Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Nekem is nagyon bejön a napfénytető, de nem raknék bele, mert ha azt rakod a karbontető helyére, az emeli a súlypontját, és rontja a menetdinamikát.
-
Patrick
addikt
Fain verda nagyon a Veloce, nekem is fáj rá a fogam, de egyenlőre majd egy 4-5 éves Giuliát fogok venni. Ha minden olyan lesz, amilyennek lennie kell...
Én is végeztem konfigurálást, szép összegek jöttek ki. Nekem ez az álomautó, ez van gyerekek...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
nagyúr
Sziasztok! Benzines Fiat pandába milyen olajat, szuroket ajanlotok?
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Nem működik az ABS, de nincs hibakód. Ilyen létezik?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nyogo83
senior tag
válasz !Overdose! #4612 üzenetére
Nem kellene hibakod nelkul lennie.
Marmint sehogy se sikerul mukodesbe hozni? MES-bol a teszteknel ki tudod probalni az alap dolgokat (ABS pumpa, jeladok a kerekeknel, stb).
Az utolso amire tudnek gondolni, hogy az ABS vezerloje betegeskedik, bar ilyen formaban meg nem talalkoztam vele. Ha nagyon megmakkant, akkor kommunikalni se lehetett vele.[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
Emberek, "elcsúszott", nem megfelelően záródó napfénytetőt a normál szerelővel javíttatnátok (akár pl DZ), vagy autóüvegeshez, esetleg elektromos szakihoz vinnétek?
Ha eddig sem záródott jól (csak kevésbé rosszul), de eddig nem szúrtam ki, és az eső/mosóvíz ahelyett hogy kint maradt volna, a kasznin belül levő vízelvezetőn folyt le, az meggyorsíthatta pl a küszöb elrohadását? (valahol ott folyik ki, ugye?) Más rohadást előidézhetett?
Whatever.
-
rover45
senior tag
válasz rover45 #4422 üzenetére
Kezdem feladni a csomagtérvilágítás megoldását.
Az itt található módon szétszedtem a zárat. A csatlakozó zöldre oxidált volt, ezt letakarítottam róla (apáról és anyáról is), a kapcsolót kimértem, multiméter szerint tökéletes. Az izzó kicserélve, de előtte a kábelen már nincs áram.
Biztosítékok is rendben.
Nem értem.
Valakinek ötlete? -
hroberto
veterán
Tudja valaki, hogy az 1.3 Multijet motoroknál a vezérműlánc cseréje mikor esedékes? Nem igazán találtam használható infót erről.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz rover45 #4618 üzenetére
Az örökös az hülyeség. Ez már nem Lada.
Elég sok szakadt láncról szóló történet kering az interneten, ezért lenne jó tudni. 105000 van a motorban, most lesz olajcsere, gondolkodom, hogy cseréltessem-e, vagy ráér a következő olajcserekor.Szerk: Köszi, ezek szerint 120-ig nyugodtan mehet.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
roseane2004
csendes tag
Sziasztok kis segitseget szeretnek.
Adott egy 2es punto.
hlx kiadas 1.9jtdLetoltottem valami kezikonyvet hozza.
De abba gyari nagykijelzos navi a menu allito.
Azt szeretnem megtudni hogy tudom a napi km szamlalot nullazni akksi saru levetele nelkul?Muszerfal: bal oldalt fel-le lampamagassag allitas, jobb oldalt pedig trip alatta h(hour) A trippel tudok lepkedni,de nullazni nem tudok rajonni hogy lehet.
Koszonom elore is
-
Mr X
veterán
válasz roseane2004 #4623 üzenetére
Csak tipp, de hosszan nyomva nem nulláz?
-
t1
addikt
válasz roseane2004 #4623 üzenetére
Trippet hosszan nyomva nulláz.
-
roseane2004
csendes tag
Sikerult, koszonom szepen
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
1.2-es 16v 2000 évjàratú fiat puntohoz kellenének gumibakok.
Tudnàtok nekem segíteni hogy mennyi ,meg melyik fajta kell bele ? Kovács Autotòl szeretném megvenni. Esetleg ha belinkelnetek nekem azt megköszönném.Előre is köszi!
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Mr President
senior tag
Sziasztok
159-es alfa vásárlásán gondolkozom. Utána olvastam neten, és egész jókat írnak róla. De érdekelne még hozzáértő emberek véleménye.
Az lenne a kérdésem, hogy akinek van annak milyen tapasztalata van? Valamint motorból melyik dízelt érdemes választani? Melyik a legmegbízhatóbb?
120, 150, 170 vagy a 209 lóerős a jobb konstrukció? JTD és JTDm motor közt mi a különbség?iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7
-
Arni9010
aktív tag
válasz Mr President #4629 üzenetére
Szia!
JTD és JTDm között a befecskendező rendszer a különbség, az m-es az újabb rendszer.
Ha elég a kevesebb erő, a 120 lovas még 8 szelepes verzió, az egyszerűbb konstrukció.
A 16 szelepeseknél a vezérlés módosítóra kell figyelni, az viszonylag nagyobb összeg ha cserélni kell.
Ezen kívül annak sem hallottam más hibájáról, megbízható mindegyik verzió[ Szerkesztve ]
-
roseane2004
csendes tag
válasz Mr President #4629 üzenetére
Olyan az 1.9 jtd-jtdm kozti kulonbseg mint a vw tdi-pdtdi kukonbseg(porlasztok teren,tdi tudom adagolos) PD nyomatekosabb tobb loero finomabb furatok,nagyobb nyomas, de erzekenyebb.
Modernebb az m,jobb a kornyezeti besorolasa, viszont nem penztarca barat.
De ha nem ragaszkodsz az ujabbhoz akkor en is a 8v 120le ajanlom.Olcsobb fent tartani.Am ha mar alfat veszel ,120le nem valami eromu.. Tehat 150-170le kozottit vasarolnam ha elofordulo hibakra felre tudok tenni, vezethetoseg teren visszajon a raforditott osszeg, 200le verzio tulsagosan kivan hegyezve, hamar csapagyas lesz ha hajtod..Es meg a kettostomegure is illik sporolni elofog jonni 170-250e km kozott. Igaz, utana ismet jo lesz par szaz ezer km-ig.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Mr President #4629 üzenetére
2.0 JTDm motorosat vegyél. Abban már át van építve a részecskeszűrő és nem olyan problémás, mint az 1.9 meg a 2.4
(#4630) Arni9010
A benzinesekben van vezérlésmódosító, nem a dízelekben.[ Szerkesztve ]
-
Mr President
senior tag
válasz HussarF #4632 üzenetére
Köszönöm a választ! Nektek is Arni9010, roseane2004.
Akkor a legjobb választás a 170 lovas 2.0 motor lenne, és ha sikerül egy jól karbantartott példányt venni nem kell a gatyám is ráfizetni.
Egyébként vásárlás előtt mire érdemes figyelni a 159-nél? Mindenképp úgy szeretném megvenni majd a kinézett típust, hogy vásárlás előtt átnézetem egy szervízben az esetleges rejtett hibák kiküszöbölése végett.
19-es TI felnikkel tapasztalat? Mennyire használható a "jó" magyar utakon? Kátyukra, úthibákra figyelve vezetés közben.iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7
-
addikt
válasz Mr President #4634 üzenetére
A 2.0-n hajlamos a műanyag EGR hűtő fedél elöregedni. Ha már benne van a kilométer, akkor azt érdemes cserélni, mert egyszer csak elenged és szétlövi a gőzt mindenfelé. De ez nem olyan dolog, amit vételnél látni fogsz rajta. Meg nem is nagy tétel. Amúgy csak a szokásos dízeles dolgokra kell figyelni, kettőstömegű, kuplung, nagynyomású olajszivattyú stb.
19-es kerekek /40-es gumival vannak, szóval egy fokkal jobb, mint a /35-ösök. De ezt senki nem mondja meg, hogy neked jó-e. Valakinek már a 18-as sem komfortos, valakinek a 19 is az. -
Land
veterán
válasz Mr President #4634 üzenetére
1.8 TBI nem játszik?
Nincs részecskeszűrő, a kettőstömegű is elvileg többet bír a dízeléhez képest. (kultúráltabb járása miatt)
Elég szépen megyeget a 200 ló miatt. Illetve benzines motorja miatt jó eséllyel nem raktak bele rövid idő alatt 2 Föld Hold távolságot és tekerték vissza 150 ezerre. Én ha újra 159et vennék már tuti nem dízeleznék.
Max ha csak hosszú távokat mennék vele.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
!Overdose!
őstag
válasz roseane2004 #4631 üzenetére
Nincs akkora különbség. Mindkettő CR rendszerű. A fő különbség, hogy a Multijet ütemenként többször fecskendez be a tökéletesebb égés érdekében. Ettől nem lesz kevésbé megbízható.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
Integrale
veterán
válasz Patrick #4639 üzenetére
Tobbet vartak igen, de figyelembe kell venni, hogy Amerikaban december ota van piacon, kinaban marcius ota, euban a komolyabb modellek (QV, AE) szinten csak december ota van. A fobb piacokon pedig hasonloan, vagy jobban teljesit, mint a Merci vagy a BMW. Ket ev mulva terjunk vissza az adatokhoz.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
swixx
tag
Sziasztok!
Első autónak az Alfa 159 megfelelne? Már több autót is vezettem és 1 éve van jogosítványom. A másik kérdésem az az, hogy melyik motor megbízhatóbb? Az 1.9 JTDM motorral ellátottat nézegetem már hónapok óta.
Köszi a segítséget!
-
rbalint88
addikt
Jo auto, szeretheto abszolut. De elso autonak... elegge melyviz. Sajnos keves a jo szerelo, akinel nem tobb hetes varolista van. A konstrukcio maga nem rosszabb, mint adott evjaraton es kategorian belul barmi mas, sot. De egy ilyen auto fenntartasahoz akkor is kell egy havi 2-300ezres fizu, ha nincs hiteled es egyebkent nem szorod a penzt. Ez igaz Passatra, Avensisre, Mondeora is ugyanugy. Ezek nagy, bonyolult autok, ennek megfelelo fenntartasi koltsegekkel. 2M-t raszannek a vetelre es tovabbi 500 legyen zsebben mindig, mert barmikor kellhet es kelleni is fog. Az Alfa annyival nyugosebb, hogy nem turi a takolast, olcsojanoskodast.
-
swixx
tag
válasz rbalint88 #4645 üzenetére
Sajnos más autó nem nagyon tetszik. A német díszmárkákat szeretném elfelejteni, de maximum egy A3-as Audiról még lehet szó. Számomra inkább a sportosság, fiatalosság és megbízhatóság a legfontosabb. Sajnos sem a Passat (a 2005-6 felettiek már szépek, de hibás a 2.0 motor), sem Avensis, sem a Mondeo nem tetszik.
Érettségi ajándék lenne a szüleimtől az autó, és egyetem alatt kapnék pénzt tőlük. Ismerős is van aki ért a szereléshez, szóval szerencsés helyzetemet tekintve, a pénz másodlagos kérdés. -
rbalint88
addikt
Figy, nekem 156 van, minimalisan egyszerubb szerkezet. Van benne 304ezer km. Iden 1,1M Ft ment ra. Ebbol 200ezer ment arra, hogy elromlott -hengerfejproblema- es 900ezer karbantartasra -turbo, turbocsovek, kettostomegu, kuplung, lengescsillapito, fekek-, meg hatra van iden kb 100ezer Ft rakoltes. Es ehhez minden olcsobb szinte, mint a 159-hez. Ami mar szinten egy 10 ev koruli auto, ugyanugy elojohet barmikor barmi, akarmilyen tuttifrutti keves km-es, megkimelt, szervizelt autot veszel. Ez kurvasok penz. (Majd ha meg kell keresni, akkor megtudod). Az biztos, hogy te leszel a kampusz faszagyereke egy ilyen autoval, de inkabb legyel kicsit szerenyebb es valassz olyat, amit onerobol is fent tudsz tartani. Pl egy 147, 156, GT megfelelne a celnak 1.6, 1.8 benzinmotorral. Azokban nincs turbo (100-200e Ft), kettostomegu (150eFt, plusz kuplung 60-70, erdemes egyben), common rail rendszer - ami mondjuk nem nyugos, de nem vagyunk josok-, 159 eseten reszecskeszuro is van ugye.
Futomuvere kell vigyazni, nem kell ra malomkerek, meg hidegen nem szabad terhelni es akkor tartos lesz. Elso autonak meg tul jo is kb ja es sokkal sportosabb, kozvetlenebbek egy 159-nel, mert van 2-300kg sulyelonyuk, jobban erezni benne a menest. 159 full bunker a 156 utan, ennek vannak pozitiv es negativ aspektusai is.
A tobbi tipus csak azert kerult bele, hogy a "szar olasz szar" dunnyogesnek elejet vegyem, 3 passatom volt, meg egy avensisem, azok is "ugyanilyen fosok", csak hangosabban lobbiznak a tulajok, hogy nem is azok.[ Szerkesztve ]
-
-
j.bravo
addikt
válasz rbalint88 #4649 üzenetére
Nőinek nem mondanám egy jó kékben sőt, zöldben, feketében...
A 159-cel külsőre persze elég kevés jármű ér fel, ez vitán felül áll. Mindemellett szivesen kiprobalnek egy mozgekonyabb Puntot (sporting tuti kevesebb bugi mint egy 156 1.8 ?), és ha műszakilag jobb állapotú, egy sor cumit meguszhtatnek, lehet h cserelnek.
Tudom, akkor miért nem vettem meg azt a 145 QV-t[ Szerkesztve ]
Whatever.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elemlámpa, zseblámpa
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen