Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ANDROID???
addikt
TRW főfékhenger doboz nyitva, benne főfékhenger, oldalán felirat : LUCAS
Ez így normális? -
rbalint88
addikt
válasz ANDROID??? #3953 üzenetére
Igen. Ha jo bele, akkor foleg
-
j.bravo
addikt
Olaj kontra JTS ügyben olvasgatva ráakadtam egy írásra az alfa amore-n ahol a júzer azt írta hogy télire 5w-50-et tesz bele a nyáron használt 10W-60 helyett.
A nemrég volt, és állítólag visszatérő kemény hidegek kapcsán elgondolkodtam ezen.
Szerintetek ez használ, vagy inkább árt, vagy tökmindegy?Mondjuk olyan esetben, amikor az ember relatíve rövid utakra megy (15km-t ingázik melóba, meg ugyanannyit haza, plusz néha elmegy edzeni vagy bevásárolni), azaz - gondolom - a motor talán nem melegszik fel annyira hogy az elhígulástól tartani kelljen (a LM 10w-60 dobozán arra büszkék hogy nem hígul el melegen sem).
Normál időjárásban is, indítás után, amikor az olaj ugye mind lefolyt, a vezérműtengely (vagy hidrotőkék) eléggé zörög, és ez a hang mondjuk 15-30 másodperc alatt simul el. Aggódjak? Kéne bele hidegen hígabb olaj, hogy jobban fel tudja nyomni a szivattyú?
(Ma megmérem, hány másodperc is ez; a fenti számot emlékezetből, és saccra írtam)Whatever.
-
rbalint88
addikt
válasz ANDROID??? #3955 üzenetére
Minoseg tok oke, csak fejbol nem tudom ezeket, hogy hanyfele fekkel keszult pl. Van olyan tipus, aminel lucas rendszeru ate rendszeru trw rendszeru fekkel van. Aztan lehet, hogy keresztbe is gyartanak egymasnak. Igy ertettem azt, hogy ha jo bele.
-
ACAB95
tag
Üdv
Mi okozhatja 120 lovas 1.9 Multijetnél, hogy ráadott gyújtásnál még be sem indítom valami elkezd búgni. Az már kiderült, hogy nem a fűtés és nem is ventillátor csinálja. Ha fűtött garázsból jövök ki semmi jelenség semmi búgás, de ha kint a hidegben indítom be búg mint az állat. Sajnos a szerelőm sem tudott rájönni a hiba okára. A búgás menet közben néha elhalkul vagy megszűnik, de utána újra előjön. Köszönöm a javaslatokat"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
nyogo83
senior tag
Hat azert fuletek csak van, hogy honnan jon a bugas
Elsore azt mondanam, hogy ha hatso felerol akkor az az AC pumpa. De az altalaban mindig bug, viszont normal esetben nem szabadna hallanod jaro motor mellett.
Gyujtas raadasakor is csak par masodpercig.De ha tenyleg szerelo is latta (aki nem pek volt), akkor a fenti eszmefuttatas targytalan, mert ennyit o is eszrevenne.
-
Vidual001
tag
válasz rbalint88 #3952 üzenetére
Korábban kinéztem egy 136 lovas 159-est, ma azt mondtam magamnak, ha nem találok ma sem egy 150 paripás TI-t vagy egy sima 150 paripás modellt, akkor a 136 lovasat fogom megvenni.
Erre dél körül néztem az autóhirdetéseket, és ráakadtam egy ma d.e. fél11-kor felrakott TI, 150 lovas példányra. (Dobtam is egy "köszönöm"-öt az égbe! )
Azonnal hívtam az embert, szerencsére holnap d.u. 2-kor már ott leszek és nézegetni fogom.Na most a kérdésem.
Hol találhatok pontos leírást, hogy mitől is TI a Turismo Internationale?Ugyanis ennek nincs szürke visszapillantó-tükör burája (helyette fekete, ami nekem jobban tetszik), és a dupla kipufogó sincs meg hátul, csupán egy, de az nagyobb átmérőjű, mint az átlag.
Sportülés, Sportfutómű, TI kormány, 18" felnik viszont benne vannak.Felmerült bennem tehát a kérdés, honnan fogom tudni, hogy tényleg egy TI-t veszek?
[ Szerkesztve ]
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
addikt
válasz Vidual001 #3962 üzenetére
A TI ültetve van, van küszöbe, matt króm visszapillantók, fém pedálok, sportkormány, 19"-es felni, nagy brembo (330 mm) fékek, hirtelen ennyi jut eszembe. De ha az amore 159-es topikjában kutakodnál kicsit, szerintem megtalálnád a választ, mert ott is felmerült már a kérdés.
Meg lehet, hogy már ezt is megtaláltad, de nem tudom mennyire teljes körű
[ Szerkesztve ]
-
intensa_man
tag
Szevasztok!
Budapesten, lehetőleg III, vagy XVIII kerületben tudtok jó olasz autó szerelőt? Eddig csak nagy sebességnél, 2,5e fordulat felett kezdett el remegni a nemrég vásárolt Punto II, de tegnap városban, 50 alatt is volt, hogy elhagyta az ereje. Remegett, nem gyorsult, egyszer lámpánál induláskor le is fulladt.
Cserélve volt a gyújtó kábel, és az eladó állítása szerint gyűrűzve is volt. Most én, hozzánemértőként gyújtótrafóra gondolok.Amúgy segítsetek megértenem ezt a dolgot. Nézegettem "tűz webshopban", hogy mennyibe kerül ez az alkatrész, és nagyon nem értem. Van ahogy gyújtó tekercs, és egy helyen gyújtótrafó, a képek alapján ugyanaz az alkatrész. Akkor ez most egy cucc, vagy kettő?
Köszönöm! -
j.bravo
addikt
válasz intensa_man #3964 üzenetére
A 18. kerületben van a Ber-Do, más néven Italycar.
De nincs messze DZ se a 20. kerületben.Valaki a #3956-ra?
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
ACAB95
tag
válasz nyogo83 #3961 üzenetére
Ma jó idő "meleg" volt és menet közben csak gyorsításkor nagyobb gázadásnál lehetett hallani. Nagy hidegben a hangot hallani a motortérből és a tank körül is. Most tankoltam bele prémiumot és töltöttem bele dízel rendszer tiszítót, remélem ez megoldja a gondot. Amúgy jól húz autó és keveset eszik
[ Szerkesztve ]
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
ANDROID???
addikt
Hátsó fékpofa is cserés lesz lassan, melyik fajtát érdemes beszerezni?
Nem szeretném, hogy csikorogjon, vagy piszok gyorsan elkopjon, de olcsó szutykot sem szeretnék.
TRW, ATE vagy inkább más fajta? -
rbalint88
addikt
válasz ANDROID??? #3967 üzenetére
Ate ceramic, ha van hozza es nem orditoan draga (tipustol fuggoen 20-50% felar kb a sima atehoz kepest)
-
-
j.bravo
addikt
Urak, az Alfa 156 (facelift, ha számít) már canbusos,vagy még "megúszta"?
Más: a Ti tudomásotok szerint is xenonos lámpához műszaki vizsgán követelmény a fényszórómosó meg az automata magasságállító?
(a mosó ugye a gyakorlatban kb semmit nem ér, csak pazarolja a mosófolyadékot... de most aszongyák nekem, hogy nélküle nem tudják átrugdosni a vizsgán)Whatever.
-
hroberto
veterán
válasz j.bravo #3971 üzenetére
Így van, hivatalosan Xenon fényszóróhoz kötelező a mosó és a magasság állító. Nem véletlenül.
Az utólagosan beszerelt Xenon fényszórók nagy része borzasztóan vakít, zavaró. És ha koszos a lámpa, túl sok a szórt fénye. Én keményen büntetném az ilyen fényszórót használókat.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
rbalint88
addikt
válasz hroberto #3972 üzenetére
így a negyedik lámpamosós autómnál azt tudom mondani, hogy full hülyeség. egyrészt tiszta szutyok lesz a motorháztető, a lámpán alig takarít valamit, a hatékonyságához képest csomó probléma van vele(elromlik, ha töröd az autót, sokkal problémásabb bontott lököst találni hozzá).
komolyan örülök, hogy tavaly lehalt a lámpamosó ág, eszembe nincs megcsinálni. ha koszos a lámpa, akkor félreállok és lemosom rendesen kézzel és meg is törlöm, mert a rajta folyó lé is töri ám a fényt rendesen (sokkal jobban, mint a kosz).
amúgy j.bravo-é is gyári xenonos -
j.bravo
addikt
válasz rbalint88 #3973 üzenetére
Hát, lehet hogy a következő vizsga idejére neked is meg kell csináltatnod, még ha utána le is kötöd rögtön...
Vagy olyan vizsgabazist keresni ahol nem foglalkoznak vele
Én szabálykövető brigádhoz kerültem.Ha valakinek véletlenül lenne gyári xenonos jobb első lámpája faceliftes 156-hoz, írjon PÜ-t ízibe!
Ja igen, ha Fiat Examiner vagy Multiecuscan helyett ilyen készülékkel illetve programmal diagnosztizálnak, az okozhat fals hibát?
Több olyan hibát is mondtak most nekem amit azelőtt DZ-éknél nem, illetve a Multiecuscanes diagrol se emlékszem ilyesmikre...[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
-
j.bravo
addikt
válasz nyogo83 #3977 üzenetére
az rossz hír, mert vagy
a) vak vagyok és nem vettem észre a szemembe világító légzsák és abs lámpát? (azt állítják, ezek világítanak)
b) volt gebasz és korábbi (itt is népszerű, ajánlott) szervizben elhallgatták/eltüntették?
c) a típusban/márkában nem túl ismerősek lévén lennének annyira hülyék hogy ráadják a gyújtást nem röffentik be a motort? (járó motorral én még csütörtök reggel (akkor vittem oda az autót) tuti nem láttam ezeket).
Ugye ha tényleg lenne gáz, annak a hibalámpának nem csak gyújtás ráadásakor kéne világítania, hanem végig?Persze, mivel telefonon értetlenkedtem hogy ugyan hogy a túróba lehet ez, megpendítettem hogy esetleg azért mert nem cél-, hanem univerzális eszközzel nézik, mondták hogy jó, megpróbálják kitörölni és így is tettek; de ettől valahogy ideges lettem és maradtam. Egyik fenti opció sem megnyugtató.
Whatever.
-
nyogo83
senior tag
válasz j.bravo #3978 üzenetére
Passz, hogy mi tortenhetett.
Hibakodtol fugg, hogy mikor gyullad ki a visszajelzo es marad egve. Elvileg ha olyan hiba van, akkor jaro motornal is egve marad.
Siman elofordulhat, hogy egy atmeneti hiba/nem vegzetes hiba nem gyujt hibalampat, viszont a hibatarba beleirja a kodot. Van olyan, hogy ha X alkalommal ismetlodik a hiba, akkor csak azutan jelzi vissza a muszerfalon.
Pl, hogy ha gyengebb akksival inditozaskor 10V kornyekere, vagy az ala esik a feszultseg, akkor az ABS/Legzsak vezerlobe rendszerint general egy hibakodot, alacsony akkufeszre panaszkodva.
Ez pl nem fog egve maradt hibakodlampat eredmenyezni.Meg kellett volna kerdezni, hogy milyen hibat tarolt be, mert ha a legzsak es abs lampa is vilagitott egyszerre, akkor en nem gyanakodnek valami orbitalis hibara elsore.
-
intensa_man
tag
Sziaszto!
2001 HLX Punto 2 egyszer csak megörvendeztett egy LED error kiírással. Utána vettem észre, hogy a fűtőventi szabályzójának néha nem világít a háttér fénye. Ezt jelezte ki, vagy másra utal a hibajelzés?
Köszi! -
j.bravo
addikt
válasz nyogo83 #3979 üzenetére
Köszi, így is aggódom, de kevésbé
A mínusz sok fokokban azért többet tekert az önindító, sőt a selespeed szivattyú is tovább zümmögött, szóval lehet akár. ..
De ha ennek vége, valahogy be kéne vizsgálni ezeket :/Illetve, nincs a légzsáknak "lejárati ideje", azaz x (10? tobb? kevesebb?) év után ujra kéne piro-toltetezni, vagy legalább ellenorizni markaazervizben?
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz rbalint88 #3984 üzenetére
Mittomén, azt se tudom hogy egyben van az egész, vagy külön van a lufi és a töltet.
Ha külön, akkor lehet-e külön cserélni.
Vagy hogy egy szál csati van az elektronikáján amin keresztül az ecuval kommunikál, vagy van esetleg még egy...
Mivel nem láttam meg a Discovery-n a "Hogyan készült"-ben a légzsákos részt, fenntartom a jogot, hogy esetleg hülyeségeket találgassak vagy kérdezzek.Whatever.
-
nyogo83
senior tag
válasz j.bravo #3985 üzenetére
Nincs semmi visszajelzes a legzsaktol ilyen formaban.
Maximum azt jelzi, hogy ha nem erzekeli a vezerlo a legzsakot(kontakthiba, vagy kabelszakadas).De a jovoben siman el tudok kepzelni ilyen hibakodokat:
- B1822 "A legzsak szavatossagi ideje lejart"
- B1945 "Hibas legzsak tipus: Takata Corp. Csere vagy orosz rulett jatszasa javasolt" -
ANDROID???
addikt
-
bszab74
újonc
Üdv mindenkinek!
Lenne egy kérdésem: Honnan ismerni fel, hogy a kettős tömegű lendkerék már nem működik tökéletesen? Állóhelyzetben erősen remeg - ráz az alapjárat?
A szekér: 2008-as évj. Fiat Bravo II 1.4 T-jet 120 Le valós km állás: 150.000.
A válaszokat előre is köszönöm!
-
csabi94
őstag
Sziasztok! Hosszas kínlódás után készen lenne az autóm, de ez a csonk megrepedt. Alá ment be egy új termosztát, és gondolom túlhúztam a csavart. Hogyan érdemes erre az alkatrészre rákeresni, mi a neve? Honnan szerezhető be? 1.8-as Tempra, és az a baj, hogy ahogy néztem, az 1.6-on, 1.4-en nem ilyen van, és az 1.8 meg egész ritka.
-
Kommy
veterán
Sziasztok!
Fura dolgot csinált az autó monkából hazafele. Elindítom, de olyan volt mintha nem menne 1-2 henger de magára talált majd ekkor azt vettem észre, hogy a magszkott 1300-1400-as fordulat helyett 2000-re ment fel, majd néhány másodperc múlva szépen visszaállt a megszokottra.
Fiat Palio Weekend 1.6 74KW -
csabi94
őstag
válasz ANDROID??? #3996 üzenetére
Úgy értettem, hogy mi a neve az alkatrésznek. De már rájöttem, hogy termosztát ház.
-
ANDROID???
addikt
válasz csabi94 #3997 üzenetére
Ja bocs, ha így írtad volna, azonnal írom..
Elvileg ez az..[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Ma kész lett az autóm!
A tervezett dolgokon felül még belefutottunk jó néhány hibába. Az bölcső erősen anyaghiányos volt. Már az előző olajcserénél is láttam, hogy rozsdás, de alulról nem tűnt vészesnek. Az volt, csere. Mind a 4 gátló folyt. Ez szintén nem látszott előzőleg. A nagyobb baj, hogy nem belevaló gátlók és rugók voltak az autó alatt. Az új gátlókra nem mentek fel a régi rugók. Az is csere. A kis bal első kopogásból komplett első futómű csere lett. Slussz poén, hogy el volt rakva a vezérlés. Az a durva, hogy én eddig is nagyon jónak éreztem a futóművet (leszámítva a kopogást), de amilyen most lett, olyat egyik dw futóműves Hondám sem tudott. Elképesztően közvetlen. A motort nagyon dicsérték, remélem azzal már tényleg nem lesz bajom, mert ennek a szerviznek a végösszegéből már tényleg autót lehet venni. Sajnos sem a távirányítót (elektronika hibás), sem a tolatóradart (nem olvassa a gyári diag) nem sikerült megjavítani, úgyhogy azok még hátra vannak. Most azért iszok valami erőset...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nyogo83
senior tag
válasz !Overdose! #3999 üzenetére
Uhh, sajnos ilyenbe konnyen bele lehet futni. Rengeteg olyan, ami bontaskor lepi meg az embert
Szegeny Alfa azert megjarhatott par péket, mert azon a motoron a vezerlest elrakni muveszet. Ahhoz vagy nagyon bambanak kell lenni, vagy akarni kellDe az tuti, hogy most egyben van, es egy jo darabig csak elvezni kell
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs