Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nevar

    aktív tag

    válasz Wolverine #1717 üzenetére

    Az OTP és a Blizzartd meg kapják be; szombat reggel levonták a kártyámról a zsét, ennek ellenére a fizetés pending maradt; hétfőn a Blizz megint próbálkozott, akkor már nem volt rajta annyi - mert már levonták... - és most frozen vagyok Írhatok a tech supportnak. Remélem, két héten belül megoldják, nem akarom elveszteni a postaládámban levő zöldeket

    ugyanígy jártam kb egy hónapja, mi egy kártyáról fizetjük az én és a bnőm hugának az accountját, a 2x36 eurot levonta, de csak az én accom lett aktiv. wtf? nézzük, pénzt levonta tényleg, mégse kaptunk game timeot. Na levél blizznek, 1 hét alatt válaszoltak, addig befizettünk még egy hónapot a frozen accountra, h addig is lehessen játszani. Szal egy hét múlva megjön a válasz, igen sry a mi hibánk volt az accod mostmár aktív (naná mert befizettem még 1 hónapot, na mindegy mondom, majd biztos utána jóváírják). Eltelt az 1 hónap csak frozen >_< megint levél a blizzardnak, erre kapok egy sablon válasz levelet, hogy mi okozhatja a hibát: rossz kártyaszám, stb stb, holott a kollégája azt írta előtte hogy az ő hibájuk ... na írtam nekik egy wall of textet, aminek az lett az eredménye h visszaküldték a pénzt a kártyára, befizettük újra, akkor már jó lett... working as intended ... :W

    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodscalp&n=Nevar

Új hozzászólás Aktív témák