Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
Új hozzászólás Aktív témák
-
gianni85
veterán
válasz Dinomano #109381 üzenetére
Nekem amúgy is az x360 éra volt eddig a legmeghatározóbb élmény. Gondolom az is közrejátszott, hogy akkor tudtam a legtöbb időt játékkal tölteni, megvolt már a kellő nyelvtudás, készség, és mind grafikában, mind játékmenetben kellően szépek és komplexek voltak a játékok. Élmény szempontjából azóta számomra nem igazán fejlődött az ipar (sőt!)
-
Redneck
veterán
válasz Dinomano #109401 üzenetére
Hangulatos volt, de én is jobban szeretem, ha nem vagyok az ellenséggel szemben tehetetlen. Más stílus, de nem baj hogy megcsinálták, elég jól fogyott.
Vártam a CM-et, és a fikázás sem érdekelt, de szerintem gyenge a műfajban. Talán nem véletlen, hogy azóta sem lett a rajongók kedvence. Forgalmazzák még valahol?Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
gianni85
veterán
válasz Dinomano #109400 üzenetére
Lehet nekem is megkoptak az emlékek. PS2 nálam még chippelve volt és minden szar megvolt. Akkor annyira nem mozgattak a PS játékok, de nyilván az ilyen crash meg spyro jók voltak. Autós játékokból nekem inkább a DC-s Metropilis Street Racer, vagy X-es Project Gotham tetszett, GT sorozat sose jött be. GTA trilógia viszont nagyon jó volt, de 360-on a 4-5 teljesen más szint volt már.
consono
PS3-4-en nekem az uncharted az etalon PS2 után viszont a Sony nálam csak másodhegedűs, akkor szereztem be rövid időre gépeket, amikor már kellő mennyiségű ex összegyűlt ami érdekelt. PS5 ezért még egyáltalán nem mozgat, valszeg pár évig még nem is fog. -
icemad
nagyúr
válasz Dinomano #109868 üzenetére
Kb mindent beleszámoltam. 3 Tv, kontrollerek, 10 konzol, előfizetések, kiegészítők, játékok, stb. Szerintem ez így összeadva nem olyan sok. Viszont lehet, hogy még keveset is mondtam. Ráadásul a 2 fiam is aktívan használja ezeket. (plussz a fél környék kölykei, ha kint rossz az idő. Mindig nálunk kötnek ki valahogy. )
Kíváncsi lennék másnál, hogy alakul a matek.Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
.LnB
titán
válasz Dinomano #109874 üzenetére
Szokott lenni igen. De saját játékok esetében leginkább annyi, hogy 59,99€-ról van leárazva 39.99€-ra. És nagyon ritkán. Itt egy példa: [link]
Más játékok esetében sűrűbb a leárazás. De ha a Nintendo exkluzív játékok érdekelnek, akkor ne számíts sok jóra. Vagy használt piac.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Zó
tag
válasz Dinomano #110008 üzenetére
Ez is jogos, bár szerintem az Alan Wake-nél túlnyújtottabb játék nem sok van ahhoz képest, milyen változatosságú játékmenet van benne. A QB jobb lehetne, de nekem az is sok volt (nem utolsósorban az átvezetők miatt).
A Controlnál különösen számít, hogy meddig és mennyire köt le a harc, mennyire használod ki a különböző képességeket (ugye már az elején megkapjuk az OP dobálózást, ezért kevés a motiváció a többi jó képességet kiélvezni), illetve a metroidvaniaszerűsége miatt az OCD is el tudja ragadni az embert. Én 60 órát töltöttem vele, míg a Max Payne 2-vel annak idején vagy 6-ot
-
Bad Pritt
félisten
válasz Dinomano #110134 üzenetére
Mondjuk pont a Bramble esetében ezzel vitatkoznék. Értem, mire gondoltál és ez a játék nem is egy Atomic Heart vagy Hogwarts Legacy eye candy, közvetlen közelről elég ergyén néz ki a textúrák jó része, de remekül kihasználja a kurrens konzolok képességeit, mivel fix kamerákat használ és rengetegszer vált szűk látószögekből szélesbe röccenés, texture pop in, bármilyen egyéb probléma nélkül úgy, hogy minden képernyőre kerülő dolog real-time van renderelve és emellé fantasztikusak a fények és árnyékok bel- és kültéren is (horrorjátékhoz ez alapvető kellék).
Nekem egyetlen helyen van VRR mellett érezhető frame drop pár másodpercre, mikor egy réten kinyílik a játék nagytotálba és ott aztán minden van az előtérben, háttérben. 4K, HDR legyen a TV-nél és ez a játék megmutatja, miért volt fontos a generációváltás még az indie fejlesztők számára is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
válasz Dinomano #110136 üzenetére
"(Régi gamerek még emlékeznek, hogy a ritkásan game-ekben előforduló átvezetők, animációk jutalmak voltak. Most meg néha nyűg, hogy nem hagynak játszani. :-) )"
Nekem az a halalom, ami "ujabban" bejott - gondolom reszben a hatterben toltogetes elrejtesere - amikor a karakter CSAK setalva kozlekedhet, CSAK a megadott utvonalon/iranyba es KOTELES vagy vegighallgatni azokat a rendkivul fontos informaciokat, aminek min. a fele viccesnek/menonek gondolt, valojaban meg remesen kinos b kategorias toltelek-szoveg.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Zó
tag
válasz Dinomano #110135 üzenetére
Emlékszem a Haze-re, még végig játszottam, hogy elhiggyem, komolyan gondolták, de az két évvel launch után jött, és eléggé le is húzták. Persze így is nevetségesen magas pontszámot kapott, de az az 50-60 körüli érték akkor is, most is a szánalmasnak tartott játékoknak jár.
2006-ban a Resistance volt a géppel érkező Sony-FPS, az jó értékeléseket kapott, de jó szerintem sem volt. A Haze-zel viszont nem említhető egy lapon.
-
csuvicsuva
őstag
válasz Dinomano #110273 üzenetére
2018 végén engedtem el az Odysseyt az Atlantis DLC nélkül, tavaly év vége felé kíváncsiságból elindítottam és hopp, már benne is volt még 50 óra. Ezek után azt mondtam, hogy valószínűleg nem velem van a baj. Pedig szeretem a viking/északi mitológia vonalat is.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Redneck
veterán
válasz Dinomano #110312 üzenetére
Az is, de van egy csomó játékmód. A hangok és a sebességérzet köröket ver a Horizonra, főleg motorral a szerpentinen. A fizika gagyi, és az irányítás is csak manuállal élvezhető, de el lehet vele lenni.
Nem bánnám ha a következő FH-ban is lennének motorok, főleg ha Japán lesz a helyszín.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
icemad
nagyúr
-
icemad
nagyúr
válasz Dinomano #110406 üzenetére
Annyira.
Az 5 és a New Dawn még jó volt, főleg a New Dawn. Az ottani újítások nagyrészét kukázták, és lett belőle egy semmilyen 6. rész. Az arcade mód is kikerült belőle, amit sokan nem használtak ugyan, de én szerettem.Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
veterán
válasz Dinomano #110406 üzenetére
Dehogy! Nekem tetszett nagyon. Sok valtoztatas van előző rêszekhez képest, illetve sokmindent tovább fejlesztettek. Története van, kidolgozott főszereplő, történelemmel rendelkező fiktív ország, karibi hangulat, szét modolható fegyverek, ruhák, minden ami kell megvan benne.
-
addikt
válasz Dinomano #110406 üzenetére
Ha félsz nekiállni vagy tartasz tőle, akkor ne erőltesd. Nekem az 5 úgy egészében jobban tetszett, de ez is elszórakoztatott egy darabig:
STATS
100% Game Progression
145h 49m Time Played
6,318 Total Kills
3,932 Headshot Kills
1,356 Amigo Kills
328 Stealth Kills
161 Machete Kills
stb.
A hangulata nem rossz, egész jók a latinós akcentusos dumák, némelyik melléküldetés jobban sikerült, mint a főszál, mondjuk a Danny Trejo-s küldetés mindent visz. -
persil
nagyúr
válasz Dinomano #110456 üzenetére
Egyaltalan nem csak allatok vannak.
Az osember-nyelvhez kepest baromi jo a szinkron.
Szrk.: Latom mar nem szo szerint ertetted a csak allatokat.Ezek a poenok, kitekintesek nekem is nagyon tetszettek, szerintem nagyon eltalaltak az egeszet. Egyik kedvencem a faszi, aki repulni akar.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
szimszonos
őstag
válasz Dinomano #110406 üzenetére
Én beleraktam 100+ órát.A sorozat összes részét kijátszottam,legtöbbet 2x-3x is akár.Én véleményem szerint a 6 nem lett rossz,sőt a széria egyik legjobb része.Nem unatkoztam alatta,a kakasviadalos minigame pedig egészen jó lett,horgászás is fejlődött,változatosabb lett,de a domino minigame is próbára teszi az embert.Persze nem ez a lényege a játéknak de ha már a küldetésekez,lootolást untam akkor ezekkel is egész jól elszórakoztam.Sztori szerintem hangulatos,környezet nagyon el lett találva,ez a kubai feeling nekem bejött.sok újítás van benne,nem mind lett jó.Nekem ez a supremos dolog nem jött be annyira.A 7-ből kb 3 amit hasznosnak találtam.Hiányzott belőle az Arena mód ami a 4.részben tetszett.Vannak hibái de összességében nekem nagyon tetszett.Ha rangsorolnám a 4.részt tenném elé mert az nálam mindent vitt.3x toltam végig.Ezt mivel ha az ember ha teljesen ki akarja játszani 100+ óra kell a 100%-hoz nem biztos hogy a közeljövőben előveszem.Majd páe év múlva.
