Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz marcell991 #72 üzenetére

    Abban az interjúban szerintem rosszul mondja el ezt. A Mantle-t tekintsük nyugodtan a HSA-tól független dolognak. Jelenleg csak az a célja, hogy aktuális problémákat megoldjon, amelyek kimerülnek a többletterhelés radikális csökkentésében, a konzolok tudásának megközelítésében, illetve az aszinkron DMA/compute bevezetésében. A többi az eléggé futurisztikus koncepció. Az Oxide mondta, hogy nekik később kevés lesz a Mantle által biztosított 100k batch/frame is, és 2015-re 300k-t, míg 2018-ra egymilliót akarnak. Na most ehhez már nem elég a Mantle, így meg kell oldani konkrétan a grafikus API gyorsítását grafikus processzorral. Itt jön képbe a HSA, de ezek nagyon extrém igények, zömében a stratégiai játékokra lekorlátozva, illetve olyan játékmenetek megalkotására, amelyek ma még nem is léteznek.

    Egyébként nyilvánvaló a törekvés. Az AMD azért nem adja ki független csoportnak a fejlesztést, mert nem akarják, hogy a Khronos, a Microsoft, vagy más feleljen a jövőjükért. Egyben akarják kézben akarják tartani a hardver- és szoftverfejlesztést, aminek az az előnye, hogy ha például az Oxide akar valamit (és láthatóan akar), akkor arra tudjanak reagálni, olyan gyorsan, amennyire gyorsan csak lehet. A Khronos, a Microsoft és a többiek az extrém igényeket nem fogják kielégíteni, mert a hardcore PC gamingben utazó stúdiók különleges kívánságainak teljesítése nem kritikus fontosságú tényező egy szabványos API fejlesztésénél.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák