Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Igaz nem a mai top graf. szinvonal, de emlékezz vissza a régi Total Annihilationra, már ott mennyi egység gyapta egymást, pedig a gépek akkoriban mik voltak?
Azóta meg ott vannak az utódok, a Sup. Comm. játékok, a Springengine (Spring RTS) stb. Valahogy mindegyik megoldotta a nagy egység szám kezelését. Sosem volt top gépem, de mindig tudtam ezekkel játszani.
Nem hiszem hogy járható út egy fejlesztő cég számára az, hogy a single fut mindenkinél, a skirmish játszhatóan csak bizonyos hardverek és api mellett. Ilyesmiből kolosszális shitstorm alakulna ki.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Sir Ny
senior tag
"Rém egyszerűen megérteni a gondolkodásukat szvsz. Aminek a specifikációja nyílt az jó. Ami zárt az rossz. A Mantle mostantól jó, mert nyílt lesz, de "tegnap" még rossz volt. "
megtalaltad az egyetlen olyan allitast, amely igaz a "linux kozosseg"-re. Hatalmas TAPS!
(az osszes tobbi esetben a linux kozosseg annyira sem kozosseg, mint azok kozossege, akik szivtranszplantacion estek at. Ugyanugy kulonbozo emberek,mint a windows kozosseg)Egyebkent a specifikacio onmagaban nem sokat er, ha nem lesz nyilt a mantle-t ertelmezo driver, akkor mergesek lesznek. (de irnak sajatot, ha kapnak ra penzt az AMD/red hat/akarkitol)
-
-
stratova
veterán
Nekem ez egy kicsit zavaros.
HSA-t leegyszerűsítve olyan lehetőségnek tekintem, ahol az iGPU nem csak grafikai számításokra fogható be és a rendszer profitál a közös memóriából (nincs másolgatás CPU/GPU között).Ezzel szemben Mantle elsődleges húzóereje a képkockánként kiadható rajzolási parancsok komoly megemelése (az általad említett 100k batch/frame). Oxide milyen hardverre szeretne ráereszteni egymillió rajzolási parancsot képkockánként? Ok. PC-nél eléggé elborult high-end GPU kombinációkat lehet kihozni, gondolom ezek skálázódnának jobban (bár ehhez AMD-nél kell az xDMA is, Nvidiánál nem tudom mi kellene).
Számomra ezután jön az amit te írtál:
Na most ehhez már nem elég a Mantle, így meg kell oldani konkrétan a grafikus API gyorsítását grafikus processzorral. Itt jön képbe a HSA, de ezek nagyon extrém igények, zömében a stratégiai játékokra lekorlátozva, illetve olyan játékmenetek megalkotására, amelyek ma még nem is léteznek.Az odáig OK, hogy A10-7850K Luxmark CPU+GPU tesztben megelőzi 4770K-t, de nem tudom ez a teljesítmény mennyiben mérvadó egy stratégiai játékban (egyszeres vagy dupla pontosságú számítási teljesítmény számít-e inkább stb.)
Valamennyire passzol a témához:
Ehhez Bullet Physics-et "gyúrják még jobban ki"?
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Gondolom akkor idővel minden PC játékfejlesztőnek célszerű valamilyen OpenCL (esetleg OpelCL+HSA) kompatibilis fizikai motort keresni/fejleszteni, ha a játékmenetre ható fizikát szeretne alkalmazni. (+ Nvidia Physics címek, bár ez tudtommal inkább csak látvány).
OpenCL-t ugyanis Intel és AMD egyaránt támogatja.
Ha jól látom Bullet Physics inkább iOS és Android fejlesztők között "terjeszkedik". Konzolcímek között pedig a Havok.
PC-n a legjobb autós törésmodell talán a Next Car Game nevéhez fűződik. -
Sir Ny
senior tag
nem ertem. Es mi koze az AMD-nek az Oxide igenyeihez? Ha szeretne valamit az Oxide, akkor leprogramozzak, megkerulve az API-t, nem kernek egy ujat az AMD-tol. Vagy mostmar nem csak az univerzum legjobb GPU, CPU mernokei, de a legjobb jatekprogramozoi is az AMD-nel dolgoznak?
-
-
Sir Ny
senior tag
"Az Oxide nézőpontjában nagyszerű az a tervezet, hogy az API nem a CPU-n, hanem az IGP-n futna."
- Te, Pityu, a Nagyvezir uzeni hogy parhuzamositsd a Mentlo dokumentacioit!
- Mi a ##**##!!* baja van Rorynak mar megin?
- Ezt kerdeztem en is, mire o, hogy az Oxide GPU-n akarja az API-t futtatni, es tegnapra igerte nekik, szoval ugy keszulj, hogy addig haza nem mesz, ...-
-
Jim Tonic
nagyúr
Inkább tavaly olvastam erről cikkeket, akkor olyanokat lehetett olvasni, hogy annyira senki nem ugrált azért, hogy megnyerje a konzolokat magának, merthogy nincs rajta haszon. Aztán persze lehet, hogy pont emiatt tudott az AMD viszonylag normális árakat kiharcolni.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
haddent
addikt
Az M$ konkrétan APU koncepcióval állt a gyártók elé, tudták, hogy mit akarnak? Csak mert akkor az ARM? -en kívül igazából a többi két cég nem tudom nagyon mit akart... A Qualcomm és az nVidia is az ARM chipjeiből él, nem (leszámítva persze a grafikus chippet nvidia részéről, dehát azzal egymagában sokra nem mentek volna)
-
Sir Ny
senior tag
Ha mar egyszer arra hivatkoztal, hogy az arm-x86-t jobban ismerik (mas piacokrol), akkor igen, az ismere's kotelezove tenne.
Amugy kik akartak ARM-ot POWER helyett? Ugy saccolom, az elozo generaciora fejlesztok <10%-a dolgozott ARM-ra. Ha veletlen egy jatekot kiadnak mobilra is, akkor is egy masik, direkte mobilos csapat vegzi a portolast, es ok is javaban, nem kozvetlen ARM-ra. Nem is ertem. Kikre gondolsz?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Politika
- BMW topik
- További aktív témák...