-
-
persil
nagyúr
válasz Dinomano #110522 üzenetére
Mert hoyt egy legutolso dogunalmas senki, azert nem emlekszel ra es pont ezert van mindenhol vaas meg citra emlegetve. Vaas nagyon jo karakter es pontosan azert, mert csak egy "primitiv kaloz" es ezt elkepesztoen jol hozza Mando. Az az inditeka, hogy nincs inditeka, teljesiti csicskakent, amit kell, egy kis extra erzeketlenseggel/brutalitassal a sajat szorakoztatasara. Nagyon el lett talalva, nalam abszolut kedvenc.
De hoyt az antagonista, ez teny. Gazdag drogbaro, annak minden sztereotip szarsagaval egyutt. Igazabol a kutya nem emlekszik ra szerintem, legalabbis a neven kivul.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
veterán
válasz Dinomano #110585 üzenetére
Igen én is a turettet és a robbanó golyókat használtam 1 -ben 2-ben meg golyók és a drón. Vegigjátszottam de nekem nehez volt. 2.rész sokkal-sokkal könnyebb. Ott egy kezemen meg tudom szamolni hányszor haltam meg alapjátek+warlords of new york dlc során. Az 1-ben meg rengetegszer. Dz-ket kihagytam mindkét részben.
(#110586) Steve1207
Végül is jó volt az úgy ahogy volt csak szerintem túl nehéz a 2.részhez képest (illetve az túl könnyű az 1-hez képest). Amúgy a jatek taktikája kimerült abban, hogy kb a 15.szintig pár lövéstől elhaláloztál, az ellenfelekbe pedig egesz tárakat kellett űríteni. 15 szint felett pedig a tereptárgyak látványosan úgy lettek elrendezve, hogy legalabb 3 oldalrol tudjanak egyszerre rád támadni a semmiből respawnoló ellenfelek.
-
Guitar14
senior tag
válasz Dinomano #110766 üzenetére
Nekem a SX tetszik külsőben (igen ilyen 1-bit es dizájn, semmi extrával de a tetején a rácsa nagyon tetszetős)
Series S szerintem nagyon unalmas lett, One S is jobban néz ki. Eredeti dizájn viszont nagyon tetszett a "szabályos" kocka alakjával. Persze érhető miért változtatták, hisz így nem kell két alaplapot rétegeire belerakosgatni meg beépíteni mindent egymás tetejére hanem mehet egy lapra minden, be a dobozba aztán csókolom. +így helytakarékosabb mint a kocka.
PS5 nekem se tetszik, túl van tolva szerinte, a sok kanyarulat meg burkolati forma.Stick around. I'm full of bad ideas. - Isaac Clarke | Xbox:GuitarXIV | PS:guitarxiv
-
-
icemad
nagyúr
válasz Dinomano #110859 üzenetére
Indie címhez képest tényleg jó. De maga a játék tömény szórakozás. Régen vigyorogtam ennyit játék közben. Inkább ilyen és hasonló címekről kellene többet írni, hátha valaki még kedvet kap hozzá. Te pl melyik címet tudnád ajánlani, amivel tényleg jól szórakoztál és nem sokat lehetett hallani róla itt a fórumon? Az sem baj, ha nem gamepassos.
(Nekem pl a Tynikin is tetszett, bár az teljesen más stílus. Amolyan Lemmings és random platformer játék keveréke.)
[ Szerkesztve ]
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
Zó
tag
válasz Dinomano #110860 üzenetére
Persze csak azért mondom, hogy ami látszólag nullszaldó volt, az járt egy csomó munkával, szóval ebben az értelemben azt az adag játékot nem ingyen élvezhettem. És alapvetően így fogom fel a használttal való csereberét, intézkedést, tud lenni szórakoztató, de ha már nagyon lopni kell rá a szabad perceket, akkor meggondolom, biztos ez a jobbik út-e. A féláras banánért sem sétálok el 2 kilométerrel messzebbre, mert mire odavissza megjárom, többet bukom rajta, mintha helyben megveszem drágán.
-
Zó
tag
válasz Dinomano #110868 üzenetére
A What Remains of Edith Finch nagyon tetszett, talán nem is játszottam hozzá mérhető walking simmel, a legtöbb jó esetben elmegy. A Firewatch is egész jó volt. A Gone Home aránylag ügyesen mesél, de szerintem elég naivan áll a témához. Persze ráfogható, hogy ez csak a konkrét illetők szemszöge, de azért részben magáért a "tanulságáért" dicsérték agyon.
-
-
Zó
tag
válasz Dinomano #111459 üzenetére
A Conker volt Games with Goldban 2 éve, nekem onnan van meg, de még nem próbáltam. Én megszoktam a sok retrózásból a 4:3-at, ha lehetőség esetén szoktam is szélesvásznúsítani, de igen, erre odafigyelhetnének. PS3-on például az összes általam játszott PS1-es játék 16:9-es volt, igaz, egy vékony fekete keretet azért kaptak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Game Boy GB Classic játékok
- Lenovo Legion Go 8APU1 - Handheld Gaming Console (kézi játékkonzol)
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol konzol hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion Go 8APU1 Shadow Black játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen