Új hozzászólás Aktív témák

  • Alusky

    aktív tag

    válasz grizlisandor #62120 üzenetére

    Nem reklámozták, mert nem magánembereknek készült, nem olyan vízszűrő amit otthonra a csap alá szoktak szerelni. Éttermek, welness központok, szállodák, irodák stb. számára ahol sok ember iszogat ásványvizeket és jellemzően a kis palackosakat. Ezzel meg kiváltható, igaz ásványvizet nem tud előállítani, de a csapvizet meg tudja szűrni ugyanarra a szintre, az emberek meg ebbe bele vannak bolondulva manapság úgyis, rá van kötve átfolyós hűtőberendezésre, szénsavasítóra is (ennek viszont már van értelme), meg adják hozzá az újratölthető üvegpalackokat, poharakat, kulacsokat stb. Még valamelyik ismerős adott prospektust róla anno, mert nekünk is volt éttermünk, a neve volt ismerős, de azt nem tudtam idáig, hogy a Hell csinálja. Ez megint gazdagoknak való, nem átlag embernek szól, sem a kitelepített rendszer ára, mérete, sem a termék ára miatt. És most ez bele lett töltve aludobozba amivel valamivel fogyaszthatóbb árba került a tömegtermelés miatt, de ez megint nem átlagember piacát célozta meg, bár van az a marketing meg influenszer aki aranyat tud csinálni mindenből.

    Én sokkal több értelmét láttam volna, ha rendes Xixo ásványvizet kezdenek palackozni másfelesbe meg 0.5-be, ha már egyszer több kútjuk is van amiből ásványvizet szednek az energiaitalokhoz meg üdítőkhöz, esetleg ezekből ízesített vizet is csinálni. Bár nem tartom kizártnak, hogy meglépik ezt is idővel. A Hell mostanában nagyon fura lépéseket csinál, koffeinmentes energiaital, Xixo energiaital ízű üdítő, Sunnywood tejes löttyök, kiadta a limonádékat, most meg a szűrt vizet, ez számomra furcsa, de biztos hogy a sokadik emeleten az erre jó vastagon fizetett szakemberek kikalkulálták, hogy ebbe bizony biznisz van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák