Keresés

Aktív témák

  • stork13

    aktív tag

    válasz vhw #1823 üzenetére

    A játék nem így számol. Megvan a 10,5-es penetration értéke. Ehhez random számol +-20%-ot valamint figyelembe veszi a távolságot is. Ha ez az érték nagyobb a páncélvastagságnál akkor "átmegy", vagyis sebez. Ha nem, akkor nem. Ez AP-re igaz persze. HE mindig sebez.

    T29-el a csúcsom: 2 KT-tól, 1 IS-3-tól és 1 T32-től 16 bekapott lövés után lett végem. Ketten voltunk ellenük (2 T29), a 2 KT-nak vége lett, T32 9%-on, IS-3 harmincpár %-on fejezte be.

    Amúgy pedig ezt így lehetett megcsinálni (ahogyan ezt Eagle16 linkelte egy másik fórumba):

    "Developers confirmed that they do not balance tank characteristics, but rather % of win of tanks.

    Win % = tank characteristics * average player skill.

    Developers confirmed that some tanks are developed for less skilled "non-professional" players, who can not play the game often (T-54 for example). In my opinion IS-7 can be described with the same characteristics that developers mention regarding T-54: "just hit the accelerator and hurray!" (compared to Maus of cause).
    These tanks attract large quantities of less-skilled players on the Russian server (4-7 y.o. children for instance, etc., etc.)."
    :(((

    A béke más , mint szünet, két háború közt; a jó: nem rossz Rossz.

  • BoogeyM@n.

    aktív tag

    válasz vhw #1823 üzenetére

    Ilyen a játék de azért tier VII-es tanknak beteszik patch előtt még csak 18. valahány volt
    de ezt gyorsan korrigálni kellett a valósághű adatokra bezzeg a KT még mindig 28-al vánszorog a 35-7km/h helyett de persze ilyenkor meg azzal védekeznek ez nem szimulátor.

    Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^

Aktív témák