Aktív témák
-
BoogeyM@n.
aktív tag
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz Dyingsoul #2935 üzenetére
+1
Szerintem se kell túl dramatizálni nem a győzelem lenne a lényeg bár nem lenne rossz egy ural steel gyár látogatás T90-es tank tesztel
de komolyban én kíváncsi lennék milyen egy wot bajnoki.Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
Ezt a sok nyomi idiótát ebben a játékban elég nehéz elviselni
pl:Játék elején pofázik az 1ik hogy mekkora sztár a klánjával soha nem vesztett blabla arcoskodik aztán beáll a legszarabb helyre kempelni mondom neki guruljál már kisgyerek előrébb segíteni mert onnan csak nézni fogod hogy hallnak meg az emberek a hill-en akiket te küldtél fel meg közben elhullik az a pár idióta akik maradtak bokor bújócskázni a bázis mellett erre persze hogy elkezd betalálni meg hőzöngeni jó hogy veszítettünk az ilyen kis ***** ***** miatt.Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz Dyingsoul #2943 üzenetére
Azért villants vmit programozásból
Hogy van az hogy az 54es nem üti néha a kv3, tiger szintű tankokat didnt pen
vagy 3x csak láncsérülés egy 8%-os t29-en kb 150m-ről ellenben a kis kupakfedő tornyom 400méterről lekapják olyan szögből ahonnan lehetetlen lenne
+keresztül megy mint egy szellem az ellen tankon a lövedékem úgy hogy nem is sebzi
stb rengeteg érthetetlen misztikum van a játékban.Abban meg van vmi hogy nem kell nagy kommunikáció skype stb ha előre el van tervezve mindenkinek a feladata+ ha meg mindenki ésszel játszik és a minimapot használja azon minden látszik csak 1 jó detect kell hozzá
csak a példa kedvéértZotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
ezt honnan szeded???
T29 a nerf elött ugyan azt az ágyút kapta mint a T32 Tier 8as heavy n
nézz utána az nem tier9es omgT29:Gun 105mm Gun T5E1 Tier7
T32:Gun 105mm Gun T5E1 Tier8
T34: Gun 120 mm Gun T53 Tier9[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz GrooveHero #3182 üzenetére
hát még jó hogy ennyit azért számít a két mag mert az kell mostanság az a minimum a prociknál
de a négy mag nem feltétlen fog ennyit számítani főleg nem nagy felbontáson(fullHD) konkrétan semmit(4fps)grunge:gtx460 best buy mindent elfut vele és egyre jobban megy majd le az ára én még anno 50e boltban vettem 1GB-osat de most már meglehet úszni 40körül is a 768MB-osat még olcsóbban de ha csak kisebb monitort használsz (19")
Wasp91 :Nem optimalizált a játék még nekem 100fps-ből is van hogy egy pillanatra csinál 20at
+ha IS7el megyek akkor rosszabb mint egy medium-al (pl:t44)[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
Megvan a 10milla annyi creditem van hogy nem tok mit kezdeni vele kár hogy nem lehet ajándékozni.
virkir és Cor3: sry hogy úgy eltűntem tegnap sajna net-szakadás volt
ma sem tom mikor fog megint beállni a net-halál mert nem jöttek megjavítani a genyók majd csak hétfőn[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz Dyingsoul #3135 üzenetére
vitko: taktikáról készítettem vázlatot hogy hogyan kellene fel állni kb
a II. pontról amit Debrecennek neveztél elde ez a 3-4 tank minimum ide kellene a lő lyukakhoz ideiglenesen
egyedüli hátránya ha sokan nem a városból jönnek ezért kellene 2 scout(lila szín) hogy előre tudni lehessen ha kell változtatni akkor hogyan és hány tankkal álljunk fel bevárni
a narancssárga az ellen arty-ja kb azokon a helyeken szokott lenni[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
Arty nem hiányozna senkinek a játékból én simán ki is szedném a pí**** semmi értelme olyan embernek kinéző állatokat foglalkoztatni akik egy sarokban töltik mindenkitől távol a játékot ezek valami depresszáns idegbajosok akik perverz felülnézetből csak szemlélni szeretik a játékot arctalanul fújfúújfúúúj nerfnerfnerf
én ha tehetem inkább nem használom pedig van 2fullosom is s51 humel
+retardáció felsőfokon létezik náluk csak azért is azokat lövik ki akiket én és még 2 társam is ki tud lőni könnyedén nem azt akit bedetektáltunk és nem tudunk ki lőni az emelkedő mögött meg az is megszokott hogy a gagyi tier 6-7-eseket lövik mikor ott a VK45 amit még én se nagyon tudok leszedniZotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz Iron Funeral #3237 üzenetére
Figyu tigerről csak annyit bakker annyi HPét kapott mint egy IS3 sőt többet
és ezért nem véletlen hogy egy t54el is mindig átlag 5lövésZotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz Iron Funeral #3241 üzenetére
Érdekes én még soha nem égtem le semelyik tankommal
talán nem ártana használnod a baromi drága 3k-s poroltót
+legalább 1 tűz skill-es emberkétJah és huh nem csak hogy áttudja lőni simán a T54et közelről de nem 1x tanúja voltam hogy többször nyert is
pl:100% alap t54-et simán kinyír
+kb30-40%os sebzett t54et is ki tud iktatni ha a kezelője tud játszani és nem a szopó ágon van
mert akkor tök mindegy mivel mész didnt penetration fog elhangozni baromi sokszor
pl:IS7-el seggbe lövöm a T29-et, de a legnagyobb vicc mikor t54el a KV, T43 stb-re mondjaZotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz Iron Funeral #3249 üzenetére
Ne aggódjál tudom mit beszélek mind a 3vonalon végigtoltam vannak német tankjaim is sőt még feltúrbózott patch időszakról beszéltem de a kedvedért újra elővettem tegnap kb 60körre és nem volt problémám vele jobb mint volt hidd el sokat dolgoztak rajta a sok sírás miatt beteszed a proltót nem fukarkodsz mert ingyé van minden és nem égsz le ennyi
[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
Néha bejön a féloldalas beállás még egy ferdivel szemben is
nem sebzett meg ami hiányzik a HP-ből azt másik td lőtte belém egy su100egy T54-et is kifogtam f2f kb200élettel én -40%ot lőttem bele
sajna kár hogy előtte a szokásos 2vs1 ellen kellett küzdenem a rókalyukból 2KT-val mind a kettőt kb65%ra leszedtemZotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
-
BoogeyM@n.
aktív tag
http://wiki.worldoftanks.com/Crew
mondjuk ez tipikusan medhez van beállítva repair→camouflage→firefighter
meg ahogy én észrevettem a 3ks poroltó+repair skill ugyan azt csinálja mint a sima firefighter skill[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
Akkora fos bugos a játék hogy már
ott van a sarokban kb max:50méterre az IS4 de nem látok belőle semmit se pedig lő és mire oda érek még akkor se látszik de meghalok+ qva gyorsan lő vagy csak annak tűnik ezzel a xar 28Km/h-val[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
Nem tudom mit állítgattak kb egy hete nem játszottam de azóta érdekes dolgok vannak
54 kigyullad elég gyakran
de T32 überel mindent b+ Panzer IV-et nem képes átlőni közelről volt olyan hogy egy körben 3x is didnt penetration
meg az érdekes demage számítások T44-et telibe vágom és csak 4%ot sebzek és általában is csak kb:220-at
elvileg a minimum pen: 149mm lenne de a játék dönti el mikor néz hülyének és pl: egy nem kimondottan aerodinamikus-an döntött páncélzatú VK3601-et oldalról (60mm) se szemből nem lövi át 200méterenZotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz Iron Funeral #3479 üzenetére
Figyelj nem tudom mennyire vetted észre de a játékban azért nem így működik a dolog hogy
"úgy ahogy tetszik" szerintem legyen 1024°
hanem mindig amennyi volt valójában és ehhez az alaphoz szoktak hozzá babrálni hol+20% hol mínusz - xx
amúgy meg a T54nek sincs 60°-os páncélzata de mindegy
+ha megnézed ugyan az a testfelépítése van mint a panther vagy KT -nek szvsz 30°[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
még régebben az amcsi tankok kaptak egy +20%os armort
marked one94: tele van akadókkal a játék sajna és ezeket valszeg már nem is fogják javítani soha ha 1éve nem érdekli őket
legjobb a piros vonal az annyira masszív lett hogy jobb elkerülni mert elég macerás kijönni belőle de az épületek falai is ilyenek
[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
kéne egy kis help
Szerintetek a torony sérülés hol szokott előfordulni?
tapasztalataim szerint ha tornyon lőnek bár még új ez a T34 lehet itt is van vmi
T34-et frontpáncélon lőtték erre a torony hal megZotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz GrooveHero #3494 üzenetére
Ha jobban megnézed akkor látszik hogy a közelében se volt a lövés a gyűrűnek
de ha még ennyire szimulátor szint lenne a játék akkor meg a gyűrűt oldalról is el lehetne lőni ami meg még 1x se történt velem hogy oldalról a torony alatt kaptam volna találatot és ez miatt tönkre ment volna a tornyom[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz Iron Funeral #3496 üzenetére
-Az, hogy mekkora döntést látsz, meg az, hogy mivel számol a játék(ez kapásból két féle érték)
Nincs ilyen hogy amit látsz hanem a játékot alapból úgy csinálták meg hogy korhű legyen
szvsz minden tank olyan értékekkel bír mint ami a valóságban is volt szószó ha 30 vagy 40 esetleg 55fokos döntés volt akkor annyi is lesz ami valójában a párja volt.
Egész pontosan a KT 40° a panther 55° volt sajna a löwe nincs de lehet hogy 60
De nagy sebbeséget ne várjál tőle
+The Löwe was a German Super Heavy tank which never saw production during World War II
Other names known paperpanzer xDSchwerer Löwe – crew of five, 1000-hp engine, weight of 90 tons, 120-mm frontal armor, center-mounted turret, 105 mm L/70 high velocity gun and a coaxial machine gun, top speed [B23 km/h.]
?pontosan hol van a fórumban linkeld be légyszi
+lépjünk kicsit a tények mezejére↓Penetration Mechanics
Once you have hit the enemy, the game then calculates where the shot hit the enemy, at what angle you struck the armor, the effective thickness of the armor (based on the angle), speed, width, and weight of the shell, whether you penetrated the armor, and if so, what was in the path of your shell after striking the armor. A shell can indeed pass clean through a tank.
Note that shell speed falls with distance traveled and thus, AP ammunition can get significant reductions in penetration when firing at distant targets. HE ammunition penetration is not affected by distance.
* At 100m - gun has 100% penetration (+/- 25% random)
* At 500m - approx -20% to -25% to it's penetration value (varies based on the exit velocity of the shell from the gun).
* With distance, from 100m to 500m, penetration degrades linearly.If all the above was not enough to calculate, Penetration value varies every time you fire your gun. This variation can be up to a 25% plus or minus penetration value and is based on a Gaussian (normal) distribution curve. Shell Damage also varies in the same manner.
Penetration is such a huge aspect to World of Tanks
these are the six variables that are included in calculating penetration:1. - Shell penetration statistic
2. - Shell penetration variation
3. - Shell normalization
4. - Distance to target (range reduced penetration)
5. - Thickness of target's armor
6. - Angle of incidence to target's armorSo, every time you fire a Shell at a target, the server does the following five calculations: Angle of incidence Angle of incidence can also be written as 90 - angle to the horizontal. Since few of us are math majors, I'm going to reverse the calculations so that 90 degrees is a T angle penetration (90 degrees is thus the best angle and 0 is the worst). I will call this the attack angle.
Ricochet Simplification
The projectiles and the angles of impact are idealised, to make calculations less complex. Every angle of impact lower than 20 degrees counts as a ricochet! (10 degrees plus the 10 degree shell normalization). With one exception: If caliber of the projectile is three times greater than the armor and the angle is greater than 8 degrees, the shot will penetrate. All shells have a ricochet value and an idealization value. These are 20 and 8 degrees, for the most part, of the shells.
1. Check for ricochet. If your attack angle is lower than 10 degrees (or, in other words, almost parallels the armor), your Shell will ricochet and you will not penetrate. If your Shell size (in mm) is at least three times the amount of armor (in mm) you are attacking, your Shell will not ricochet (unless angle is less than 8 degrees). If your Shell's penetration (in mm) is at least two times the amount of armor (in mm) you are attacking, your Shell will not ricochet (unless angle is less than 8 degrees).
2. The Shell is normalized to the center line. When a Shell first comes in contact with armor, it will screw itself somewhat into the armor. This action increases the angle of attack, as the Shell tends to "right" itself towards a right angle (90 degrees) to the armor. Each Shell has a different value of normalization, but it normally increases the attack angle by 10 degrees.
3. Calculate thickness of armor. The minimum armor thickness is the tank's section of armor that you are hitting. If there is an attack angle to the shell, due to armor slope and/or angle from which you fired at the target, this increases the armor thickness that your Shell has to penetrate. For a more thorough explanation (and very helpful picture), see here.* The basic formula for LOS (line of sight) armor is: LOS armor = base thickness / cos(angle of incidence){ed note: this formula not reversed}.
* Remember that for an attack angle shot (where 90 degrees is a straight side shot), the formula is effective armor = base thickness / sin (attack angle).
* Also note that in Excel (which uses radians, not degrees), the formula would be effective armor = base thickness / sin(Radians(attack angle).
* Armor with with a 30 degree slope would be effective armor = base thickness / cos(sloop angle) {Slope angles are typically not reversed. Thus, a 30 degree slope provides better protection than a 60 sloop}1. Calculate penetration value of the shell. The base stat of your tank's gun and Shell are used as the basis for this calculation. The distance between you and the target is also considered. At 100m, you will have 100% of your Shell penetration, but this decreases linearly down to 80% at 500m. Next, the penetration value is modified by Gaussian distribution with an upper limit of +25% and a lower limit of -25%. In other words, your Shell may have an actual penetration value of 75% - 125% of the displayed value (without range figured).
2. Compare the calculated penetration value to the calculated thickness of the armor. If the penetration value is larger than the thickness value, you penetrate and deal damage.Penetration Multipliers
90 1x
80 1.02x
70 1.06x
60 1.15x
50 1.31x
40 1.56x
30 2.00x
20 2.92x
10 5.76x
5 11.47xThe table to the right gives the effective armor increase multiplier for the Attack Angle and the armor slope (the angle from the flat horizontal), so straight up and down armor would be 90 degrees and a multiple of 1, and thus no increase in the effective armor.
EXAMPLE 1:Armorpenexample1.jpg
You fire a Shell with 100mm of penetration at a target 500m away. The target is at a 90 degree attack angle to you, and his armor is not sloped with a thickness of 75mm. Let's go through the steps.
1. Check for ricochet. You are at more than an 10 degree attack angle. No ricochet.
2. Shell is normalized. The target is at a 90 degree angle to you, so the Shell does not need to normalize.
3. Calculate thickness of armor. The target is at a 90 degree angle to you, so 75mm / cos(0) = 75mm
4. Calculate penetration. Your base penetration stat is 100mm. You are at a distance of 500m. So, our adjustment for distance leaves us at 100 * 80% = 80mm penetration. With the Gaussian distribution, our Shell may have a penetration value of 60mm to 100mm.
5. Compare penetration to thickness. Our penetration value lies within 60mm - 100mm versus 75mm armor. We have a very-high chance of penetrating.EXAMPLE 2:Armorpenexample2B.jpg
You fire a Shell with 100mm of penetration at a target 300m away. The target is at a 45 degree angle to you, and his armor is not sloped with a thickness of 75mm. Let's go through the steps.
1. Check for ricochet. You are at more than a 10 degree attack angle. No ricochet.
2. Shell is normalized. The attack angles is increased by 10. Target is at a virtual 55 degree angle to you.
3. Calculate thickness of armor. Virtual armor = 75mm / cos(35 degrees). The 35 degree is the angle of incidence calculated from the angle of attack in step 2 (90o - 55o = 35o). The result is 91.5mm.
4. Calculate penetration. Your base penetration stat is 100mm. You are at a distance of 300m, which is halfway between 100m (full penetration) and 500m (80% penetration). So, our adjustment for distance leaves us at 100 * 90% = 90mm penetration. With the Gaussian distribution, our Shell may have a penetration value of 67.5mm to 112.5mm.
5. Compare penetration to thickness. Our penetration value lies within 67.5mm - 112.5mm versus 91.5mm. We have a slightly-less than average chance of penetrating.EXAMPLE 3:Armorpenexample3.jpg
You fire a Shell with 100mm of penetration at a target 100m away. The target is at a 45 degree attack angle to you, and his armor has a slope of 30 degrees from the vertical with a thickness of 75mm. Let's go through the steps.
1. Check for ricochet. You are at more than a 10 degree attack angle. No ricochet.
2. Shell is normalized. The attack angle is increased by 10. Target is at a virtual 55 degree attack angle to you and a slope of 20 degrees.
3. Calculate thickness of armor. Virtual armor = 75mm / cos(35 degrees) / cos(20 degrees). The 35 degree is the angle of incidence calculated from the angle of attack in step 2 (90 - 55 = 35 degrees). The result is 97.4mm.
4. Calculate penetration. Your base penetration stat is 100mm. You are at a distance of 100m, so our adjustment for distance leaves us with full 100mm penetration. With the Gaussian distribution, our Shell may have a penetration value of 75mm to 125mm.
5. Compare penetration to thickness. Our penetration value lies within 75mm - 125mm versus 97.4. We have a more than average chance of penetrating.By Chewie
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz Eagle16 #3506 üzenetére
wikin nem tudom miért de horizontálisan adták meg ezt az adatot
most gyorsban onnan lestem le
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiger_IIHull front (lower) 100 mm (3.9 in) at 40° (upper) 150 mm (5.9 in) at 40°
Hull side (lower) 80 mm (3.1 in) at 90° (upper) 80 mm (3.1 in) at 65°
Hull rear 80 mm (3.1 in) at 60°
Hull top 40 mm (1.6 in) at 90°
Hull bottom (front) 40 mm (1.6 in) at 90° (rear) 25 mm (0.98 in) at 90°
Turret front (production) 180 mm (7.1 in) at 80° ("Porsche") 60 to 110 mm (2.4 to 4.3 in), rounded
Turret side (production) 80 mm (3.1 in) at 69° ("Porsche") 80 mm (3.1 in) at 60°
Turret rear (production) 80 mm (3.1 in) at 70° ("Porsche") 80 mm (3.1 in) at 60°
Turret top (production) 44 mm (1.7 in) at 0–10° ("Porsche") 40 mm (1.6 in) at 0–12°Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
az a másik hogy bugos pl:T32-vel egy PzIV-et nem bírok keresztbe lőni egy körben többször is pedig hogyha szegénykét keresztbe hajtanám akkor is csak 30x2=60mm lenne xD
de mondjuk ez a golyó eltűnős dolog nekem már ismerős az fps játékokból
itt van egy régen írt magyarázat[link] meg kép hogy kb hogyan is kezeli a szerver az adatokat
bár elég régi de egypár dologra azért ad magyarázatot
[link]
http://americasarmy.hu/info/info.php?m=p&i=FAQ&p=13&q=60&sid=c024ba4a6e164d15702f962e3fd11b3a[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz Iron Funeral #3511 üzenetére
A "normalizációs formula" is benne van csak nem nézted át az "apróbetűs részt" ejnye
Akkor van szükség normalizálásra
(ami egyébként csak megjegyzem inkább egyszerűsítés a szervernek hogy ne keljen pontos értékeket kalkulálni és ezzel terhelnie magát még+ba a sok rengeteg változó miatt)
ha a támadó szöged nem 90°-os.
-Shell is normalized. The target is at a 90 degree angle to you, so the Shell does not need to normalize.
[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz Iron Funeral #3540 üzenetére
Azért írtam a legegyszerűbbet hogy ne nagyon kelljen belebonyolódni megint hosszú sorokkal főleg ha érted a dolgokat.(remélem nem gúnyból írtad? és tényleg minden ok)
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
De amúgy mindenki megtalálja ilyen↓ szép színes képekkel a teljes játék mechanikáját[link]
Az értékek a támadási szög miatt horizontálisan lettek megadva
de használható frontpáncél számításához is csak meg kell cserélni a szögeket a vertikálisra
pl:ami itt 60°os döntöttség 1.15x szorzóval az vertikálisban 30° 1.15x-al
szvsz ha van egy frontpáncélod 75mm és meg van döntve 30°-al akkor 75mmx1.15=86mmZotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
Milyen jó a balance rendszer
3 tier8-as(IS3 T32 KT) tankot szembe rak 3 tier-9essel (t54)
és 2 tier 7est(tiger IS) meg szembe tesz 2 tier 8assal (IS3 T44) xDZotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
A töltés gyorsító kirakati darab azt már én is észre vettem hogy csak szép dísznek van
de lehet még fantázia a csoki+ventillációban azt a kombinációt meg nem próbáltamZotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
Sajna mindig csak későn tudom lenyomni a print screen gombot
+közben mindig igyekszem vissza is nehogy vki más is belém rondítson aztán úgy tűnjön hogy több lövést is kaptam a lényeg mindig nézem a sárga betűs kiírást + a piros jelzést merről jött az áldás és tényleg csak 1et kaptam be aztán gyorsan vissza is mentem rögzíteni
+én is gondoltam volna egy isu HE lövésre de a sárga kiírás csak 1 tettest írtBiggamer: Hé főnök milyen géped van?
[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz marked one94 #3581 üzenetére
Megoldás print screen eamail:support@worldoftanks.eu
ha mindenki mindig elküldené nem úsznák meg az ilyenek és vagy ráunnának vagy egyszerűen nem játszanának az állandó bann miatt
+ha jól tudom minél többet kap vki annál több nap büntit sóznak a nyakábaZotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
Most gyorsabb voltam elkaptam bár még mindig nem tökéletes de mind1.
A wot fórumon nyitottam egy topikot ahol bugokat lehet reportálni de 20perc alatt kitörölték úgy hogy még a szemétbe se találtam meg
Minden esetre ezt a válasz nélküli gesztust annak veszem hogy tudnak róla és szerintük ott van vmi torony mozgással kapcsolatos dolog ami lehet hogy így is volt valójában egy T34-en.Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
-
BoogeyM@n.
aktív tag
Leginkább neked a kiinduló pont a TD ez megmagyarázza a hozzáállásodat
és én nem beszélek hülyeséget ez kicsit erős kifejezés amúgy is kulturált emberek között Azon meg nem tudom mit nem értettél ha elindul feléd az egyik szárnyon 6-7 med + egypár heavy akkor annak az oldalnak gyorsan meszeltek [(főleg ha az arty is besegít)] legtöbbször ez tény.
[(Nem azt állítom hogy minden esetben! de ha megfigyeled az a csapat nyer többször aki együtt elindul támadni
és itt van a varázslat ereje elrejtve a mágikus medeken amire mindenki érdekes módon figyelmes lett hogy a szép kis balance-olás összerak 6-7medet egy oldalra akik általában elindulnak és ezzel magukkal rántják a többséget
mert ugye: "free ingyen detect csak mennem kell utánna killeket szedegetni")]
+ ilyen helyzetben még murovanka mágikus erdeje sem menthet meg hiába van a segged TD-ben.
Kivételek persze mindig akadnak ilyen specifikus xar kemper pálya amit olyan extrémre csinálnak direkt hogy szinte ne lehessen bevenni az a Komarin
de a Karelia is necces ha a völgyön át akarnak rusholni.[ Szerkesztve ]
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
-
-
BoogeyM@n.
aktív tag
A lőszerek típusa szerinti átütést mm-ben AP/APCR/HE, simaPáncéltörő/Prémium csak aranyért/RepeszRomboló HE, 232/294/60
Az átütésnél(penetration) mindig a löveged adatait vedd figyelembe mert ez az átlaga a te tankod átütési erejének
ennél csak ritkán kevesebb, de még ritkábban több az értékZotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
-
BoogeyM@n.
aktív tag
válasz GrooveHero #3631 üzenetére
Szerintem azért ennyire sajnos nem egyszerű a helyzet
Az se megoldás hogy azzal a jogosítvánnyal élsz amit a játék programozók adtak na ilyenkor mikor mindenki okos jönnek a döntetlenek mert mindenki beáll és zárja az utakat és vár a másikra mást nem tehet ilyen **** pályán.
A két okostojásnak meg semmi esélye nem volt főleg az elején a játéknak mikor 15en bőven elegen vannak ahhoz hogy mindenhol legyenek zárni a pályát sőt ilyen akcióval csak ketten elindulni sincs esély még akkor se ha meggyengült az ellen az meg kész röhej hogy ilyen gyenge TD-től várnak rush-ot de még a ferdi se lett volna hasznukra ezzel a taktikával.
Ezek azt gondolták hogy övéjük a pálya aztán annyira hülye az ellen hogy elfelejt védekezni.+* Ezek nagyon gyökér arcok a wargame-nél mert pálya építés szempontjából se ismerik a fairplay-t jó pár pálya úgy van megcsinálva hogy az egyik oldalnak kedvezzen
Zotac GTX470^^E8400@4.0GHz^^4GB1066MHz^^ SoundBlaster7.1^^ Roccat Kave5.1^^ LG 22" W2452V^^ CoolerMaster Hyper212+^^
Aktív témák
- Eladó ASUS RTX 3070 TUF GAMING!
- Garanciális ! be quiet! Pure Rock 2 Processzor hűtő
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- Üzletből,garanciával, HP Spectre 14" X360, i7-1165G7/16GB RAM/512GB SSD/4K OLED TOUCH/Toll
- G.SKILL FlareX 64GB (4x16GB) DDR4 Quad-channel kiszerelés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest