Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #29708 üzenetére
Köszi, jó kis képek, néhány ismerős a játékból, de érdekes, hogyan lettek végül beépítve.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez a Home-olás a Game Passt tekintve nem teljesen tiszta nekem pár esetben. Samunak van ugye GP előfizetése, én is ezt használom.
Adott a Destiny 2, gyakorlatilag négy darabban van fent Game Pass-ben: Destiny 2, Forsaken, Shadowkeep, Beyond Light. Az alapjáték ingyenes, a többi fizetős elvileg, viszont így Game Pass-ben végig tudtam játszani a Forsaken kampányt, meg minden egyéb dolgot, amit a Forsaken ad az alapjátékhoz (Samu GP előfizujával). Viszont amint folytattam volna Shadowkeepben, nem engedte, azt mondta, vegyem meg. Szenvedtem vele, újraraktam, reseteltem, mindent megpróbáltam, aztán végül megvettem ezt a 300 forintos 3 havi akciót és így rögtön tudtam a Shadowkeeppel játszani.
Na most a kérdésem, hogy valahol látszanak ezek a restrikciók? Mert ezt se jelezte sehol, ahogy én tudom, a Forsaken meg a Shadowkeep két teljesen egyenértékű kiegészítő, az egyik ment a partner előfizetésével, a másik nem.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Zoleee83 #30224 üzenetére
És akkor arról ne is beszéljünk, hogy az Elden Ringet is jövő évre pletykálják (amennyiben létezik), meg én nagyon szeretnék egy Baldur's Gate 3 konzol bejelentést a Lariantól (esélytelen).
Ja meg lesz új cod meg fifa.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #30309 üzenetére
Technikailag úgy tudom az Xbox Game Studios Publishing leányvállalat felel az Xbox Game Studios fejlesztők játékainak kiadásáért.
Nem tudom, mennyire van elválasztva az anyavállalattól, mert nagyon kevés infó van róla, a hivatalos honlapon is csak a logo szerepel a listában, de nem kattintható, mint a többieké.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #30317 üzenetére
Dark Tide, Fable, Forza elvileg szintén jövő évre van ütemezve.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz justgiveup #30960 üzenetére
Ha kiveszik a Game Pass-ból meg kell venni a játékot külön.
Amúgy nincs hozzá olyan sok dlc, csak szétkapták őket. Van egy, ami plusz séfeket ad, ez kb kozmetikai dlc, aztán van három kisebb tematikus (Campfire, Surf, Carnival) meg egy nagy kiegészítő (Night of the Hangry), ami horda módot is ad a játékhoz. Én azt mondanám ízlés kérdése, melyiket veszed meg, nézz róluk videókat, melyik szimpi.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Srácok, ha valaki tolja a World of Warships-et, két division győzelem erejéig szívesen venném a segítségét, már kb csak ez hiányzik az advent calendarból.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Amúgy igazad van, csak az az argument a másik oldalról, hogy ez nem egy kalandjáték, amiben számítana, hogy leeshetsz.
Az ugrás hiánya nekem is furcsa, más kérdés, hogy a pályákat is úgy alakítják mindig, hogy ne is akarj ugrálni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #31302 üzenetére
A Tactics-ról beszélnek, az azért nem ugyanolyan, mint régen, hiába idézi meg tökéletesen a tps-eket.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #31367 üzenetére
Azért nem felesleges, mert ezzel az egy kis figyelmeztetéssel nem fogják eltántorítani a kiadókat, hogy ilyen állapotban adják ki a játékokat. Le kellett volna kapni mindenhonnan, már csak a példa statuálás miatt is.
A perből meg remélem lesz valami, ha már az EA meg lett hurcolva három éve, ez legalább ugyanakkora horderejű blama.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz soundsonic #31405 üzenetére
Jelenleg ebben érzem én is a nextgent. Destiny 2-nél nagyon látványos, mert ha több embert rak le egyszerrw a pályára, akkor rendszerint több ideig utazunk az űrben, de amint egyedül megxek egx helyszínre kb rögtön ott vagyok.
Single játékoknál szintén, töltőképernyős tippeket elolvasni lehetetlen.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Zoleee83 #31625 üzenetére
Jó még ma is, kifejezetten üdítő, hogy nem egy óriási open world kalandjáték minimális változatossággal, sokkal kisebb az egész, mint a folytatás.
A játékmenet a W3 után ismerős lesz, a harcrendszer ugyanolyan gyenge, a sztori nagyon jó, kapott One X patchet, 1000 pénzt simán megér.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
If Video Game Companies Made Jigsaw Puzzles
Rohadt jó, nem véletlen most csinálta meg ezt a videót.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #31817 üzenetére
and it would have already been released if the current pandemic did not disrupt plans.
Hehe, persze. Mondjuk Miyazakiból kinézem, hogy nulla marketing mellett kidobná Q1-ben.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #31824 üzenetére
Abszolút, csak emlékszel, gyakorlatilag a horrorjátékok keletkezése óta óta valamilyen tps nézetet alkalmaztak a nagyobb címeknél.
Tuti kijavítanak, de szerintem a Fear volt az első játék, amiben horror elemek voltak fps nézettel és sikeres is tudott lenni, előtte a Resi, Alone in the Dark meg a Silent Hill uralta a pályát.
És a Fear után is előbb indie fejlesztők kezdtek fps horrorokat csinálni és ezek is inkább a régi point and click kalandjátékokból fejlődtek ki.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #31839 üzenetére
Köszi, szép munka!
Aki esetleg World of Warshipsezne, jelöljön nyugodtan, elcipelem a hátamon.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #31860 üzenetére
Most ez tuti nagyon láma kérdés, de hogy kell ide belépni? Megtaláltam a clubok közt, de nálam konzolról nem így néz ki.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #31977 üzenetére
Ennek nincs köze hozzá.
#31976: főleg a Wolfensteinnél volt kisebb probléma az élsimítás a régebbi idtech motoros játékok közül minden platformon. Alapból az a gond, hogy 4x anisotropic filteringet használ a motor by default, ez még PC-n sem volt állítható és shooterekhez nem a legjobb megoldás sajnos.
Megoldás nincs rá, viszont én is csak az Old Bloodnál vettem észre néhol, szerintem csak bug néhány textúrán.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A Store a Deus Ex Human Revolutionhöz három Missing Link dlc-t is listáz, ezek között mi a különbség? Méretben ír minimális eltéréseket, de nem sikerült rájönnöm az okára.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #32109 üzenetére
Attól még 7 éve készül.
Amúgy nem tudni pontosan, mikor kezdték el a tényleges kódolást, ezek a projektek, jelen esetben a W3, W3 DLC-k, CP egymás mellett futnak, átcsoportosítják az embereket, felvesznek újakat, szóval nyugodtan lehet 7 évet mondani.
De amúgy a 4 év is rohadt sok lenne, ekkora cégek egy AAA játékot rövidebb idő alatt összeraknak jobb minőségben.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát ennyit a Titanfall 3-ról belátható időn belül, lehozták hírként több helyen, hogy a Respawn feladott egy hirdetést egy új IP-hoz kapcsolódó pozícióval kapcsolatban.
Titkon reméltem, hogy az Apex sikerét megpróbálják meglovagolni és lesz TF3.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #32396 üzenetére
Caak tele van botokkal. Vagyis egy éve kb PS4-en minden második "játékos" bot volt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz HELLAFLUSH #32405 üzenetére
100%, hogy találkoztál, csak nem tűnt fel.
A nevükből meg hogy buták. Nagyon egyszerű az AI a Dice játékaiban, általában objective-re mennek mindig, szóval ha látsz valakit, aki egy az egyben csak suhan a bázisok felé az szinte tuti bot.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz 30z.Samu #32412 üzenetére
De ott, ha jól tudom, egy tudatos és számítható rendszer van erre, nem? Hogy a kezdő játékosok belerázódjanak, utána egyre kevesebb botot rak be, de valamennyi sikerélménye mindig marad az embernek, mert a botokat le tudja vadászni. Legalábbis a PUBG így működik és jó a rendszer, lehet a Fortnite is ilyen.
Amúgy szerintem nem egy ördögtől való dolog, mert ezek nem kompetitív játékok, senki nem úgy megy be BF2 galactic assault módba, hogy na most akkor tournamentre fog gyakorolni. A baj ott szokott kezdődni, hogy ezek a botok rendszerint alja minőségűek és tényleg csak golyófogónak jók.
Mondjuk vicces lenne multiban pl. a Halo 2 híres-hírhedt quickscope sniper jackal ellenfeleit berakni, lenne sírás.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Zoleee83 #32446 üzenetére
Erre reflektálva: If Videogame Companies Made Jigsaw Puzzles.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz F_Peter #32452 üzenetére
Azért van különbség oldschool, meg oldschool között, ott a BG3, ami nem is tudom, melyik AD&D rendszert használja és a legjobb nyugati rpg jelenlwg a piacon, meg van a CP, ami szimplán rossz mechanikákat használ, pl. bulletsponge ellenségek, amiket már a Divisionben is utált mindenki évekkel ezelőtt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Szeretnék ajánlani néhány kevésbé előtérben lévő játékot Game Pass-ból. Nyilván jó, hogy a nagyágyúk is bent vannak, ezek generálják a letöltések nagyrészét és nekik van reklámértékük is, de őszintén szólva a Game Pass igazi erőssége számomra az indie hidden gemek felfedezése.
Az elsőt szerintem sokaknak nem kell bemutatni: a Celeste a PS4 topikban frekventált téma a nehézsége miatt, Cuphead, Ori, Hollow Knight, Super Meat Boy porbafingó csecsemők ehhez képest. Másrészről a sztorija magával ragadó, a nehézség kevésbé frusztráló, mint más hasonló játékokban és tényleg nagyon játszatja magát, remek élmény, viszont a mondanivalója miatt abszolút felnőtteknek szóló kaland.
A Carrion a tavalyi év díjszezonjában is szerepelt több helyen, remek metroidvania kaland, ahol végre tényleg szörnyként tudunk viselkedni, nem leszünk jófiúk. A játék nagyon fluid, karakterünk irányítása példás, a pályadizájn pedig elsőrangú és meglepő mélységei vannak a játékmenetnek, remek szórakozás.
A Xenocrisis egy oldschool twin stick shooter, 1-2 játékos számára. Faék egyszerűségű játékmenet, mész és lősz, néha npc-ket szabadítasz, pályák végén bossokat kinyírsz, pályák között fejlesztesz és ennyi. A taktikai mélységét az adja, hogy (ha ketten játszotok) ki vegye fel a fejlesztéshez szükséges pontokat, hogy osszátok el ezeket a képességek között, nem mondom, hogy Final Fantasy Sphere Grid mélységű egyedire szabás a cél, de egy egyszerű és évlezetes adalék. Ami nekem elsőre furcsa volt, hogy nem külön gombbal lősz, hanem amerre húzod a joysticket (vagy a dpadon amelyik gombot nyomod), arra rögtön elkezd lőni.
A Monster Sanctuary friss adalék a GP-ben, egy elsőre furcsa roguelike pokémon játék, de hamar letisztul a játékmenet szerencsére, a régi Pokémon játékok felülnézetes kamerája helyett oldalról nézed tulajdonképp ugyanazt és ugrabugrálsz. A harc egyszerű, de jó, a sztori említést nem érdemel, de a lényeg úgyis a szörnyek gyűjtögetése, fejlesztése és a harc. Ha valaki max teljesítménnyel akarja a csatákat abszolválni, annak fel kell kötnie a nadrágszíjat, mert baromi nehéz, de iszonyat élvezetes szerencsére.
A Forager pedig kis kedvenc lesz, egy nagyon addiktív pixelart survival játék. Nem igazán tudom, mit lehetne róla mondani, mert tényleg annyi a lényeg, hogy nyersanyagot gyűjtesz, craftolsz, építkezel, viszont olyan jól eltalált maga a játékmenet, hogy nem ereszti a játékost. Egy próbát mindenképp megér, mert egy végtelenül chill játék.
A Carto PS4-es topikban Idave kolléga ajánlásából került kipróbálásra, közepesen nehéz puzzle játék, ahol a pályát kell úgy alakítanod, hogy elérd a célodat. Mókás, gondolkodtató játék, kicsiknek is ajánlható felnőtt felügyelet mellett, mert szerintem tök jó maga a játékmechanika és az eleje nem is nehéz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Az achievementek közösek pc-n és konzolon? Szóval ha most elkezdném pc-n is a Wasteland 3-at ugyanazzal az accounttal ugyanúgy GP-ből, akkor ott lennének a már megszerzettek?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz MrPeekaboo #32698 üzenetére
Ez sajnos nem egy új trend, a platformer - roguelike - metroidvania játékoknál a Super Meat Boy óta jellemző, hogy felcsavarják a nehézséget és vannal egészen elképesztően könyörtelen játékok ia (Celeste pl.).
Sokkal kevesebb Rayman-szerű casual platformer van manapság, most kapásból a Yooka-Laylee 2 jut csak eszembe, egyedül a Nintendo ontja magából őket.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ezt a State of Decay 2-t el tudja nekem magyarázni valaki? Már pár órát beletoltam, de eddig csak arról szól a játék, hogy megyek házikóról házikóra, gyilkolászok, összeszedek mindent, ami befér a kocsiba, táskába, visszaviszem a bázisra és aztan a újra és újra. Mennyiben fog később eltérni ettől a játék?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #32820 üzenetére
Jahm az egyből feltűnt, hogy ez nem AAA minőség, de azért na, ez így nem túl acélos. Nem mondom, hogy nem játszatja magát, de se nem nehéz, se nem érdekes, szóval szerintem ideje korán véget fog érni számomra.
Más kérdés: Dayz-vel tapasztalat, milyen mostanában konzolon?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz Esdeath #32853 üzenetére
Persze, évekig ment az adok-kapok a fejlesztők, kiadók, a G2A meg a hivatalos szervek között, néhány lopási ügyet elég jól dokumentáltak, de sajnos kis cégek kis játékairól volt szó, szóval nem lett belőle akkora hírverés. Az meg külön vicces, hogy a visszatérítési policy sem volt topon sokáig náluk, de azt szerencsére fejlesztették.
Jogi útra is terelték az ügyet többször is, de mindig kibújt a G2A a felelősség alól, aztán le akarták fizetni a médiát is, mert ha beírtad a nevüket a keresőbe minden hír arról szólt, hogy szarrágó bolt.Itt most nem arról van szó, hogy neked jó lesz vagy sem, ha onnan vásárolsz, szimplán az elvekről. Ez a játékos megfelelője a klasszikusok véres gyémántok kérdéskörének, valakit nem érdekel, hogy gyerekrabszolgák szedik a gyémántokat a jegygyűrűhöz, de azért az általános vélekedés az, hogy nem jó dolog ilyesmit támogatni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Új belépő a Honornál
- Formula-1
- Milyen széket vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- OLED TV topic
- Android szakmai topik
- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- További aktív témák...