BioWare: Nagy igény van az első napon megjelenő DLC-kre

Bizonyára emlékeznek még a Mass Effect 3 játékosok, hogy némi elégedetlenséget váltott ki a BioWare azon akciója, miszerint a játékhoz már az első napon elérhetővé tették a From Ashes című DLC csomagot is, melyért 10 dollárt kellett fizetniük azoknak, akik nem a meglehetősen drágán adott N7 Collector's Editiont vásárolták meg (Ők ingyen letölthették azt).

Sokan nemtetszésüket fejezték ki a dolog kapcsán, mivel állításuk szerint a BioWare egy olyan történet szempontjából fontos karaktert, mint Javik, az alapjátékkal együtt kellett volna hogy adja. A BioWare online fejlesztési részlegének igazgatója, Fernando Melo egy IGN-nek adott interjújában magyarázza el, hogy miért is van szükség az első napon elérhetővé tett DLC-kre.

Állítása szerint az első napon megjelenő DLC csomagokra igenis nagy igény mutatkozik, hiszen míg az alapjáték megjelenését követő pár hónapban meredek esés következik be azok eladását illetően, addig minden egyes DLC csomag megjelenésekor ismét felszökik az aktív játékosok száma. Ráadásul az előtte megjelent DLC-k eladásaira is jó hatással vannak, hiszen a játékosok újra előveszik a programot, hogy kibővített lehetőségekkel játszhassák újra végig.

Ez mind szép és jó (nekik), de akkor miért nem lehet az első napon elérhetővé tett DLC csomagok tartalmát egyből az alapjátékba tenni? Nos, Fernando Melo szerint a játékosok folyton új tartalmakat akarnak. Bármit olvassunk is az interneten, amint egy DLC-t bejelentenek, egyből olyan kommentek érkeznek, hogy: "Azonnal akarom!" és hasonlók.

Akit érdekel az interjú teljes szövege, az a fenti linken keresztül elolvashatja, de a lényeg az, hogy a BioWare embere szerint azért kell már az első napon DLC-csomagokat kiadni, hogy a játékosok azonnal hozzáférjenek az extra tartalmakhoz.

Azóta történt

Előzmények