-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
válasz seawolf570 #8161 üzenetére
új PTR szettet G25/G27 pedállal együtt nem tudsz rendelni. Használt G25/G27 pedált ki lehet fogni, de azért nem 3 hetente, sőt néha még komplett használt PTR pedál szettet is, de nagyon ritka.
Viszont a CSP-ről lebeszélnélek. Nekem sose volt, de tudom, hogy sok apró gond van vele, folyamatosan karbantartani kell rajta vmit, kopnak rajta az alkatrészek, nem üti meg a PTR szintjét. A Thrustmaster RGT pedálsora még köszön viszonyban sincs két említett pedállal.
DE, ha csak nem vagy vér fanatikus és nem versenyzel komoly online ligákban, akkor valójában nincs is szükséged load celles pedálra, bőven jó az RGT, vagy DFGT pedálsora.
*******
A szimulátor progik mind kezelik analóg tengelyként a kuplungot, szépen csúsztatni is lehet őket, rajtnál van nagy szerepük! Ugyan ez igaz a kézire is, bár ahogy hallom RBR-esektől, nem szükséges annyira, hogy analóg legyen, egy gomb is megteszi (vagy a szeki váltóbot mondjuk a DFGT-én / G25-ön).Az értelmes kormányok ma már mind minimum optikai érzékelővel működnek, potit nem nagyon találsz a "kormányműben".
Örülök, hogy az írásom ennyit segített, bevallom első sorban azért kezdtem el írni, hogy ne kelljen folyton ugyan azon kérdésekre ugyan azokat válaszolnom, aztán megszaladt velem a ló...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Ágógreen
senior tag
válasz seawolf570 #8178 üzenetére
köszi a segítséget nektek. nem értem milyen irrealitásról van szó, csak annyit mondtam hogy nekem ne visítozzon soha a kormányom hanem legyen hangtalan mint egy igazi volán mögött. arra juttottam hogy a fogaskerekeket hanyagolnom kéne és inkább a szíjjasat kéne prefereálnom célom elérése érdekében.
ABS-re létezik ff ? illetve azt is érzékeli ? pl gt5-esetén ps3-on ?
-
neilszab
őstag
válasz seawolf570 #8188 üzenetére
Ez nagyon egyén függö, nekem is volt már a kezemben GT3, semmi extrát nem nyútott NEKEM az alcantara, söt a G25 bör bevonatát sem éreztem elörelépésnek a DFP-hez képest használhatóság és izzatságelvezetés szempontjából...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Ágógreen
senior tag
válasz seawolf570 #8191 üzenetére
egyébként a fa-kormány nem is olyan rossz ötlet. főleg veterán simulátorokhoz. szerintem meg mindegy egyes anyagválasztás számít. főleg az amit tényleg megtapogatsz játék közben. alcantera egy nagyon jó anyag, nem kell leszólni csak azért mert más egyenlőre nem használja a játékkormányok piacán. inkább a többi gyártó fejében kéne helyretenni a dolgokat. elkérnek több 10ezret egy ilyen kormányért és legtöbb gyártó bóvli műanyagból tákolja össze a kormánykereket. hát ezen nem kéne sóherkedni, igenis tegyék bele az alcanterát. sok-sok apró részlet felelős az összhatásért, nem kell úgy csinálni hogy "tökmindegy" mert úgyis "elfelejted a verseny hevében". hülyeség. igenis kezdjék már el egy picit kényeztetni a vevőt. na de ez az én véleményem. nyílván valaki igénytelen az ilyen dolgokra. béke
-
Sandor72
csendes tag
válasz seawolf570 #8188 üzenetére
Szia!
Köszi a gyors választ én elsősorban arra gondolok hogy a fogaskerekek kenésére használt kenőzsír, ragadóssá vált ezzel próbálkoznék elsősorban valahogy egy tisztítás, és újrakenéssel ahogy írtad is, de jó lenne valami leírás hogy csináljam. Ezzel megbirkóznék én is ha ez sem válik be akkor marad a másik a motor beszorulás. Na ha az a gond azt rábízom egy ismerősre. Viszont ahogy írtam nem lenne rossz egy leírás nehogy valamit elszúrjak. Ahogy írtam reggel nézegettem hátha találok leírást de mivel régi a kormány már nem nagyon találtam semmit.
-
rhonin
senior tag
válasz seawolf570 #8233 üzenetére
Megoldottam azóta. Vettem egy sima kábelt 800ftért. Tökéletesen jó lett.
Tudom egy 500assal olcsóbb lett volna megjavítani, de így legalább tudok játszani... -
rhonin
senior tag
válasz seawolf570 #8236 üzenetére
Akkor jól gondoltam, hogy cserés.
A garancia témában pedig köszönöm a felvilágosítást.
Hát igen ha a 24V-os részével lenne gond akkor érdemes lenne javítani mivel ezt kompletten árulják az adapterrel együtt kb. 10k ftért ami nem kevés. -
thedriver
tag
válasz seawolf570 #8245 üzenetére
Van saját tapasztalatod is a Fanatec-kel, vagy csak ajánlod?
Sok jót sajnos nem hallottam még róluk, a megbízhatóságuk nem túl magas szintű...The Driver
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8249 üzenetére
én pedig hadd szálljak be egy kis ellenvéleménnyel
Fanatec CSR kormányom van (g27 pedállal hajtom), 3 hónapja várok uj driverre, firmwarre, hogy végre PC-n is használható legyen a kormány (xboxon sem működik a kuplung, de mindegy), mindenféle bug előjött, amit csak el lehet képzelni. Amikor a beta v116-ot feltettem, a windowsom sose bootolt be, vissza kellett töltenem imageből. G27-hez képest sok játékban egész unreal/más az FFB (pl dirt2), néha ujra kell raknom a drivert, hogy lfs-ben menjenek a pedálok, stb stb stb. Abszurd hibák jönnek, mennek, a driver és a FW meg csak nem jön, thomas fanateces blogjában is totál érdektelenség
XBOX-hoz nincs más, ezért vettem ezt, ha lett volna választásom, Fanatecet sose veszek. Rászolgált a rossz hírére.
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
AppDesigner
csendes tag
válasz seawolf570 #8278 üzenetére
Köszi, felhívtam a Logitechet első körben hogy mi a helyzet a kormánnyal. A garancia fél éve lejárt rá és a javítással kapcsolatban nem mondtak semmit, de felhasználhatok egy 50%-os kupont, ha új kormányt veszek a webshopjukból. A trükk ott van a dologban, hogy a Logitech webshopban még a DFGT is 50 ezer Ft Ha ezt megfelezzük, akkor is 25 és akkor downgradeltem egy gyengébb kormányra, ez nem túl jó üzlet nekem A G25-től én nagyobb tartósságot vártam el és még hogyha nem is garis már, legalább javíthatnák. 25 alatt valószínűleg kijönne egy vezeték csere...
A bekötési rajzot hagyd, mert az összes vezetéket szétbontani nem szeretném, de azért köszönöm -
lipido
senior tag
válasz seawolf570 #8303 üzenetére
Leszedtem, még sem működik maga a kormány. Kész is vagyok rendesen!
-
Zavo
tag
válasz seawolf570 #8312 üzenetére
Köszi a segítséget, közben szétszedtem a kormányt, tényleg potis, van benne egy ~9,6kOhm-os poti. A helyzet az, hogy 4,2kOhm-tól 5,6kOhmig a középértéket (127) adja, 2,2 alatt ill. 7,6 felett a szélsőértékeket. A poti jó, nem kontakthibás.
Megnéztem a drivert, van benne egy Download_driverdetective.exe, szóval ez asszem felejtős..[ Szerkesztve ]
-
Zavo
tag
válasz seawolf570 #8315 üzenetére
Felnyomtam egy Colin McRae Rally 4-et, nem új, de hirtelen ez akadt a kezem ügyébe. Ez sem jobb, kalibrálhatom én ezt akárhová, mivel a bejövő jel, amivel dolgozik,az ugyanilyen...
-
Zigi
senior tag
válasz seawolf570 #8317 üzenetére
A gáz fék tengely azért nincs mert csak gomb lesz. A kormányt azért még be kellene tudni kalibrálni valahogy....
Zavo A funkció tesztnél mit látni? vibra teszt lefut? A jelenleg beillesztett képen csak a kormányközepet kalibrálod be. Ha nyomsz egy set-et nem ír ki mást? pl. tekerd jobbra nyomd meg a set-et stb.
[ Szerkesztve ]
-
Zavo
tag
válasz seawolf570 #8321 üzenetére
Köszi a válaszokat!
A kormány a "left axis" oldalon viszi a keresztet jobbra-balra. A pedál is potis, a de annál is ugyanazt a jelenséget produkálja, ugyanazt a keresztet viszi fel le.
A kalibrálást még megpróbálom még egyszer, ha nem változik, akkor a Zigi által ajánlott "nagyív-módszer"-rel fogom javítani. Állítólag azt kell számolni, hányszor pattan fel a földről...
Mindenkinek köszi a segítséget... -
bence29
tag
válasz seawolf570 #8324 üzenetére
akkor ez lehet a gond a win 7
-
animatrix11
őstag
válasz seawolf570 #8326 üzenetére
üdv
kormányt szeretnék vásárolni max 10kig
Milyet tudtuk nekem ajánlani? Néztem genius canyos trust stb olcsó kormányokat, mennyire jók ezek? vagy inkább használtan a logitechet? évente pár hitig fogok vele játszani amikor épp rámjön egy NFS ezért sokat nem akarok költeni ráa választ előre is köszönöm
Hardvert vásárolok nagy tételben is!!! Elérhetőség: 18. kerületben.
-
Zavo
tag
válasz seawolf570 #8329 üzenetére
Szerintem is az elektronikával lehet gond, viszont ez gyári hiba,megkockáztatom, hogy az összes ilyen. Csúnya dolog, meg zsákbamacska akkor lenne, ha elhallgatnám a hibáit. PM ment.
János
-
grunge
addikt
válasz seawolf570 #8303 üzenetére
Az igen, látom nagy szaki vagy! Én e kormány és a Logi DFP 8nem GT) között vacillálok. Van javaslat, hogy melyiket érdemesebb? a DFP-nél is jelentkeznek azok pedál probélmák (squash labda fix) mint a MOMO esetében?
[ Szerkesztve ]
159 SW 1.9 jtdm <3
-
grunge
addikt
válasz seawolf570 #8349 üzenetére
Szio! Köszön a postot, ilyesmire számitottam! Ha nincs nagy gond tipushiba egyiknl sem akkor az ár lesz a faktor. Találtam egy FDP-t 15ért elvileg megkimélt, holnap meg is tekintem. Ha nem jön be max veszek 22k ért egy RGT-t. Mindig nehéz a döntés
(#8348) neilszab:
Na igen nem véresen profin akarom tolni de azért nem is nídforszideztni kell. inkáb a project CARS fog majd érdekelni, addig meg kis rfactor, Shift 2 és a többi szi mami kimaradt..
159 SW 1.9 jtdm <3
-
Pat1979
csendes tag
válasz seawolf570 #8354 üzenetére
Szétszedtem kontaktspray most már csak negyed gázom van!Próbáltam bekalibrálni de nemsikerül. Ötlet?
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8357 üzenetére
Helló!
Én kb 3-4 hónapja kényszer szüneten voltam, mert a használtan vett saitek r440em nyikorgott mint a veszedelem, gondoltam egy kis WD40el "mi baj lehet", szétszedtem befújtam a fogaskerekeket és a motor mindkét végén a tengelyt. Ez után vettem észre, hogy szikrát hánynak a bronzkefék a motorban, de durván. Lehet, hogy előtte is csinálta nemtom. Panaszkodtam is itt, hogy "nehéz" a kormány, nem lehet jobbról balra dobni az autót a kanyarokban.Valószínűleg a WD40 volt a ludas, ami a motorba került, mert a minap gondoltam egyet és kiszereltem a szervó motort a kormányból és durván belefullasztottam féktisztító spray-be, szintén "mi baj lehet" elvek vezéreltek. Aztán kifújattam óvatosan kompresszorral.
S most nagy a happy mert a kormány visszanyerte régi "fényét", motor vidáman teszi a dolgát, könnyen pörgetem át jobbról balra mind a 180 fokon Ehhez kellett az is, hogy féktisztító spré' után nyomjak egy tögázt és lesz ami lesz alapon elkezdtem menni vele idegből, tekertem ha szétmegy hát szétmegy alapon. Gondolom akkor tisztult le a kontaktus a bronzkefe és a motor kollektora között teljesen.
Most biztos kijött minden kocsikenőcs a motor tengelyéből, és ha elkezd nyikorogni nemtom mivel merjem megkenni
Egy próbát esetleg megér a féktisztító, ha WD40re nem javul, akkor már úgyis mindegy..
"Mi baj lehet"ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8359 üzenetére
Igazából fehér színű szilikonzsírral kentem be a fogaskerekeket, csak így is annyit rizsáztam, hogy ezt még nem akartam beleszőni mert mindegynek gondoltam De szerintem a WD40 nem bántaná a müanyagot. Vagy igen?
A motort nem tudom szétszedni, mert egy fém fogaskerék van ráforrasztva az egyik végén, a másikon meg ráragasztva a műanyag lyukacsos tárcsa (mint a régi golyós egerekben volt). A motor vezetékeit sem tudom egyszerűen leszerelni, így marad a kívülről fújás.
A féktisztító bizony kivitte a régi zsírt a motorból, de máshogy nem tudtam megoldani. A féktisztító szintén olyan mint a denszesz, a belekerült zsírt lemossa és utána fújásra azonnal elpárolog, semmit nem hagy maga után. De tervben van, hogy szétszedem és valamivel megkenem, a grafitos ötlet jónak tűnik, van itthon MOS2 tartalmú pasztám, motorok vezérműtengelyére való, hogy összerakás után kenjen amíg oda nem ér az olaj. Szerintem tökéletes lesz, és majd a 2 végéről, odanyomogatok a tengelyhez, egy nagyon kevés mennyiséget és forgatva majd belevisz annyit a csapágyba amennyit az éppen kér.
Milyen csapágy lehet ebbe? Sikló vagy valami egyéb golyós, stb? Látni nem lehet, én siklócsapágyra tippelek.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8362 üzenetére
Reggel bekentem molibdénium diszulfiddal, azonnal érződött, hogy könnyebben forgatható, aztán kaptak még egy kis szilikonzsírt a fogaskerekek, ez meg lefogta ameddig a nagyját le nem dobta
Nézegettem nagyon a motort, de semmit nem lehetett látni benne, én is csak valószínűsítem a siklócsapágyat. Egy műszerész csavarhúzóval könnyendén be lehetett kenegetni a tengely tövét, végére állítottam a kormányt és beleforgott. Aztán a másik oldal is ugyan így kapott.
Összeraktam kb 1-2 percig frankó volt, majd megint elkezdett darabosan menni a motor, nehéz volt forgatni és nem volt benne erő, mikor teszteltem az effekteket. Még fél óra játékra viszont teljesen megjavult és jobb mint mielőtt hozzányúltam. Majd lehet ezzel a műszerész csavarhúzóval kivakargatom a kommutátorokat, és ránézek nem-e belefolyt a mos paszta. Akkor meg hülyét kapok
Ilyen motor van benne:
Nem lehet ilyet venni esetleg valahol?
Feszkót kapja rendesen azt kimértem.[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8364 üzenetére
Van egy számsor az árnyékoló lemezen, arra nem hoz semmit a google.
Fogaskerék nem ragasztva van hanem forrasztva meg kéne egy kicsit pirítani, hogy az onnan lejöjjön, de sztem abba könnyen elhalálozna teljesen a motor.
Majd egyszer rászánok időt, megmérem és elkezdem vadászni a motort, hátha valami szabvány dolog. Nem vagyok ebbe jártas.Egyébként ami feltűnő változás lett még, hogy mikor megvettem akkor mindig büdös szaga volt. (olyan amperszag) akartam rá barkácsolni aktív hűtést is
Mikor először szétszedtem, vannak rajta ilyen 3 lábú dolgok, (gondolom tranzisztor) amik TO220 tokosak, és a nyákon hűtőfelület van kialakítva nekik, konkrét borda nincs. A nyák égette a kezem olyan forró volt egy játék után.Na mióta nem zárlatos a kollektora a motornak, mostmár épphogy langyosak ezek az alkatrészek játék közben nézve
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
neilszab
őstag
válasz seawolf570 #8399 üzenetére
Én most elsősorban az Assetto Corsa-ban látom a legnagyobb potenciált, az rF2 és CARS esetében jelen helyzet szerint sajnos komoly kétségeim vannak...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Zigi
senior tag
válasz seawolf570 #8402 üzenetére
Nos az rf2 grafikája csak a saját rovására megy (A beta alapján)
-
KaraDani
addikt
válasz seawolf570 #8406 üzenetére
rF2 fizetős béta, CARS fizetős alfa, AC-ból meg még nincs kint semmi, ha jól tudom.
-
N€T0X|N
őstag
válasz seawolf570 #8406 üzenetére
A pCARS a legolcsóbban kipróbálható a három közül. 2K Ft körüli egyszeri összegért a havi buildeket letöltheted addig, amíg el nem készül (rF2 10-11K körül van, persze ebben benne lesz a végleges játék egy éves online használhatósága is).
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8425 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
-
Bakitm
tag
válasz seawolf570 #8436 üzenetére
Nekem is momo-m van és lassan egy éve elkezdett fura hangokat adni ellenkormányzásokkor, meg az ffb holtjáték is megnőtt, a kezdetihez képest eléggé drasztikusan és az ffb erő is vissza esett. A motor hangja szimpla centerezés esetén is magasabb, mint régen volt. A motorra gyanakszom csak nem tudom, hogy szedjem szét és, hogy mit csináljak vele, mert mikor szétszedtem a kormányt láttam a hátán kívül fogaskereket meg áramköri lapot meg nem tudom még mit és így azért már kicsit kevésbé merek hozzányúlni. Belül minden jó állapotú, nem poros, még a fogaskerekeken is van valamennyi kenés és nem is szorul, pedig már 5 vagy 6 éves a szerkezet. Minden működik rajta. Azóta mióta ez megjelent, érezhetően nem romlott vagy ha igen akkor minimálisat. Most néztem meg kb 5 centis holtjáték van az ffb-ben. A potija tuti jó, mert a fordulást pontosan veszi és nincsen késése a kormánynak. Van valami egyszerű megoldás a motorra vagy ez már végleges károsodás lehet?
-
Zigi
senior tag
válasz seawolf570 #8438 üzenetére
"egyébként az FFB-s Logitech kormányok mind tárcsások (optokapus érzékelősök)."
Ez így ebben a formában nem igaz Csak az újabbak. -
Bakitm
tag
válasz seawolf570 #8438 üzenetére
Aha, köszi! Akkor marad így. Vagy széthullik alattam az a pár hónap alatt amíg nem tudok újat venni vagy marad egy pót kormányom.
Amúgy te megtudnád csinálni? -
Gyöször
senior tag
válasz seawolf570 #8438 üzenetére
Helló!
Nekem aztán folytatódott a kálváriám a saitek kormánnyal, de már nem akartam írni, viszont most leírom, hátha valaki okul belőle.Nekem nem kell szétszedni a motort, hogy lássam a bronzkeféket, ezért szerencsém van, van rajta ablak.
A féktisztítós manőver után kb 2 napig volt jó, aztán játék közben el-el megyegetett a motorból az erő, és néha egy két erősebb kormány-tekerésre visszajött. Ekkor már azt mondtam kár volt hozzányúlni. Végülis veszteni valóm nem volt, és említettem is, hogy majd megteszem: fogtam egy apró lapos fejű órás csavarhúzót, és ezzel a motor kollektorai között réseket szépen óvatosan kihúzgáltam. Semmi nem jött ki belőle, viszont a motornak borzasztó nyikorgó hangja lett. Gondolom felnyomódtak a kollektor lemezek szélei és a kefék zenéltek. Adtam neki ampert, lesz ami lesz és kíííváló! Már napok óta kifogástalanul működik, FFB erőt az RBRben asszem 4esen hagytam, kb 10-15 rublika lenne a max, így is kicsavarja a kezemből. Majd pár kör után a motor zaja is eltűnt és azóta soha nem hagyott ki egy másodpercre sem. Sokkal csendesebb azóta mint előtte volt. De ezt már körülbelül 6x leírtam, de mindig meglepődök, hogy ez már megint halkabb lett
Szóval ezt a kollektor tisztítást ajánlom, mind fizikai mind vegyi úton (féktisztító), ha a motor belseje hozzáférhető. De a féktisztító semmi más alkatrészre ne jusson és lehetőleg a kezet is védeni kell tőle. Folyik és büdös, tehát kint kell csinálni szabadban. Majd a motor tengelyeit valami speckó anyaggal bekenni, nekem a MOS2 zsír bevált, de nagyon kis mennyiségben elég, hogy a belsejébe ne jusson, az érintkezőkhöz. A fogaskerekekre pedig hétköznapi szilikon zsír.
A manőverhez megfelelő rutin szükségeltetik bütykölés, barkácsolás terén, valamint egy erősen elszánt ábrázat, sokféle szerszám és mehet, elviekben emberek rakják ezt össze Viszont én idegileg se anyagilag senki kormányát nem tudnám bevállalni, mert azért egy rossz mozdulat és hamar gallyra lehet vágni az egészet. Akkor érdemes hozzáfogni, ha már minden mindegy.
Az, hogy a motor szikrázik, szerintem egy kefés motornál normális jelenség, a mértéke persze nem mindegy, tehát ha a motor házából kilő akkor már sok de pici apró szikrák a kefék érintkezési pontjánál még nem gáz.
Sok szerencsét!
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
grunge
addikt
válasz seawolf570 #8445 üzenetére
az megvan jaja. 5 axes-re állitottam, de a progresziv füleket nem tudom működésre birni. a kapcsolo 3P modban van. mit csinálok rosszul?
159 SW 1.9 jtdm <3
-
grunge
addikt
válasz seawolf570 #8447 üzenetére
I see, oksa még tamagocsizom vele picit. Vannak javaslataid FFB beállitásokra? Ne kövezzetk meg de egyelőre csak shift2vel állt modomban menni egy két próba kört.. Itt kissé erősnek tűnik a force, alig birom egyenesben tartani a kocsit. lesz itt wszükség bőven finomhangolásra és akor meheta GTR 2
159 SW 1.9 jtdm <3
-
grunge
addikt
válasz seawolf570 #8449 üzenetére
Köszönöm! Igen teljesen nem reménytelen a Shift 2, nem ugy mint a többi nfs cim...amit már nem lehet billenytyüzettel játszani akkak adok egy esélyt holnap ráfekszem a témára, eddig optikailag nagyon bejön a dolog
159 SW 1.9 jtdm <3
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8425 üzenetére
Hasonló méretet kérhetnék a kormányról is, ha megkérhetlek?
Teljes szélesség, lefogatók távolsága egymástól és a fentről nézett magasság (oldalról mélység) érdekelne.
Köszönöm szépen! -
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8464 üzenetére
Nem egy utolsó kormányod van ezek szerint. Még nem döntöttem el, hogy mi lesz a DFP utódja, eddig van pár variáció:
G27 + SST váltó + PTRacing loadcell kit
Fanatec GT3 RS v2 + CS Elite Pedal + CS shifter kit
Fanatec GT3 RS v2 + CS Elite Pedal + SST váltó
Fanatec GT3 RS v2 + G27 pedal + CS shifter kit
Persz ezek idő elteltével lennének megvásárolva, max a 911 GT3 CS Elite kitet venném egyben, mert az még a kiköhöghető kategória, de gyűjteni kell rá.
Szerinted melyiket érdemes megvenni. Nem vagyok teljesítménybuzi, tehát inkább választom a Fanatec kormányt a jobb FFB végett, és élvezem a vezetést.
CS pedálokról hallani, hogy kenegetni kell, ez az Elite-nél nem tudom hogy van, de ez a szett már átfordítható és Load Cellt tartalmaz.
CS váltóját nem ismerem, ami biztos, hogy nem a gyári helyre lesz téve, hanem a cockpitra lesz feltéve kényelmes helyre.
Nem tudok dönteni, no meg azt sem tudom, hogy pl a G27 pedál esetén (ha tudnék szerezni külön) mi kell, hogy összekössem a kormánnyal, bár PTRacing használatánál egyből gépre lenne dugva USB esetén.
Esetleg egy felfogatási méretet ha adnál megköszönném.
Elvileg a kormány felfogatás hasonló lenne, mint pointer4 cockpitjánál, hogy egy keretre lenne felerősítve. A keretet tudom módosítani utólag is, de akkor már megcsinálom úgy, hogy mindegyik kormányhoz jó legyen.Válaszod előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8468 üzenetére
Kösz a választ, mivel új kormány lesz, ezért valószínű G27 lesz (support miatt).
Fanatec-nél tényleg elég erősen húzza a kormányt center pozícióban, vagy túl nagy az ellenállása? Kormánynál szerintem is mindegy ennél az árkategóriánál, hogy melyik, mert mindegyik másban jó. Majd kiderül mi lesz. -
neilszab
őstag
válasz seawolf570 #8468 üzenetére
Hi... hát én a magam részéről még mindig csak nagyon nagy fenntartásokkal merek Fanatec-et ajánlani, ahogy én tudod még az új termékek esetében sem fenékig tejfel az élet velük. De ha neked seawolf570 van egy tökéletesen működő GT3-asod, akkor persze nem vitatkozom, de szerintem sokan nagyon örülnének itt, ha leírnád, hogy sikerült tünetmentesre kezelned a szerkezetet!
A Fanatec pedálokkal hasonló a helyzet, illetve én az új CSR Elite pedáljuk pozícionálását sem értem, most van egy kis kavar a honlapjukon, de nekem úgy rémlik, hogy még mindig a ClubSport a drágább. (mod:úgy látom a ClubSport-ot már nem is árulják, hamarosan érkezik a v2-es verzió)
Egyébként én azt mondom, hogy ez most a még ép ésszel felgogható árú álomszett:
Thrustmaster T500 RS + PTRacing pedal + TH8 RS váltó
(Idővel lehet elkészül a PTR pedal mod a T500 pedáljához is, de erre ne vegyetek még mérget)
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8470 üzenetére
Kösz az infót!
Egyenlőre azon agyalok, hogy kellene beszereznem egy G25-ös pedált (bontva lehet már kapni használtan) és PTRacing modot rádobni, így tudnám most is használni a DFP-vel.
Később, ha lehalna a DFP, vagy már kevésnek érezném, akkor jöhet egy combosabb kormány. (gar szempontjából logitech a befutó)
Gondolom, ha G27-et vennék idővel, akkor gond nélkül át lehet pakolni a Load cell módot a G25-ös pedálból, ha az lehalna, vagy a G27-nek majd lejárna a garanciája.
Shifter pedig majd meglátjuk. Pár alkatrészem már van egy Frex koppintáshoz, lehet befejezem és akkor most is tudnám használni.
G25-ös pedálnál gondolom ha át lesz variálva az elektronika max a mechanika babrálhat ki csak velem. Melóhelyen pedig fémmel dolgozunk, nem gond ha valamit pótolni kell.neilszab: Tegnap sok weblapot néztem, ezt a táblázatot elnézve Clubsport a csúcs, de már nem kapni, ahogy mondod. CSR Elite-re pedig azt írják, hogy nem annyira stabil pedál, ami a mechanikát illeti... gondolom a műanyag alaplemez miatt (bár az egyik rivjúban a gázpedálnak is volt oldalirányú mozgása).
-
Tecsa
aktív tag
válasz seawolf570 #8486 üzenetére
Az alap feltevés az, hogy a gyártók spórolnak! És mivel a mérnök munkája sokba kerül ezért megcsinálják azt, hogy egy fejletebb eszköz elektronikáját használják egy fejletlenebben. (Saját szememmel láttam ilyet!) Legfeljebb nem tesznek a ketyerére annyi gombot. Szóval arra gondltam, hogy a DFGT és a G25 talán közös alapokon nyugszik, és így van lehetőség ilyen mókára. Ez mind csak feltevés, de azért jó lenne!
Ami az ilyen usb átalakítót illeti ami kb 25£ mire ideér, 1 db joystickban is van 3 poti csak ida kell bekötni a pedálsor 3 potiját! Egy használt joy már van 2000 Ft-ért.
Hány tűs a G25 pedálsorának a csatlakozója?
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
Tecsa
aktív tag
válasz seawolf570 #8488 üzenetére
Gyakorlatilag csak kedv és türelem van. Bár amennyiért a hozzávalókat megvenném, annyiért már vehettem volna g25-öt a dfgt helyett! Ez csak olyan barkácsolási kedv!
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
Tecsa
aktív tag
válasz seawolf570 #8492 üzenetére
igazából nem a kuplung hiánya indította el a gondolat folyamatot, inkább a pedálok minősége! A g25-re váltás még majd azért későbbre marad.
Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!
-
arty
veterán
válasz seawolf570 #8480 üzenetére
(remélem a héten megjön a pótalkatrészem)
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
szacsee
nagyúr
válasz seawolf570 #8501 üzenetére
Osztom véleményed , de kiegészíteném annyival, hogy míg a DFGT-ről nincs hosszú távú tapasztalat, addig a DFP nekem úgy tűnik elnyűhetetlen (5-6 éves). Lehet van az az ember, aki tönkre tudja vágni, de én a fórumokon olvasott 25000km-t már beleraktam rég (elvi élettartam a kormányokra javarészt fórumozók szerint), de jele sincs annak, hogy meg akarná adni magát. Gondolom a GT is jó alapanyagokból van összerakva ezért az sem rossz választás hosszú távra.
-
N€T0X|N
őstag
válasz seawolf570 #8529 üzenetére
Izé... pCARS-ban hogy lehet azt a kuplungot megoldani? Én úgy váltok össze meg vissza kuplung nélkül, ahogy akarok, pedig nem akarnék még véletlenül se... legalábbis a legutóbbi havi buildben (0207) és nem találtam rá beállítást, hogy ne lehessen.
Sent from my keyBoard
-
bmakszim
senior tag
válasz seawolf570 #8538 üzenetére
Köszi, csak egy megerősítésre volt szükségem, nem voltam benne 100%-ig biztos.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz seawolf570 #8594 üzenetére
Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs