Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #32839680 #19 üzenetére

    Erre a stratégiai játékoknál lesznek megoldások. Bár ez attól függ, hogy valós idejű, vagy körökre osztott a program. A Civ6 esetében a Mantle abban segít, hogy gyorsabbak lesznek a gépi körök, illetve kizoomolva sem akad majd a gép. De mivel körökre osztott a játék, így nem különösebben baj, ha néha beesik 15-20 fps alá.
    A valós idejű koncepciókat Stardock már átgondolta. A kampányt mindenképp a DX-re kell tervezni, de a mai játékok része a skirmish mód. Abba kerülhetnek olyan beállításokat, amelyek a Mantle meglétéhez vannak hozzákötve (később jó a DX12 is). Aki el szeretné ezeket érni, nos venni kell hozzá hardvert, de maga a skirmish mód elérhető szabvány API-n is, csak korlátozott egységszámmal, stb.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák