Új hozzászólás Aktív témák

  • Highground

    aktív tag

    Kérdések és válaszok (rengeteg, angol)
    Scom: Nekem egy picit még "unalmas"-nak tűnik. 40 perc körüli meccshosszok azért már kicsit erősek. Fegyver fizika/érzet nekem személyesen nem jön be annyira. Bíztam benne, hogy olyan lesz (érzésre) mint az Insurgency-kben, vagy a pubg-ben, de nem. Nekem egy kicsit "száraz" műanyag fegyver érzetnek hat, ami nálam sajnos nagyon sokat számít fps játéknál. Nem érzem át a fegyver "súlyát". Erre a legjobb példa az Insurgency! WW3 inkább nem is tudom, talán BF1-re hajaz erősebb recoil-al. A hangok nekem elég kiábrándítóak... szintén ugye az Insurgency-ket tudom felhozni példának. De nekem mindenképpen "unalmasnak" hatnak a hangok. Fegyverhangok főleg. Viszont nagyon tetszik a testreszabhatóság, alapötlet a multiplayer kivitelezésnél (háborús, nyugat-kelet), van benne cod-hoz hasonló "scorestreak" rendszer ami azért egy picit feldobja. Egyenlőre dióhéjban azt tudnám mondani, hogy a menüben imádom (leszámítva a döcögős betöltéseket), a meccsre való belépést követően viszont kb. ugyanannyi szájhúzásom jön elő tőle mint amennyi mosoly a menüben.
    Még a fegyverhangokhoz és az általános fegyver érzethez: Kb. olyan mintha valaki a treble-t jobban szeretné (feltekerné) a zenében mint a bass-t :) Na ebből a játékból nekem egy kicsit hiányzik a "bass" :)

    [ Szerkesztve ]

    Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Highground

Új hozzászólás Aktív témák