sincs igazán kiforrott stádiumban).

(#31) Jhonny06: egyszer majd (talán) megérted a különbséget az eszmecsere és a szimpla trollkodás között :K

[ Szerkesztve ]

(#34) Keeperv85 válasza TazLeacher (#30) üzenetére


Keeperv85
(nagyúr)

Szerintem neked pont az a gondod, ami nekem is: nem ez lett túl gyenge: a többi túl erős hozzá. Annyival jobbak vannak, hogy ez sekélyes mellette. Kipróbáltam: kb 5 percig érdekelt.

Mielőtt még valaki letámadna, hogy: "De hát akkor nem is láttad..." Van elég rutinom hozzá, hogy be tudjam sorolni ennyi idő alatt miből mennyit lehetett kihozni. Ez nem az a téma, amiből nekik több menne.

Eleve ezt a hangulatot két lábbal tapossa sárba az, hogy co-op. Itt azt kéne érezni, hogy ki vagyunk szolgáltatva, hogy senkire sem számíthatunk egy istenverte rémálomban: ehelyett mi vagyunk azok akitől rettegni kell a gonosz zombiknak, mert mi aztán überkemény tökű gyerekek vagyunk, akik végigvernek egy egész szigetnyi dögöt egy karcolás nélkül vascsővel is... mindjárt ketten is... húha!!

(#35) danih válasza Keeperv85 (#34) üzenetére


danih
(addikt)

Engem érdekel, mi van ami jobb nála, lehet kevés zombis játékot ismerek. Érvényes ez a kiszolgáltatottság hangulatára is (igaz utóbbiból most kevesebb van, mert a folytatás könnyebbnek tűnik az előzménynél).
Végével nem értek egyet, ez az első olyan játék ahol azt tapasztaltam, hogy ha néhány zombi van egymáshoz közel, már meg kell gondolni mi legyen, mert a többi játékkal ellentétben nem lehet puskákkal közéjük rohanni, hogy úgyis széjjellövöm oszt' kész :)

(#36) dorten


dorten
(tag)

Nem szeretnék rosszmájúskodni, de nekem úgy tűnik hogy egy rókabőrrel van dolgunk. Bár én az első résztől sem dobtam hanyatt magam. :U

(#37) Sirandrish


Sirandrish
(titán)

Sok mindennel nem értek egyet a hsz-ek közül így inkább ki sem térek mindenre, csak szimplán elmondanám a véleményemet.

Szerintem egy marha jó kis játék az erre vágyóknak, ami szerintem nem sikerült olyan jól ugyan mint az első rész, de még így is fasza cucc.

Amiben túlmutat a többi zombis játékon az a fegyverek sokszínűsége..
Itt nem csak hogy sokkal jobban oda kell figyelni a célzásra, de még csak nem is nagyon tudod messziről leszedni a zombikat, mert a fegyverek 98%a közelharci..amiket ráadásul különböző modokkal még változatosabbá tehetünk.
Nem csak egy "mész oszt lősz" - zombikkal, mint pl a L4D vagy az új Resi, de lehetne még sorolni.
A karaktered elfárad így ha nem veszed a fáradságot hogy a fejét üsd, esetleg eltörd néhány végtagját, akkor kb meg is áshatod a saját sírodat.

Súlya van a fegyvereknek..ha itt arcon vágsz valamit az visszajelez azáltal hogy elrepül a francba..eltörheted a nyakát a zúzófegyverekkel, vagy akár csonkolhatod is vágófegyverekkel.
Ha feléd fut és jól időzítesz egy nagy kalapáccsal akkor lerepül a feje, vagy csak szimplán ver egy dupla hátra szaltót..

Messze nem ugyanaz mint 50méterről gépfegyverrel lőni a sok feléd kúszó élőhalottat..

Nem fogja megváltani a világot, de nem kell leírni sem mert annál sokkal több és jobb.

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#38) Keeperv85 válasza danih (#35) üzenetére


Keeperv85
(nagyúr)

Ha csak a két most legnépszerűbbet veszem alapul: The Walking Dead, vagy éppen az első Left 4 Dead. De lehet másik is: Alone in the Dark vagy Resident Evil széria esetleg? Hmm? :)

"Végével nem értek egyet, ez az első olyan játék ahol azt tapasztaltam, hogy ha néhány zombi van egymáshoz közel, már meg kell gondolni mi legyen"

nem is ez a gond, hanem az, hogy ha csak egy rühes vascső van éppen nálad, azzal is megúszod és még merő tévedésből sem kell úgy érezd, hogy "Na b+... elfogyott a lőszerem, akkor most már csak a futás van..."

(#39) danih válasza Keeperv85 (#38) üzenetére


danih
(addikt)

Részemről pedig pont hogy az van, hogy néha el kell futni :)
Walking Dead más, inkább kalandjáték. Left 4 Dead-et ezzel egy lapon emlegetni röhej, teljesen más stílus, full lineáris, özönlik rád a zombik hada, de meg eléjük állsz egy láncfürcsivel, kb ennyi - hol itt a kiszolgáltatottság-érzet? :). Félre ne érts, imádom azt is, de alma-dinnye a kettő. Alone in the Dark: csak a régiekkel játszottam, az is inkább kaland. Mind-mind teljesen más stílus, játékmechanika. Melyikben van stamina, az általam a 14.hsz-ben, illetve Sirandrish által is említett csonkolási mechanika, stb? Történetet most nem emelem ki, az egyik zombis játéknak sem az erőssége, kivéve talán a WD-t, de egy kalandjáték legyen már erős történetileg, ez a minimum :)

Először komolyan vettem hogy azt írtad magadról, hogy rutinos játékos vagy, de ezek után ettől inkább eltekintek...

[ Szerkesztve ]

(#40) Sirandrish válasza Keeperv85 (#38) üzenetére


Sirandrish
(titán)

"Ha csak a két most legnépszerűbbet veszem alapul: The Walking Dead, vagy éppen az első Left 4 Dead. De lehet másik is: Alone in the Dark vagy Resident Evil széria esetleg? Hmm?"

L4D? Nanee..annál gagyibb Zombis cuccot keresve sem lehetne találni..
Szigorúan személyes vélemény..

AitD ls RE széria? Mi köze azoknak a Dead Island-hez? Kb semmi..zombik vannak azokba is és kb ennyibe ki is merül.
Mellesleg az új Resident valami katasztrofális lett..elég nagy Resi rajongó vagyok, de az..az valami borzalom.

Ezek közül talán a Walking Dead amit "egy lapon" lehetne említeni a Dead Islandal de ahogy a videókat néztem...nem tűnt az sem olyan világrengető cuccnak.
Fényes nappal vaksötét sikátorok meg hasonlók..ugyan.

Mondjuk ez szintén egyéni vélemény de egy trópusi sziget szerintem jobb helyszín is mint ezek a kisvárosok.
Bár ugye ez kinek hogy..lehet valaki pont arra vágyik hogy ott daráljon le 1-2 arcot :D

Egyébiránt szerintem a Zombik is sokkal "butábbak" mint a DI-ben..persze, hisz Zombik, legyenek is hülyék, de az, hogy ide oda mászkálva 3-4 alkalommal minden ellenállás nélkül fejbe vágom egy kalapáccsal majd összeesik, nem túl nagy izgalmi faktor :N

Mellesleg ha jól rémlik pont te említetted a "kiszolgáltatottságot".
Mi tesz annál védtelenebbé mint hogy pár suhintás után a karaktered elfárad?
Ahogy danih is említette az általad prezentált játékok egyikébe sincs ilyen fícsör...pedig rengeteget hozzáad egy túlélő horrorhoz.. :K

[ Szerkesztve ]

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#41) Keeperv85 válasza danih (#39) üzenetére


Keeperv85
(nagyúr)

Na ácsi! Arról nem volt szó, hogy csak ebben a műfajban lehet, csupán annyiról, hogy:

Engem érdekel, mi van ami jobb nála, lehet kevés zombis játékot ismerek.

Zombis játékok? Azok! Ki mondta, hogy ugyan az a stílus?!

Melyikben van stamina, az általam a 14.hsz-ben, illetve Sirandrish által is említett csonkolási mechanika, stb?

Dead Space? Ja, jó.. tudom Az megint más stílus...

Először komolyan vettem hogy azt írtad magadról, hogy rutinos játékos vagy, de ezek után ettől inkább eltekintek...

Csak kb. 20 éve játszom, de végül is ez teljesen lényegtelen információ a megítélés szempontjából.

(#42) Sirandrish válasza Keeperv85 (#41) üzenetére


Sirandrish
(titán)

Az hogy valamiben Zombik vannak még nem jelenti azt hogy alternatívaként szolgálhat...erre azért gondolom 20év alatt már magadtól is rájöttél :U

Ha valaki F1es játékot keres akkor te a Carmageddont ajánlod mert abban is autók vannak? :U

Amiket felsoroltál azok közül MAXIMUM a WD, ami egy kicsit hasonlítható a DI-hez..a többi semmiféle hasonlóságot nem mutat, nyilván a zombik jelenlétén kívül.

Meg igazából nem is értem...először többek között azt becsmérled a DI-ben hogy van benne COOP, aztán első alternatívaként megemlíted a L4D-et? Érdekes ez nekem! :K

[ Szerkesztve ]

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#43) danih válasza Keeperv85 (#41) üzenetére


danih
(addikt)

Hmm, ez talán valóban az én hibám, nem tettem mögé hogy "hasonló stílussal, játékmechanikával és hangulattal rendelkező", igaz azért, mert azt mertem naivan remélni, hogy egyértelmű lesz (Sirandrish pl. levette).
Dead Space viszont jó játék, azt is kedvelem, ott nagyobb a parafaktor, ellenben lineárisabb (igaz ez érthető, ahhoz ez passzol).
Én is amúgy kb 20 éve tolom "a zipart", nem jelent ez semmit.

[ Szerkesztve ]

(#44) Keeperv85 válasza Sirandrish (#42) üzenetére


Keeperv85
(nagyúr)

Zombis játékot keresett, nem pedig zombis TPS-t, amiben lehet csonkolni. Ha valaki autós játékot keres, akkor ajánlhatod neki a GTA-t is, de az F1-et is. Ha autós szimulátort, akkor nyilván az előbbit kizártad... Ez már kezd szőrszálhasogatás lenni, érvek helyett. "Zombis játék legyen" Erre mondok kettőt, amire ez igaz: "Jó de ne olyan..."... :U Oké. Vettem. Nektek tetszik, Másoknak nem: nem véletlen van a legtöbb helyen 60%-ra értékelve.

(#45) Sirandrish válasza Keeperv85 (#44) üzenetére


Sirandrish
(titán)

Szerintem teljesen egyértelmű volt hogy milyen játékok érdeklik.
Itt többen leszólták a DI-t, amire ő úgy reagált hogy mutassatok jobbat.
Lehet hogy nem volt eléggé konkrét, de azért lehetett sejteni hogy mégis mire vágyik.

Egyébként ezen lépjünk túl, és akkor tényleges alternatívát keressünk.
(olyat szeretnék, ami játékmechanikailag olyan vagy legalább olyasmi mint a DI)
Tudsz mondani néhányat?

Tényleg érdekel, mert ha van jobb akkor kipróbálnám :K

[ Szerkesztve ]

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#46) TazLeacher válasza danih (#33) üzenetére


TazLeacher
(nagyúr)

Egy dolog azt állítani ellenben, hogy el lett sózva valami illetve hogy hogyan lehetne a fogást 10x jobbra csinálni, van különbség

Nincs különbség, mindössze mennyiségben. A sós példa esetében az étellel mindössze egy gond van...ezzel a játékkal viszont jóval több, amiket ha rendesen megcsináltak volna, 10x jobb lett volna a játék, ahogy az az étel, ami alapvetően jó alapízzel rendelkezik, de hideg, el van sózva, a tészta száraz benne és a mártás túl lett lett hígítva, és a között, amiben nincsenek benne ezek a hibák, 10x jobb. Sőt! Ha gondolod fogj meg egy tál hibátlan, ízletes levest, csapjál bele 20 dkg sót, majd edd meg. Valóban úgy gondolod, hogy a kettő között csak hajszálnyi a különbség? A Te olvasatodban csak sós, az én olvasatomban ha nem lenne sós, akkor egy hibátlan leves lenne, így viszont sz@r. És ez nem 10x-es különbség, hanem két véglet, és ez csak 1 dolog.

1 "hiba" kiküszöbölésével vagy bent felejtésével is teljesen más irányt vehet a játék. És ebben a játékban pont azok a dolgok, amik jók lehettek volna, el lettek cseszve.

De beszéljünk konkrétumokról:

- A történet egy kalap trágya. Lényegében nincs is olyan, csak menj A-ból B-be. Ennyi. Ez nem sztori.

- A szereplők bár különböznek, igazából tök mindegy, mert semmi egyediség nincs a személyiségükben, ha már ennyi szereplőt csináltak, legalább arra vehették volna a fáradságot, hogy külön előfejezetet készítenek nekik. Egy olyan játékban, ami elvileg történet alapú, elég vicces, hogy az első 5 percben egy coop játék összes szereplője/karaktere ugyan azt a vonalat viszi végig. Egyedül a képességeik különböznek némileg, de lényegében az is tök min1, mert mi a végére ugyan azokkal a fegyókkal rohangálutnk, mert az volt a jó.

- A parafaktor kb. 0. Lényegében semmi értelme nem volt ide zombikat rakni, egyszerűen lehetett volna tolokocsis nyugdíjasokat is, mert kb. ugyan ennyire lennének rémisztőek.

- Coop-ban lényegében semmi potenciál nincs. A játék egyáltalán nem követeli meg az együttműködést, lényegében semmi különbség a Sinlge és a Coop között. Nem egymással játszotok, hanem egymás mellett.

- A folyamatosan visszatermelődő zombik is erősítik az aréna hangulatot.

- Az NPC-k teljesen súlytalanok.

- Nagy területet kell bejárni, de lényegében semmi értelme. Fele vagy, negyed ekkora terület is bőven elég lett volna, hiszen bemegyek egy "házba", gyorsutazok, majd átmegyek egy ugyan olyan "házba", majd vissza . Ezért kár volt ekkora területeket csinálni. Ugyan ez a helyzet kocsival is. A helyszínek pályánként változnak, de azon belül tök ugyan az minden.

- A tárgykészítés, mint olyan megint csak csúnyán el lett cseszve. Jó drágán megcsinálsz valamit, ha egyáltalán összekukáztad hozzá az alapanagokat, majd 2 sarokkal fentebb találsz valamit, ami gyárilag jobb. Fölösleges igazából erre fecsérelni az idődet. Minden jobb fegyóra rányomtam az elektromosságot, oszt elég is volt mindenre. Megnintcsak erősítve a monotonitást.

- A javítgatás egy fölösleges dolog, ami semmi másra nem jó, csak, hogy vigye a pénzt, ergo ezzel szo*assanak. Realitás érzéke 0. Bár gondolom ez lett volna a cél, de ezzel pont nevetségessé tették az egészet. A Basball ütő, ami X (kevés) ütés után tönkremegy, akárcsak a vascső, de az az evezőlapát, ami szanaszéjjel van törve javítható...pfff...

- A küldetések meg kb. annyira változatosak, mint a Tetris-ben.

+1 ráadás: az átvezetőkben akárhányan játszotok, mindenki ott van. EZ MI?

A másik: mi az, hogy "zombis játék"....most komolyan. Azért mert nem medvék, katonák, vagy a tökömtudja mik az ellenfelek, attól már külön kategória lesz, hogy "zombis" játék? Ha megcsinálták volna ugyan ezt a játékot, csak a zombik helyett kutyák lettek volna, akkor istenkirály-brutál jó lenne a játék, csak mert ez a legjobb "kutyás-játék"? Mióta kategorizáljuk a játékokat a megölhető ellenfelek típusa szerint? Mert a környezet rohadtul nem "zombis", a hangulat rohadtul nem "zombis", az egész játékmenet rohadtul nem "zombis", csak épp az ellenfelek azok. Az ilyen baszott nagy lekötözött ellenfelek meg mik (nem emlékszem a nevükre)? Azok is zombik?

Hirtelenjében ennyi ugrott ki, de szerintem 10 perc játék után lenne még legalább ennyi. Nem tegnap fejeztem be, így az élmények nem frissek. És ami a legfontosabb, a játék összes hibája egy kihagyott ziccer. Egy jó ötlet tökéletes elcseszése.

Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

(#47) Diopapa


Diopapa
(addikt)

Rókabőr témához: a címe nem lett Dead Island 2, hanem Dead Island Riptide. AC2 után sem AC3 lett a Brotherhood, talán nem véletlen. Aki szerette az első rész, az ezt a részt is fogja, teljesen ugyan az, pár apró módosítással, a "folytatás" szó leg szorosabb értelmében, mi 46-os szinten folytattuk gyakorlatilag ott, ahol az első részt abbahagytuk. Találkozunk már pár idegesítő buggal, de összességében szvsz rendben van.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#48) Keeperv85 válasza Sirandrish (#45) üzenetére


Keeperv85
(nagyúr)

"olyat szeretnék, ami játékmechanikailag olyan vagy legalább olyasmi mint a DI"

Ha kötődsz ehhez a formához pont: nem lesz párja. Ettől volt jó az alapjáték. :) Ám szerintem kinyírta a co-op a hangulatot teljesen benne erre a részre. Nem az egyediség a gond vele, hanem az elképzelés, aminek most hátat fordított ezzel az egy húzással is.

Ha viszont annyi a kitétel, hogy "zombis legyen", abból annyi van, mint a réten a fűszál... és sajnos nem is egy jobb ennél... :(

(#49) Sirandrish válasza TazLeacher (#46) üzenetére


Sirandrish
(titán)

Most kb leírtad a játékok 95%át!

Ha csak a Dead Islandba lennének ezek a "hibák/hiányosságok" akkor megérteném a hőzöngésedet de így semmi értelme.

Történet? A legtöbb játékban nincs is, vagy csak nagyon minimális..elég kevés játék van amiben a Story hozzáad a játékhoz..
Ha történet kell akkor játssz valami kaland játékot ami lehetőleg egy 30-50órás főszállal büszkélkedhet, mert a storya 10/9 játékból hiányzik.

Hogy a válaszható karakterek ugyanazon a terepen mozognak, meg hogy nincs egyedi képességük (bár ez a DI-re pont nem igaz), COOP-ban egymás mellett játszotok és nem együtt, ez mind mind igaz a legtöbb játékra..ezek nem a Dead Island hibái hanem a mai játékoké.
Pont azt hozza amit az ember elvár vagy elvárhat tőle, a mai játékok mellett..

Az meg hogy a Dead Islandbe ti különböző karakterekkel ugyanolyan fegyverekkel mentetek az a ti hibátok.
Minden kari másra kap bonuszt...arról nem is beszélve hogy 1-1 mod nem megy rá mindenféle fegyvertípusra, plusz sokat hozzá is ad a fegyver valódi "erejéhez"..
Az hogy 2 szint múlva jobbat vehetsz, az csak azért van mert az NPC-k veled "fejlődnek"..ha nem tennék, ez lenne a baj mert : "miazhogy nem lehet értelmes fegyvert venni és a talált szarokkal kell menni".
Hja és nem kell 2 szintenként másik fegyvert venni, csak azért mert az ott van..nah nem mintha alapanyag nem lenne rá.

Keeperv85 Nekem az nem elég hogy "zombis"..ettől még mutatnia kell valamit hogy lekössön.
Ebben leköt a fegyverek sokszínűsége...többek között.
Szeretem én a Resident szériát is például (bár a 6ot inkább elfelejteném), de sajnos annak sem sok köze van ehhez mint ahogy arra már ugye rávilágítottunk..

[ Szerkesztve ]

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#50) danih válasza TazLeacher (#46) üzenetére


danih
(addikt)

Nos, elsózni (megmaradva a nem kifacsart példánál) nem azt jelenti hogy belekúrunk 20 deka sót, hanem azt, hogy bár sós, azért megesszük, legalább kicsit több vizet iszunk hozzá.
Történet az a gyengesége, de mint írtam, a legtöbb ilyen játék ezzel így van - én ezt elfogadom, ha történet kell, mással játszom, vagy elolvasok egy könyvet. Coop-ja jó ellenben. Nehezedik amint többen vagytok. Az nem baj, hogy core gameplayben ilyenkor nincs különbség - sehol sincsen szinte (Portal 2-n kívül nem is tudnék hirtelen ilyet mondani). Ha nem termelődnének vissza a zombik, unalmas lenne. Ellenben itt legalább jobban van megoldva, nem mint a Far Cry 2-ben pl. ahol hasonló mechanika figyelhető meg - csak épp retek idegesítő módon. NPC olyan amilyen, ez a küldetésekkel egyetemben mind a történethez kapcsolódik. De mint mondom, számomra az ilyen game nem a törénet miatt jó (Sniper Elite: NZA vagy a CoD-ok Zombi módja, ott sem igazán "erősség" a történet). Javítás pedig ok, legyen. Azt, hogy mit nyomtál a cumókra, erősítve a monotonitást, egyéni szocprobléma :). Ha valami pedig véglegesen, javíthatatlanul eltörne, azért menne a sírás, hogy jaj elveszítettem... Egy játék keretében ennyi ellentmondás a realitásokkal szerintem elfogadható. Erőforrás-ráfordítás a cuccok jó kondiban tartására - elmegy, számtalan játékban benne volt már.
Átvezetők viszont tényleg mókás, ezt elfogadom :DDD
Legvégül: zombis játék. Ha észrevennéd, ez nem a megölhető ellenfelek típusára utal (sok embert is ki kell nyírni ebben a játékban), hanem a milliőre, a témára.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.