Új hozzászólás Aktív témák

  • Kezdő vagyok

    őstag

    válasz Ujjlenyomat #19386 üzenetére

    "Igazából, nem tudom mit értesz az “Apostoli kor fő üzenete” alatt. Nem magára az üzenetre lennék kíváncsi, hanem arra hogy ez a Bibliában található vagy sem."

    Akkor ezek szerint lényegtelen az,hogy mivel bízta meg Jézus a tanítványait,mit hirdessenek,mit és hogyan magyarázzanak?

    Ez benne van a Bibliában,mint ahogy írtam fentebb:

    1Kor 15:1-11
    ESZETEKBE JUTTATOM,TESTVÉREIM,AZ EVANGÉLIUMOT,AMELYET HIRDETTEM NEKTEK,AMELYET BE IS FOGADTATOK,AMELYBEN MEG IS MARADTATOK.ÁLTALA ÜDVÖZÜLTÖK IS,HA MEGTARTJÁTOK ÚGY,AHOGY ÉN HIRDETTEM IS NEKTEK,hacsak nem elhamarkodottan lettetek hívőkké.Mert én elsősorban azt adtam át nektek,amit én magam is kaptam;hogy tudniillik KRISZTUS MEGHALT A MI BŰNEINKÉRT az Írások szerint.ELTEMETTÉK,és--ugyancsak az Írások szerint--FELTÁMADT a harmadik napon,és MEGJELENT Kéfásnak,majd a tizenkettőnek.Azután megjelent több,mint ötszáz testvérnek egyszerre,akik közül a legtöbben még mindig élnek,néhányan azonban elhunytak.Azután megjelent Jakabnak,majd valamennyi apostolnak.Legutoljára pedig,mint egy torzszülöttnek,megjelent nekem is.Mert én a legkisebb vagyok az apostolok között,aki arra sem vagyok méltó,hogy apostolnak neveztessem,mert üldöztem Isten egyházát.De ISTEN KEGYELMÉBŐL vagyok,ami vagyok,és hozzám való kegyelme nem lett hiábavaló,sőt többet fáradoztam,mind ők mindnyájan;de nem én,hanem az Istennek velem való kegyelme.Azért akár én,akár ők:ÍGY PRÉDIKÁLUNK,ÉS TI ÍGY LETTETEK HÍVŐKKÉ.

    ApCsel16:30-31:

    "16,30 majd kivezette őket, és ezt kérdezte: Uraim, mit kell cselekednem, hogy üdvözüljek? Ők pedig így válaszoltak:
    16,31 Higgy az Úr Jézusban, és üdvözülsz mind te, mind a te házad népe"

    Ezek az idézetek elmondják a lényeget:nem elég?

    "Egy nem elfogult ezt mondaná: Kezd el olvasni a Bibliát. Majd kezd el vizsgálgatni az egyházakat és amelyikre rá illik az amit olvastál, ahhoz csatlakozz."