Új hozzászólás Aktív témák

  • HaaS

    addikt

    Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy az akciópontos rendszerrel sem tudtál többet lőni, ugyanis maga a lövés - bár három típus is volt - százalékos rendszerű volt, szóval tökmindegy hogy 10 vagy 100 pontod volt, ugyanannyiszor lőttél. Az más kérdés, hogy előtte-utána többet rohangálhattunk, be lehetett térdelni a lövéshez, miegymás. Ráadásul ott is simán mellé lehetett lőni bárminek.

    A tereptárgyak megsemmisítése, falak lebontása az nekem is hiányzik, bár azért fura lézerpuskával két lövésből leomlasztani egy komplett falat, vagy lelőni egy bokrot. Rakétával, gránáttal meg ugye itt sincs gond. Hogy melyik jobb nekünk, az egyértelmű, hogy melyik élethűbb, azt már döntse el mindenki magának.

    Ebben a játékban benne van, hogy veszt egységeket az ember, tökugyanúgy, mint a régiben. Ott is voltak a "feláldozhatók", alacsony pontossággal, reakcióval bátorsággal, meg itt is vannak a beszariak. A játék elején meg felértékelődik a gránát, mert az mindig talál... később már nyugodtabban lövöldöz az ember, csakúgy, mint a régi Defence-ben.
    Mondjuk nálam még a Heavy is scope-pal járt sokáig:)!

    [ Szerkesztve ]

    "a sárkány is csak ember" - oxox

Új hozzászólás Aktív témák