-
GAMEPOD.hu
World of Tanks OFF topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrszitya
senior tag
Serb computere ellen nerfelési kísérletet próbáltak meg végrehajtani.
-
mrszitya
senior tag
válasz Mister_X #13770 üzenetére
Talán pont itt is említettem már a topicban, de az alábbi stat mod nem módosít olyan fájlokat, amelyek a játékban látható feliratokért felelősek (res / text mappa fájljai). Magyar nyelvű (angol nincs is ebből a verzióból), az eredeti, "gyári" orosz session stat alapján készült.
Megjegyzés:
1. Könnyű egyébként megbizonyosodni, hogy egy mod belepiszkít-e a feliratfájlokba: egyszerűen meg kell nézni, nincsen-e text mappa a csomagban.
Ha van benne text mappa, akkor csekkolni kell, milyen nyelvű verzió, mert akkor csak ahhoz a nyelvhez jó, illetőleg azt is nézni kell, hogy frissítve van-e az aktuális patchhez (ha nincs info erről, akkor a text/lc_messages mappában a .mo fájlok fájl dátuma alapján tudjuk ezt ellenőrizni).
2. Alapból úgy kell a modokat telepíteni, hogy már a legelső mod installálása előtt át kell copyzni a res könyvtárból a text, gui, scripts, audio könyvtárakat a res_mods/verziószám mappába. Már volt róla szó, miért.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
Magyar fordítás a tiltott modok listájáról, ha valaki "nem beszélni english".
-
mrszitya
senior tag
válasz mefistofeles #13803 üzenetére
Azért kérdéses, mert ellentmondásosak a fejlesztők konkrétan ezzel kapcsolatos utóbbi nyilatkozatai, viszont az NA szerver fejlesztőknek szóló szabályzatában továbbra is konkrét utalás van rá.
ESL meccseken ez egyértelműen tiltott például, meg minden más áttextúrázós cucc is, de az nem teljesen mérvadó, ott pl. a célzómodok sem használhatók elvileg.
NA szerver ezen szabályzati pontja így szól:
"No modifications shall be created which, according to Wargaming.net, bring undesirable changes to the gameplay of Wargaming.net Games. The list includes, but is not limited to:
...
Explicit highlighting of game objects that may seem dangerous as non-hazardous (e.g., white textures on destroyed tanks)."
...[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz mefistofeles #13805 üzenetére
Én ezért nem használom:
- továbbra is ott lévő szabályzati pont
- fps csökkentés
- ronda
- valamennyire magam is csalásnak érzem, a gyengepontos skinekkel együtt -
mrszitya
senior tag
válasz dfsz34 #13951 üzenetére
Én nem is emlékszem olyan alkalomra, hogy ne goldot küldött volna rám egy Excelsior, ha összefutottam vele, de még úgy is nehézkes vele az élet. Semmi értelmét nem látom annak a tanknak, max. két meccsen át szórakoztató, hogy az elejét csak "kopogtatni" tudják legtöbbször. Erre mondjuk az AT-2 vagy KV-1 is alkalmas, csak azok átütni és sebezni képesek emellett.
-
mrszitya
senior tag
válasz KisApám #14149 üzenetére
Valószínű a stat mod egyik script fájljával van probléma. Tegyél fel külön egy másik stat modot, nézd meg azzal. Melyik modpack van fenn nálad, illetve azon belül melyik stat mod, mert azt viszont ki kéne szedni belőle előtte. AcélFal Session Stat Exel Mod
-
mrszitya
senior tag
válasz #43783936 #14309 üzenetére
TD STATISZTIKÁK - BRIT TD-k
TD - Túlélési százalék: (összesen 72 TD)
1. T95 41,05% ... 8. AT-7 35,64% ... 12. AT-2 34,79% ... 14. Teknőc 33,97% ... 15. AT-8 33,26% ... 20.AT-15 32,50%TD - Nyerési ráta: (összesen 72 TD)
1. FCM 36 Pak 40 55,96% ... 4. AT-2 52,04% ... 10. AT-7 51,50 ... 14. AT-8 50,84% ... 23. AT-15 50,15% 35. Teknőc 49,29%TD - Kilövés / csata: (összesen 72 TD)
1. E100 1,494 ... 18. Teknőc 0,914 ... 25. AT-15 0,855 ... 27. AT-7 0,836 ... 48. AT-8 0,669 ... 51. AT-2 0,660vBAddict (Data for this statistics is based on 2.56 million public random games of the last 30 days with 76.74 million tanks participated.)
-
mrszitya
senior tag
válasz #43783936 #14324 üzenetére
Értelek, de azért próbáljunk óvatosak lenni az erős, gyakran megalapozatlan kijelentésekkel (természetesen ezt általánosságban mondom, mindenkire vonatkozóan)... Nem igazán értem, mire fel az ilyen jellegű hozzászólás például: "Viszont a TD-k T6-tól végig tényleg hulladékok". Vicces ezt olvasni, ez egy teljesen szubjektív vélemény, tényszerűen kijelentve. Így mindjárt másképp hangzana: "Utáltam az AT-szériát t6-tól / béna voltam velük / nem bírtam megszeretni őket".
Én is szívesen "lehordanám a sárga földig" pl. a B1-et, hiszen valami brutálisan rosszak az egyes mutatói (DW2-vel együtt), de biztos van olyan, aki szeret velük kínlódni. Az esetében viszont lenne is mire hivatkozni, az egyes statisztikáik is igazolják a dolgot.
-
mrszitya
senior tag
válasz Flayer #14337 üzenetére
A WN8 a jelenlegi legjobb mutató. Akadnak, akik nem kedvelik, mert megszokták a WN7-et, és bizony elég nagy eltérések is adódhatnak e kettő között néha.
A WN7 és 8-at gyakorlatilag nem érdekli a foglalás, a lényeg esetükben a sebzés. WN7 és a korábbiaknál könnyen lehetett "csalni" a stattal, úgy hogy Hellcat, T49, Wft100-zal, stb. felhúzta emberünk az "egekbe" eredményességét, miközben más tankokkal esetleg csak átlagosan játszott. Ezt a kiskaput igyekeztek kiküszöbölni a WN8-nál, valamint a könnyű tankok kis sebzését is próbálták kompenzálni. Ugyanakkor a spotsebzés (azaz a csapattársak sebzése az általunk észlelt tankokon) még mindig nem része ennek sem (elviekben technikai akadálya van, az API nem teszi lehetővé), így ez csak részben sikerült.
-
mrszitya
senior tag
válasz Flayer #14342 üzenetére
Nekem kb. 100-zal a WN7 a magasabb a kettő mutató közül összességében. Egy-két olyan tanknál magasabb a WN8, amivel már ezer éve nem játszottam.
@bullseye
Én nem alapozok kizárólagosan a wn8-ra vagy wn7-re, gyakran ránézek a többi mutatóra is kíváncsiságból (pl. csataszám is beszédes tud lenni néha). Amúgy 600-tól van narancs a hivatalos besorolásban.
@dfsz34
A Tigrisre előírt átlagsebzést én sem értem, kíváncsi lennék az okára. Amúgy jelen pillanatban az átlagsebzés 6-900 között mozog a t7-es nehéz tankoknál (vbaddict statja alapján), így aki 800 körül van, az már sárga, esetleg zöld...
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
WN7 vs. WN8
Azzal kapcsolatban nem foglalok állást, hogy melyiknél könnyebb kiskaput keresni a stathúzásra, mert engem nem érdekel. Ahogy igazából az sem, összességében melyik lenne a jobb a kettő mutató közül. Az XVM WN8-at használ, a legtöbb session mod szintén. Innentől kezdve nincs miről beszélni. Akinek ez nem tetszik, továbbra is megvan a lehetősége az xvm buherálgatására, és wn7-es stat modok használatára. Valószínűleg egy jó darabig még fogják számolni a WN7-et a jövőben is.
Jómagam egyébként továbbra is azt tartom, nem lehet egyetlen számadat alapján hibátlanul meghatározni egy játékos képességeit (bár talán egyszer elkészül majd az a hatékonysági mutató, ami csak az adott tankra vonatkozóan jelzi ki majd a játékosunk wn-értékét), másrészt régen rossz, ha az ember kizárólag egy-két dolog (jelen esetben szín és számérték) alapján ítél meg embereket...
Tegnap, tegnapelőtti csaták vbaddict logjából mutatok most pár csatát, így látható, hogy hol a fejlődés a WN8 esetében, és hol nincs.
Ebből a pár meccsből is jól leszűrhető, a WN7-et a fragek száma sokkal nagyobb mértékben befolyásolja, mint a sebzés, ez az egyik nagy hibája. A WN8-cal ezt orvosolták, jól látszik ez a táblázat első csatájából, ahol 6 killhez csak 1195 sebzést értem el, ami egy kicsit kevesebb, mint a T29 HP-je. A WN7 ezt alaposan túlértékelte, a WN8 szerint ez csak egy kicsit volt jobb csata az átlagnál.
A többi T29-es meccsnél pedig azt figyelhetjük meg, hogy a spot sebzéssel egyik sem foglalkozik (ennek technikai okai vannak), csak a felderített tankok száma és a sebzés nyomta fel mindkét mutatót, de a WN8 mindegyik esetben nagyobb, mivel a WN7-nek kevés volt az az egy-két kilőtt tank.
Aztán az utolsó (egyébként Tank Ász-szal jutalmazott) meccs is beszédes a kis Pz.-vel, hiszen a 0 sebzés miatt egyik mutató sem verdesi az eget, pedig a spot sebzés miatt kellene. Itt mindkettő elvérzett, de a WN8 sokkal csúnyábban (itt kellett volna menni még egy hasonló meccset a saját hp lesebzésével, az lett volna még érdekes, de majd legközelebb).
Ez csak pár csata, de ebből is látszik, van előrelépés a WN8-cal, de nyilván nem is lett tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz Bingisz #14382 üzenetére
@Bingisz; @dfsz34
Nem a magukat hiperpro játékosnak vélőknek címeztem a hozzászólásom, hanem azoknak a nem unikum játékosoknak - alias a nagy többségnek, akiket esetleg elbizonytalanít a sok sírás a wn8 miatt például ebben a fórumban is.
Akinek nem tetszik, mint írtam, használja nyugodtan tovább a wn7-et. Nem büntetik. Másrészt nem annyira elképesztően nehéz módosítani a wn8-hoz tartozó színeket és értékhatárokat.
Nekem pl. Aslain XVM 3.2.40-es verziója van fenn, abban ezek az értékek vannak gyárilag (res_mods\xvm\configs\Aslain\colors.xc - szövegszerkesztővel, jegyzettömbbel szerkeszthető):
"wn8": [
{ "value": 1, "color": "0xFFFFFF" },
{ "value": 300, "color": "0xCC0000" },
{ "value": 600, "color": "0xFF0000" },
{ "value": 900, "color": "0xFF6600" },
{ "value": 1250, "color": "0xF8F400" },
{ "value": 1600, "color": "0x99CC00" },
{ "value": 1900, "color": "0x00CC00" },
{ "value": 2350, "color": "0x66BBFF" },
{ "value": 2900, "color": "0xCC66CC" },
{ "value": 9999, "color": "0xFF00FF" }A színek és számértékek is módosíthatóak természetesen, sőt lehet több vagy kevesebb értéket is belőni.
A táblázatom alapján az látszik, amit írtam: a sebzés wn8-ban fontosabb, mint a frag, és én ennek örülök, helyes változtatásnak tartom. Nem muszáj egyetértenünk.
-
mrszitya
senior tag
válasz Bingisz #14392 üzenetére
Több megoldás is van: 1. alkalmazkodás, esetleg játék a színekkel és számokkal 2. wn7 3. becsatlakozás a wn8 fejlesztői közé 4. új hatékonysági mutató kiötlése
Ennél jobb ötletem nincs.
Ha szigorúan nézzük a dolgot, számos esetben mind a wn7, mind wn8 is teljesen fals értékeket közöl.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz joergie #14418 üzenetére
Itt tudod megnézni, miután bejelentkeztél: http://worldoftanks.eu/leaderboard/
-
mrszitya
senior tag
Régi prémium hangár 9.0-ra (nem próbáltam)
-
mrszitya
senior tag
A multicore tiltásával (engine config cseréjével) egyébként van aki próbálkozott? Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra.
Én egy kétmagos, kétgigás Intel procival játszom (Nvidia G310M és 3GB RAM), ami nagyjából a 8.10-ig (alap renderrel) elég jól meg is felelt, de a 8.11 már problémásabb volt:
- Szinte mindig csak a számláló lejárta közelében kerültem be a csatákba (és többen mások is a csapatból), plusz még utána egy jó pár másodpercig nem reagált rendszerint a tank.
- Szintén a .11-es patch-csel lett jellemző az ellenfél detektálásánál történő csúnya FPS-esés.Aztán jött, látott, győzött a 9.0, és megint romlott a helyzet nálam is, most még gyakoribb az FPS drop, és még lassabban kerülök be a csatákba (grafikai beállításoktól szinte teljesen függetlenül).
"Multicore" tiltása, első körben úgy tűnik, a csatába való bekerülést nagyjából orvosolja, FPS-esésre viszont nincs hatása. (letöltési link a config fájlhoz, de aki próbálkozik vele, biztonsági mentést csináljon!)
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #14909 üzenetére
A curse.com-ra került fel tegnap pár hangár mod, esetleg nézd meg azokkal hogy muzsikál a WOT: link
-
mrszitya
senior tag
Hmm.. Egy kis War Thunder videó (pár másodperces) érdekességképpen. Nem bánnám, ha a WOT-ba is bekerülne egyszer ez a dolog. Biztos vicces lenne.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
Jól kezdődött a nap, jóformán semmit sem kellett csinálnom, és megdöntöttem a frag-rekordom M. Jackson-nal. (Természetesen csak az 5x szorzó miatt ilyen nagy a tapasztalat, hiszen amúgy relatíve nem sok a sebzés).
#15228 patrikgtaivs
- Na, ezek szerint legalább tervben van nekik a multiturret dolog
- Ezen nekem is leesik az állam: 6500 csata T18-cal, váááóóó...
- FPS dropból én is kapok bőven sajna. Nekem úgy rémlik, 8.10-ig nem volt nálam gond, bár az átlagom akkor sem volt magas, de azt elég stabilan tartotta mindig a gép. Erre persze hogy azt nyilatkozzák, hogy a 9.1 sem fog változást (úgy értem, optimalizálást) hozni e tekintetben, csak kisebb javítások jönnek...
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz mefistofeles #15322 üzenetére
MM működése (csak a lényeg): link (videó is van)
"A rendszer csak a legerősebb 5-5 tank pontos egyensúlyát biztosítja, a többinél már lehetnek eltérések, ám összességében legfeljebb 10%-kal lehet jobb egyik vagy másik csapat (a Wargaming ennek meghatározására egy saját pontozási szisztémát használ a tankokhoz)
...
Szerverproblémák esetén, vagy ha éppen nagyon alacsony a játékosszám, illetve bizonyos tanktípusokból csak kevés áll rendelkezésre, a fenti szabályoktól el fog térni a Matchmaking, hogy ne kelljen túl sokat várakoznunk!"
TD és heavy-k száma tudtommal - és tapasztalataim szerint - nincs korlátozva, csak a 10%-os szabály a mérvadó az esetükben (ha van elég játékos, és mennek rendben a szerverek). A könnyű harckocsikra és tüzérekre vannak külön szabályok még.
Szóval simán összejöhet a td-k és nehéztankok esetében nagyobb eltérés is! Nekem is volt ma ilyen (sőt, biztos több is), de eszembe nem jutott az MM-et hibáztatni, ha meghaltam. ( => nem vagyok lila én sem, és mégsem... )
-
mrszitya
senior tag
válasz mefistofeles #15330 üzenetére
Az MM-mel önmagában nincs baj, csak valakit/valamit hibáztatni kell önmagunk helyett...
-
mrszitya
senior tag
válasz mefistofeles #15335 üzenetére
Mint írtam, könnyen előfordulhat az alapszabályoktól való (fokozatos - várakozásod idejével is összefüggésben lévő) eltérés, azért hogy ne kelljen órákat várnod a csatába kerülésre. Kérem én is, hogy nézd meg azt a Ph3lanos videót, ami a cikk alján is ott van. Komolyan!
Egyébként nemcsak a kevés játékos okozhat gondot a szervereknek...
@Zsolt_72
Ahogy mondod!
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
QB friss replay-elemzés: AT-7 (7200 dmg)
-
mrszitya
senior tag
válasz Patrick76496 #15463 üzenetére
- Igen, én nem akartam "bántani" szegény honfitársunk. De én is jót röhögtem/sírtam a jeleneten...
- Az átalakított stat ablak egyébként a kliensben nekem egészében sem tetszik mondjuk, de talán az XVM valamelyik későbbi verziójával feljavítják egy kicsit.
- A 29 nehéz tankkal kapcsolatban, nekem ezért is hiányzik a nemzetek csatája/confrontation. Abban a pár hónapban, amíg létezett ez a csatamód, sokkal-sokkal több full heavy-s (vagy közel full heavys) leosztásom volt, mint az egész korábbi WOT-os pályafutásom során, vagy mostanság. És ezek szinte mind nagyon élvezetes kis csaták voltak, eredménytől függetlenül is. Én remélem, visszakerül majd ahogy ígérik, bár tudom hogy sokan utálták ezt a csatatípust.
- Hmm, én még csak kb. 300.000-nél járok az SP-küldetésben, de talán meg lesz a végére. Mindenesetre a garázshelyeknek örülök (három van meg eddig), és legalább tanulom a lightolgatást. Élményt tekintve, egyik legjobb csatámat futottam a minap például a Crusader-rel (7601 WN8), illetve a kis M5A1-gyel is volt egy fantasztikus top gun-os/ászos/nagy kaliberes csatám (10179 WN8), csak sajna nem hittem el, hogy még le is hozhatom a meccset, így vereséggel végződött.
- Ja, a pályák. Én mondjuk pont szeretem például El Halluf-ot is, de újabban már Komarin-t is (ha nincs arty - bár ez majd mindre igaz ). Előbbin azért lehet taktikázgatni, ha az ember nem egy lassú gépben ül. Erlenberg azért problémás nálam, mert az egyik olyan map, amire egy nap százszor tesz be. Siegfried Line dettó. Severogorsk meg el lett szúrva szerintem, avagy még nem találom a helyem.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
-
mrszitya
senior tag
válasz Patrick76496 #15476 üzenetére
Ja, értettem mire gondoltál a bekapott sebzéssel kapcsolatban, de én egyből összekapcsoltam az egész belső 0.9.0-ás statrendszerrel. A lényeg, nekem is jobban bejött a 0.8.11 ilyen szempontból is...
Arty-kat én is dislikekolom (ha egynél több van belőlük), bár iszonyat sokat mentem a kis SU-5-tel anno például. Jelenleg viszont egy darab sincs a garázsomban, untatnak. Sajnos a számukat a jelenlegi max. 5-ről úgysem fogják lejjebb venni, de további nerfre sincs sok esély a közeljövőben. Mivel mostanság akadt pár arty-val teljesítendő küldetés, remélem csak azért szaporodtak meg újra. A napokban szinte minden meccsemen több volt egynél oldalanként.
Megjegyzem, bár a WG szerint artyk gátolják meg a kempelést, számos alkalommal megfigyeltem már, hogy amikor nincsenek tüzérek és a td is kevés, jellemzően sokkal-sokkal izgalmasabbak, aktívabbak a csaták.
-
mrszitya
senior tag
válasz xenom0rph #15596 üzenetére
Visszamenőleg nyilván nem tud részletes adatokat előásni az egyes csatákról... Ezért a vonal.
Ahogy haladsz az időben előre, változni fog az a diagram is, ha használod a progit, hiszen ettől kezdve minden összecsapásról (amit nem mulasztasz el feltölteni), lesz részletes adata a vbaddict szerverének. A korábbi csaták esetében csak az általános stat adatokra támaszkodhatnak, amiket a WG-s profilod őriz.
Később majd például a wn7/8 értékek is jelentős eltérést fognak mutatni az egyes tankokra vonatkozóan.[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz Drenadar #15641 üzenetére
Még annyi előnye azért van, hogy a vízszintes lövegkitéríthetőség mellett a függőleges is messze jobb az elődökénél, sőt (-5 vs. -10°). Persze ez nem egy T29 mondjuk (a tornyára célozva), de azért ezt is ki kell használni.
AT-7 nekem is jobban ment, szerintem nem véletlenül. Annak a páncélzata még elég jól hozzá tudott járulni a jó teljesítményhez, 15-é már tényleg kevésbé. A 7-tel akár a heavy-szerű játék sem volt kizárva nálam (bár már ez sem volt egy AT-2). A 15-öt nekem is tanulni kell még. Szerintem vele feltétlenül érdemesebb hátrébb maradni, mint az elődeivel.
Repeszpáncélt egyébként én is erősen javaslom az angol TD-kre mindenkinek. Bejövős.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
- A skill-alapú MM ötlete (választható csatamódként) nincs elvetve, csak ha lesz is valaha, nem a közeljövőben.
- Amúgy a legtöbb játékos játszani ül le a gépe elé, tehát szórakozni, feszültséget oldani.
=> Léteznek az életben is ún. amatőrök, amatőr sportolók (sakkozók, focisták, futók, stb.), akik hasonló céllal végzik ezeket a tevékenységeket. A hozzászólások alapján úgy tűnik, sokan a valóságban is noobozzák és retardáltnak, tomatonak nevezik ezeket az embereket, ha valamit nem úgy csinálnak, ahogy "kéne"... -
mrszitya
senior tag
válasz virkir #16641 üzenetére
A zoom és/vagy célzó modokkal lehet probléma, ha nem friss verziót teszel fel. Aztán a hangárt prém változatra átkapcsoló script mod 9.1-es verziója sem volt jó az új patch-hez.
Az (Aslain) XVM első kiadása pedig csúnya FPS-zuhanást hozott nálam. Legalábbis feltételezem, hogy ő volt az oka, mivel a legfrissebb verzióval stabilizálódott a helyzet.Esetemben az előző patch kevésbé volt problémás, ott kb. mind a nagyjából 15 modom működött copy & paste-val.
-
mrszitya
senior tag
válasz Dr_Syrex #16968 üzenetére
Talán majd a WG lép
előbb-utóbb valamit a TD-k nagy száma és passzivitása ügyében is. Bárki bármit mond, tudnak ők ha akarnak, vagy ha elég sok a sírás. A "nagy arty nerf" például (nagyobbrészt) jól sült el. (Persze van jó pár dolog, ami viszont nem igazán).[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
válasz Mardel #16977 üzenetére
Higgy nekünk, három hét után még nem láthatod át az egész játékot. Nagyjából az 5-ös szinttől kezdve "nyugszik le" igazán a WOT. A t1-4 meccsek vagy kempelésből vagy idegesítő rohangálásból állnak. Nincs semmi ésszerűség a legtöbbször...
A páncélzatnak (és a rá is alapozott taktikának) 5-ös tiertől kezd fontos szerepe lenni (pl. KV-1 vagy a TD-knél az AT-2). Még nagyobb szinteken pedig már a páncélvadászok fele is rendkívül erős fronttal bír, de egyik-másiknak az oldala is nehezen üthető át.
Hogy a játékosállomány mennyire képzi ki magát taktikailag, mennyire ismeri a saját tankjait, az már egy másik kérdés.
A prém tankok egyébként jellemzően egy-két fontos ponton gyengébbek, mint a hasonló társaik. Fő előnyük az, hogy fullra kifejlesztve veszed meg őket, no meg a kreditfarmolás persze.
[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
Na ez érdekes:
WG - érdekes apróságok, amit talán nem is tudtatok
... mielőtt elindult a játék, az alfa/bétatesztelők kaptak egy kedves „Bolondok Napi” ajándékot, egy BelAZ teherautó formájában. Ez valaha volt leggyorsabban kreált jármű, elkészítése mindössze 16 óráig tartott ...
... a Crusader SP arty 5.5 hüvelykes lövegének annyira nagy az ágyúemelkedése, hogy a testet meg kellet vágni, hogy a visszarúgás ne üssön át a testen ...
-
mrszitya
senior tag
válasz mefistofeles #17505 üzenetére
Aslain nem tudom, saját készítésű vagy más térképet tesz a saját XVM változatába, mindenesetre abban is benne van a lövegirány jelzése. (Nem a telepítős verzióra gondolok, hanem a sima XVM-jére. Gondolom, a telepítősben többféle térkép is lehet).
Új hozzászólás Aktív témák
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Politika
- LEGO klub
- Háború Izraelben
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Yettel topik
- További aktív témák...