Új hozzászólás Aktív témák

  • MDanny

    senior tag

    válasz z123456z #156 üzenetére

    Nem a Te szolgáltatói beállításaid miatt van vagy nincs VoLTE kapcsolód, hanem azért, mert a készülék eldönti a rajta lévő szoftverben eltárolt előbeállítások szerint a SIM-kártya MCC+MNC kódja alapján (21670) kell-e lennie vagy sem. Rendszeralkalmazás-frissítéseknél úgy emlékszem X időnként van "Szolgáltatói beállítások" (vagy valami hasonló), ami főverzió váltás nélkül is tud igazítani a dolgon, ha készült új konfiguráció (mert pl. rosszul működik valamelyik hálózaton a készülék vagy megjelenik egy új szolgáltató és a készülék támogatott lesz nála stb.).

    Apámnak Redmi Note 8T készüléke van, egy Huawei P9 Lite-ból került át a Telenor kártyája a 8T-be. A VoLTE tiltás rajta volt az előfizetésén, de a kapcsolót a készülék mutatta (azt bekapcsolva nem működött még a VoLTE, de a kapcsoló létezik, mivel a szolgáltató által támogatott és akkor árusított készülékről van szó), majd 1-2 nappal később lekerült a tiltás, mivel általuk támogatott készülékbe került a kártya.

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV

Új hozzászólás Aktív témák