Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Lefordítom én a Square Enixes japán úriemberek mondandóját: Final Fantasy-t akartok Xboxra? Bekaphatják, tessék, itt a kövi Mana játék, ami senkit nem érdekel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz pzstm #124651 üzenetére
Bölcs döntés pedig, tps-ben jönne az automatikus összehasonlítás az Uncharteddel és abból nem jönne ki jól.
Amúgy ez vajon AI hang volt vagy találtak egy színészt, akinek teljesen ugyanolyan a hangja, mint Harrison Fordnak?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Bad Pritt #124652 üzenetére
Nem AI, ez Troy Baker. Ennél a résznél rohadtul kihallani.
Jó lesz ez, elkapták a filmek hangulatát, nem Uncharted, nem Tomb Raider és nem Wolfenstein reskin, szóval minden adott, hogy valami fasza kalandot összehozzanak.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #124706 üzenetére
Fúú, Todd Howard inkább ne kérjen ki magának semmit, mert aztán kapja a szarcunamit a nyakába.
Az egyetlen red flag ennél az Indy játék az ő neve és a hozzáadott értékének mértéke.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #124715 üzenetére
Nem is kell, van Adam's Venture.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ami még érdekes lehet ezeknél a játékoknál, hogy vajon ha megjelenik az új kontroller idén akkor a haptic feedback képességeit figyelembe veszik-e a fejlesztők. Az elég király lenne.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz parandroid #124737 üzenetére
2000-es évekből voltak rendes kalandjátékok is, mint az Emperor's Tomb, Staff of Kings.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Dinomano #124745 üzenetére
A jobb Indy játékok elérhetőek ma is amúgy, GOG-on ott van a Fate of Atlantis, az egy nagyon jó point and click játék volt, illetve az Infernal Machine és Emperor's Tomb már 3D kalandjátékok voltak az ezredforduló környékéről.
Az Emperor's Tomb amúgy Xboxon BC és még ráadásul One X enhanced cím volt, de valamiért tavaly leszedték a store-ból... Nekem Gold ingyen játékként megvan, nemrég vittem végig, egész vicces kis múltidézés volt a pre-Uncharted időszakból.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #124760 üzenetére
És megérte? Mondjuk 100 forintért 5 óra játék és egy laza ezrezés nem is rossz deal.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #124763 üzenetére
Beraktam mindkét wishlistre, 100 forintos játékot elbír még a backlog.
Más: odaát platináztam a Pumpkin Jack játékot, itt is ajánlom mindenkinek, akik retro akció-platformer élményt keresnek.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz AsakuraDave #124780 üzenetére
Nem kell megvenni. Problem solved.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz consono #124787 üzenetére
Beszéd közben szétesnek az arcok. Nem jó a lip sync, nem úgy mozognak az arc izmai, ahogy a valóságban és még mindig kicsit agyagosnak tűnnek a bőrfelületek bőr helyett. Mind id Tech sajátosság már legalább az 5-ös verziószám óta, nem hiszem, hogy tudnak rajta segíteni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Dinomano #124944 üzenetére
A picit tudtak változatosabbak lenni egy elég durva understatement, az ACII-Brotherhood- Revelations (amúgy utóbbi kettő nem kiegészítő volt) teljes értékű kalandjátékok ügyességi és platform elemekkel, puzzle szekciókkal, mini játékokkal, a Unity aztán áthelyezte az egészet egy sandboxba, amit végül szépen lebutított a modern trilógia.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Dinomano #124951 üzenetére
Hát meg nem autopilot vitt fel a piramis csúcsára. Gyakorlatilag vertikális labirintusként működtek a tornyok, szóval volt sikerélmény, mikor megmásztál egyet és azt érezted, hogy megdolgoztál a látványért, cserébe nem is volt belőlük rohadás mennyiség, szóval nem untad szét az életed a játék végére.
Az AC széria kérdés nélkül a legjobb példa arra a gaming történelemből, hogy a kevesebb több.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz consono #124954 üzenetére
Játékmenetben kicsit visszaléptek, de azért maradt elég superman képesség, Bagdad valóban jóval sűrűbb város lett, viszont a sztori meg karakterek ugyanolyan lapos bárgyú semmik, mint az elmúlt három játékban. Nem várok már Ezio meg Cesare Borgia karaktereket tőlük, de azt sem érik el, hogy legalább antipatikus és emiatt emlékezetes legyen valaki.
Szóval hiába kompaktabb a játék, hiába tényleg olyan kicsit, mint a korai részek, itt is max a világ iránti érdeklődés viszi előre a játékost, nem a történet vagy Basim hülyeségei. Mondjuk ezzel együtt is a 100 órás lufik elé helyezem a saját listámon, mert jobban működik az assassinkodás benne.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz thedivision2 #125119 üzenetére
A 30-at is keresni kell sok helyen, szóval a 60 elég távoli álom marad.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Én is kaptam most egy random visszatérítős emailt. Szerintem az automata üzenetküldő algoritmusban van gebasz, mert én minden visszatérítés igénylésről és az elbírálásról is kaptam anno visszaigazoló emailt, ehhez meg nem tartozik ticket.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Redneck #125408 üzenetére
Ahogy a Dualsense-re is fejlesztenek? A trigger ellenállás változtatásán kívül semmit nem csinálnak a multiplatform játékok azzal a kontrollerrel és azt is barom módon használják, mint a Hogwarts Legacy-ban, ahol spammeled orrba-szájba a varázslatokat a kemény ravasszal és kikapcsolni sem lehet, max rendszerszinten.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Elindult a Spirit of Fire operation és szerintem launch óta nem volt ilyen egységes a Halo Infinite állománya, kb. mindenki instant váltott a Mark IV páncélra. Beszarás jól néz ki, kár, hogy két évet kellett rá várni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz AsakuraDave #125536 üzenetére
Konzolon a büdös életben nem nézett így ki az Arkham Knight, de szerintem vanilla állapotában még PC-n sem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz beyruth82 #125587 üzenetére
Pont ezért nem ugyanaz, mert nem az agyatlan lövöldözés van a játék középpontjában, mint a Far Cry-ban és sokkal hangsúlyosabb a crafting. Összevethetetlenül jobban élveztem az Avatart, mint bármelyik modern Far Cry-t.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz beyruth82 #125590 üzenetére
Ezek nem hibák, csak megszoktad az ultra könnyű mechanikákat, amiket a Ubisoft játékai alkalmaznak a többi játékban. A játék igazi hibája, hogy rosszul volt reklámozva, mert rohadtul nem úgy működik, mint egy Far Cry, a játékosok meg csak kamilláznak, hogyhogy észreveszik őket a semmi közepén guggolva, mikor a Far Cry-ban nem.
A harc itt működésében és nehézségében közelebb áll egy Arkane játékhoz, mint bármelyik Ubisoft játékhoz.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz beyruth82 #125594 üzenetére
A nehézség állítás úgy emlékszem csak a kiosztott és bekapott sebzésre vonatkozik, nem változtat mást. Deathloopban letekerted és teljesen hülye ellenségeket kaptál, akik az orruk előtt se vettek észre, ez nem olyan.
Lehet lopakodni, csak okosabban kell, pl. te is írtad, hogy három méter magas kék óriás vagy, nyilván nappal könnyebben észrevesznek, de amint benyomsz egy camouflaging remedy-t éjjel rögtön alig fognak észrevenni.
Minden ki van dolgozva rendesen, még mélyebben is, mint egy Far Cry-ban és emiatt nehezebb is a játék, mert rambózva hamar szétkapnak.De amúgy mindenhol ezt látom a játék kapcsán, hogy már a marketing során megragadt ez a kék Far Cry címke és az emberek ugyanazt várták itt is, aztán jött a pofáraesés, hogy mégsem úgy működik és ez mekkora szar. Én meg csak örülök neki, hogy végre van egy open world crafting hunting stealth fps, ami nem dobálja 5 percenként a nyakadra a mobokat, helyette inkább tényleg a felfedezésre helyezi a hangsúlyt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz beyruth82 #125597 üzenetére
Abszolút a marketingen csúszott el a dolog, egyáltalán nem hangsúlyozták ki a játék sajátosságait, minden trailer tele volt lövöldözéssel, mikor végül egyáltalán nem is harcolsz annyit és azt is sokszor lopakodva nyilazva.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Spórolós topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Diablo IV
- További aktív témák...