Útkereszteződés lámpa nélkül
A Crossy Road azon végtelenített ügyességi játékok közé tartozik, amelyek direkt egyszerű kezelést és megjelenést kaptak, és pont ezért váltak népszerűvé. A lassan két éves játék 3D pixel art stílusával különösen nagy rajongótáborra tett szerint 2014-es indulása óta, és ahogy az szokott lenni, a nagy stúdiók is felkapták a benne rejlő üzleti potenciálra a fejüket. Az animációs világban pedig nincsen nagyobb a Disney-nél, és sokkal népszerűbb karakterek Mickey egérnél, Szimbánál, vagy épp Krumplifej úrnál.
Most már Mickey egérrel is neki lehet menni az útkereszteződéseknek (és akadályoknak) [+]
Ha valaki nem ismerné a játék alapkoncepcióját, akkor íme: a számos izometrikus három dimenziós világban az adott karakterrel annyi úton kell átkelni akadályba ütközés nélkül, amennyire a játékos ügyessége és/vagy szerencséje futja. Ujjhúzással előre-hátra és jobbra-balra is lehet ugrálni, persze elsősorban előre viszi az útja az embert. Vagy a gyalogkakukkot. Esetleg a Baymax típusú orvosrobotot.
Sok Disney világ elérhető idővel [+]
Az akadályok járművek, állatok, vonatok, szellemek és pályától függően sok-sok formában mozoghatnak keresztül a pályán, elsősorban a játékos útjára merőlegesen, de azért szemből is érkezhetnek akadályok, mondjuk dobozok, és ezek telibe trafálása is a játék végét jelenti. Aztán ott vannak a folyók, és ha valamelyik Agymanó rosszkor próbál egy keresztben úszó fatörzsre átugrani, indulhat újra a számláló, hiszen pontgyűjtésre megy a játék. Minden átlépett út egy pontot ér. Igazán különleges csapdák is akadnak, mondjuk a szavanna fáiba villám csap, és ilyenkor Szimbának a terjedő tüzet is ki kell kerülnie.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!