Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz nyogo83 #2930 üzenetére
PuntoGT gyari Motronic 2.7-s ECU-ja vmi olyan egzotikum protokollt hasznal, hogy en 12 ev alatt osszesen 2x lattam, hogy tudtak olvasni
tobbek kozt ezert is raktam bele irhato standalone-tebbol az egyik egy Bosch szervizben volt egy kezi olvasoval, a masik meg egy oldschool desktop PC nativ COM porton, notebook USBCOM adapterrel mar hellosziaszevasz, kakinuku, se kep, se hang
de az Examiner persze csuklobol loki azt is, muszaj neki
több drón kell ;P
-
volvoguy
addikt
válasz nyogo83 #3263 üzenetére
Beszéltem egy ismerőssel, ő azt mondta, 1.9JTD-hez sose kerestek bontott alkatrészt nála, annyira jó motorom. De szerinte a benzines Alfákat el kell felejteni. No nem is az 1.6-ról beszélek, de az 1.8 is kerülendő? Gondolom étvágya is van neki, legalábbis az én 1.8-as benzines Lagunám 8,6L alatt nem állt meg nyáron klima nélkül,..
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
Land
veterán
-
volvoguy
addikt
válasz nyogo83 #3303 üzenetére
2003/4 havi, Distinctive felszereltségű.
Nem olajfolt, tehát nem úgy kell elképzelni, mint ha valami odafolyt, ömlött volna, hanem ilyen dzsuva. A váltón tenyérnyi nagyságú, a vastag szívócső alatt.
650K-ért új gumikkal, minden működött rajt a próbaút során.
Mondom, ez az olajdolog, illetve gyorsításkor a rázkódás, mely megszünt ha elvettem a gázt...
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
csabi94
őstag
válasz nyogo83 #3321 üzenetére
Én december végén kaptam meg az autót, és az ilyen dolgaira, mint hogy legyen benne elegendő olaj, időben legyen cserélve, legyen benne víz, stb. tökre odafigyeltem, viszont mivel már úgy kaptam, hogy időnként világított a lámpa, költeni meg nem akartam rá, így maradt. Most ha ezt teljesen túléli, meg lesz ez is csinálva (mint ahogy már csomó minden). Szívesen költök én rá, csak nem egy nagy befektetés egy 23 éves kocsira költeni a jövedelmem felét hónapról hónapra (most legalábbis, 2 hónapon át).
Amúgy ezeket találta egy barátom:
Ez alapján is egyértelmű, hogy mit csinál a szíj. A kérdés már csak az: valóban használható az autó gond és hiba nélkül nélküle?
-
válasz nyogo83 #3372 üzenetére
Elvittük máshová, állítólag 350 volt benne. Feltöltettük teljesen és 9 fokos levegőt fúj. Nem tudom hogyan sikerült az első...
Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.
-
Prime110
aktív tag
válasz nyogo83 #3518 üzenetére
Akkor én ritka fajta vagyok, a 17 éves Kappa-mhoz megvan még a kártya, sőt a rádió riasztójához is megvan - de értelemszerűen a rádió már nincs benne, mert szeretem a retrót, de egy kazettás Lancia rádió azért inkább már csak eszmei érték - ettől függetlenül megvan a rádió is.
Sőt - ezt talán kevesen tudják - de a Lancia-khoz gyárilag például 4 kulcs járt - ebből az egyik pl "szállodai kulcs", ami azt jelenti, hogy ha elmész egy hotelbe és a boynak átadod a kocsit, hogy leparkoljon, azzal a kulccsal csak az autót tudja indítani, de a kesztyűtartót, a tankajtót és a csomagtartót sem tudja vele kinyitni.
Ezért szeretem az olaszokat, az ilyen finom megoldásokért
Ez csak úgy eszembe jutott, nem pont ide vágott -
norbert1998
veterán
válasz nyogo83 #3604 üzenetére
A rágás jelensége üresben másképp jelenik meg, mégpedi úgy, hogy nyomom a gázpedált egy helyben tartva, stabilan úgy, hogy olyan 2300 környékén legyen a fordulat, na ekkor ezt csinálja non-stop:
2500-ig elpörög, majd 2000-re visszaesik, aztán ujra 2500-ig felmegy és vissza is esik 2000-re. Menet közben ez nyilván nem érezhető, mert nem tud visszaesni a fordulat, csak motorfékezni tud az autó arra az időre, majd ezután újra gázt adni. Tulajdonképp ez az a rángatás, amiről beszélek, hogy, főleg ennél a fordulatnál (mert ugye ekkor van az említett kis gázas pozícióban pedál) rángat. De egy hangyával feljebb vagy lejjebb van a pedál, akkor nem rángat, viszont ha kijjebb van egy hangyával a pedál, akkor már nem is ad semennyi gázt.Szerelő szerint a benzinyomás nem lehet hibás, mert akkor a felsőbb fordulatok nem lennének hibátlanok.
-
norbert1998
veterán
válasz nyogo83 #3606 üzenetére
Álló motornál végig lett nyomva a gázpedál, szép egyenletesen emelkedett a TPS jele. Járó motorná lez már kimaradt.
Viszont ma én is vettem egy olyan diagnosztozálót, amivel a szerelő ügyeskedett, azért 3 autóval a családban nem ártana, főeg ha 10 rongy volt alin. Egy drágább helyen ennyi eg diagnosztika/hibakód törlés. Az ELM327-esem meg csak a thalia-t ismerte fel. WOW Snooper -
rbalint88
addikt
válasz nyogo83 #3746 üzenetére
én is így tervezek, 5-6 évig megmarad ez, aztán Giulia, amilyen a büdzséből kifutja, de abból valami igazán szépet szeretnék majd. és szentségtörés, de automatát. Veloce tetszik nagyon, az még hétköznapokban is élhetőnek tűnik*, viszont a lábát is szedi. annál tutibb csak az lenne, ha jönne egy soft-QV, valami 350 ló körüli teljesítménnyel, de már 6 hengerrel, presztízsből.* nem csak a technika elpazarlása napi járós autónak használni.
-
rbalint88
addikt
-
!Overdose!
őstag
válasz nyogo83 #3876 üzenetére
Köszönöm!
Egyeztettem DZ-ékkel és megrendeltem a Sachs-ot. Azt mondták, hogy ennyiért még ők sem tudják beszerezni, úgyhogy nagyon kíváncsiak, hogy valóban létezik-e.
Egyébként ők Valeo-val szerelik az autókat és szerintük a gyári is az.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz nyogo83 #3895 üzenetére
LUK 415047910 | LUK -ennél a képeket megnyitva tényleg valeo van bele sütve.
Ami gáz, mert a Valeo elég szar lendkereket gyárt. Ez megmagyarázza, miért lefetyel minden alfában, fiatban, lanciában ez a retek. Tapasztalataim szerint a valeo már 30-40 000km után meg fog szólalni először, míg a LUK vagy SACHS sokkal tovább bírja.
[ Szerkesztve ]
-
ACAB95
tag
válasz nyogo83 #3961 üzenetére
Ma jó idő "meleg" volt és menet közben csak gyorsításkor nagyobb gázadásnál lehetett hallani. Nagy hidegben a hangot hallani a motortérből és a tank körül is. Most tankoltam bele prémiumot és töltöttem bele dízel rendszer tiszítót, remélem ez megoldja a gondot. Amúgy jól húz autó és keveset eszik
[ Szerkesztve ]
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
j.bravo
addikt
válasz nyogo83 #3977 üzenetére
az rossz hír, mert vagy
a) vak vagyok és nem vettem észre a szemembe világító légzsák és abs lámpát? (azt állítják, ezek világítanak)
b) volt gebasz és korábbi (itt is népszerű, ajánlott) szervizben elhallgatták/eltüntették?
c) a típusban/márkában nem túl ismerősek lévén lennének annyira hülyék hogy ráadják a gyújtást nem röffentik be a motort? (járó motorral én még csütörtök reggel (akkor vittem oda az autót) tuti nem láttam ezeket).
Ugye ha tényleg lenne gáz, annak a hibalámpának nem csak gyújtás ráadásakor kéne világítania, hanem végig?Persze, mivel telefonon értetlenkedtem hogy ugyan hogy a túróba lehet ez, megpendítettem hogy esetleg azért mert nem cél-, hanem univerzális eszközzel nézik, mondták hogy jó, megpróbálják kitörölni és így is tettek; de ettől valahogy ideges lettem és maradtam. Egyik fenti opció sem megnyugtató.
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz nyogo83 #3979 üzenetére
Köszi, így is aggódom, de kevésbé
A mínusz sok fokokban azért többet tekert az önindító, sőt a selespeed szivattyú is tovább zümmögött, szóval lehet akár. ..
De ha ennek vége, valahogy be kéne vizsgálni ezeket :/Illetve, nincs a légzsáknak "lejárati ideje", azaz x (10? tobb? kevesebb?) év után ujra kéne piro-toltetezni, vagy legalább ellenorizni markaazervizben?
Whatever.
-
Vadmeggy
aktív tag
válasz nyogo83 #4092 üzenetére
Köszönöm a választ!
Ezt fogom csinálni! Ettől a kicseréljük, aztán meglátjuk mi lesz hozzáállástól rosszul vagyok.
A kötelező kopó alkatrészek cseréjével (vezérlés, vízpumpa, olaj stb) azután akartam foglalkozni, ha kiderítették a gyújtáskihagyás okát és megjavították.Az előző tulaj odaadta az összes számlát a szervizekről, tehát nagyjából tudom, hogy milyen alkatrészben mennyi km lehet és mikor lettek cserélve.
Ha szélesebb lenne, lehetne gyúrópad. Rajta tricepszezne egész Európa.
-
veterán
válasz nyogo83 #4169 üzenetére
Hűha, az enyémben már 194 ezer van! (OFF autó; Saab 9-3 1.9 TTID - asszem csak Lancia Deltaban van azonos duplaturbós motor)
És melyik fajta falazót szokás használni?
- Van belőle teli, ehhez gondolom le kell szerelni és szoftveresen kiírni az EGR-t.
- És létezik lyukas is, ennél úgy tudom, hogy maradhat az EGR és a szoftver is. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs