Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Lehet pörgetni hidegen,de kis terheléssel. Nem padlón. Nem kell 1600-on elváltani, csak finoman kell gyorsítani, olyankor a turbó is csak minimálisan tölt. Ennyi a turbó hosszú életének titka,hidegen kímél, nyúzás után hűt. Sokan nem tudják,de motorfékkel hamar visszahűl a rurbó. Pályáról lefelé lassítva érdemes visszafelé kapcsolgatni. Attól lehűl a kupufogó oldal is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz norbert1998 #3570 üzenetére
Amikor nem bír menni, remeg a motor, vagy csak fullad? Alapjárat van ilyenkor?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz norbert1998 #3576 üzenetére
Nem kap anyagot. Eldugult az üzemanyag szűrő, hibás az üzemanyag pumpa reléje, vagy maga a pumpa. Szerviz.
Vagy a fojtószelep döglődik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz norbert1998 #3578 üzenetére
Ha vettél hozzá szűrőt, akkor miért kérded,hogy hol van? Motorkód alapján vetted,vagy valami általános cucc?
Ha hengeres alakú, akkor a tank oldalán lesz kívül. Az újabbakon van a tankban az úszóház részeként, de az is cserélhető. Nem tudom se az évjáratot, se a motorkódot, csak vízből nem sok mindent lehet főzni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rover45 #3676 üzenetére
Be sem szabad indítani. Leszívni a tank teljes tartalmát, kicserélni a szűrőt, feltölteni 10 liter gázolajjal,m ajd azt megint leszívni. Utána teli tank gázolaj mehet. Akkor nem lesz baja. Amúgy besülhet a magasnyomású szivattyú meg az összes befecskendező. Egy tank nyál ára miatt nem éri meg a kockázatot, mivel a fent említett elemeket a gázolaj keni, de a benzin nem. Kis mennyiségű benzin is károsítja a befecskendező rendszer elemeit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #3891 üzenetére
Küldj egy évjáratot, meg motorkódot, pontos típust, mert ezt már én sem hiszem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #3896 üzenetére
LUK 415047910 | LUK Ez tuti nem valeo
[link] Ez a három van, és képről mind a három picit másképp néz ki. Nem átcsomagolt valeot ad a SACHS, sem a LUK csak a szám alapján dobja a gép rögtön a valeo alternatívát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz nyogo83 #3895 üzenetére
LUK 415047910 | LUK -ennél a képeket megnyitva tényleg valeo van bele sütve.
Ami gáz, mert a Valeo elég szar lendkereket gyárt. Ez megmagyarázza, miért lefetyel minden alfában, fiatban, lanciában ez a retek. Tapasztalataim szerint a valeo már 30-40 000km után meg fog szólalni először, míg a LUK vagy SACHS sokkal tovább bírja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #3901 üzenetére
Találtam eredeti luk képet is ezzel a számnal angliából, de ezeknek a képeknek sem lehet hinni. egy lendkereket lefényképeznek és 10 típusra, más számmal azonos kép van fent a neten. Látni kellene kicsomagolva.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Hölgyek és urak. Ha tudtok valahol IAW 5NF.T1 Fiat stilo 1.6 16V 182B6 motorkódú autóhoz eladó motorvezérlőt, amit nem kell tanítani(gyári szűz vagy immo off), ne tartsátok magatokban. Link, elérhetőség, jöhet bármi.
Át lett már forrasztva, egy darabig jó is volt, de már megint b@ssza a Loose connection anyját.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Arni9010 Nem engedi el a gázt, ha nem könyököl ki a hajtókar, nem áll meg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Urak, 1.6 stilonak mekkora az üzemanyag tankja? félig volt, amikor 36liter belement és 6,8- as átlaggal 955km-t mutat hátralévőnek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz norbert1998 #5068 üzenetére
Cseréld ki a kart.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz norbert1998 #5070 üzenetére
Szerintem a kar a hibás.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Stylewars_kp #5870 üzenetére
Csere, minél hamarabb. Jön a meleg, meg akarod főzni a motort? Tényleg érdemes ilyenen spórolni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #6223 üzenetére
Szia. Hogy működik az olasz vasakban az olajnyomás érzékelő? Faternak az 1.6 stilo random jelez alacsony olajnyomást. Megmértem, hidegen 3bar alapjáraton, 100 fokos olajnál 1,2bar. A gáz pöccintésére ugrik a nyomás. Melegen 5,5bar 4000-es fordulaton. Szerintem az olajnyomás jó, olajgomba át volt szakadva, cseréltem, de így is jelzett. Elvileg testet kapcsol a gomba, ha olyan, mint a VAG-nál. Ami érdekes, ha kihúzom a gombáról a csatit, nem jelez semmit, se alacsony nyomást, se szenzor hibát. Behalt az óracsoport, szar az új szenzor is vagy mi a lekvár van vele? A gomba elvileg 0,5 bar alatt kapcsol, akkor jelez alacsony nyomást.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #6225 üzenetére
Majd kiderül. A stilo nem javítható csak ráolvasással.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen